search
menu

اقامتگاه سنتی عمارت شهسواران اصفهان

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
درباره اقامتگاه سنتی عمارت شهسواران اصفهان
امکانات عمومی اقامتگاه سنتی عمارت شهسواران اصفهان
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله اقامتگاه سنتی عمارت شهسواران اصفهان تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره اقامتگاه سنتی عمارت شهسواران اصفهان


اقامتگاه سنتی عمارت شهسواران در شهر اصفهان واقع‌شده است. اینجا یکی از محل‌های اقامت بی‌نظیر در بهترین نقطه از شهر است که در میان هتل‌های اصفهان جزو مشهورترین هتل‌ها به شمار می‌رود. این عمارت دارای دو طبقه بوده و ۱۱ اتاق دارد. این عمارت یکی از ساختمان‌های قدیمی در شهر اصفهان است و قدمت آن به ۱۵۰ سال قبل برمی‌گردد. صاحب اصلی این ملک تاجر بوده و شهرت جهانی داشته است. در نهایت، این محل در سال ۱۳۹۸ توسط صاحب فعلی خریداری‌شده و مرمت‌های لازم انجام‌گرفته و به عنوان هتل آغاز به فعالیت کرده است. مرمت این هتل نیز حدوداً ۲ سال طول کشیده و در نهایت در سال ۱۴۰۰ آماده میزبانی از میهمانان شده است.
با توجه به اینکه اصفهان یکی از شهرهای مشهور در ایران است و در طول سال مسافران زیادی از داخل و خارج از کشور با خرید بلیط هواپیما عازم این شهر می‌شوند، بنابراین انتخاب محل اقامت در این شهر مهم است. با اقامت در این اقامتگاه به میدان نقش‌جهان فاصله اندکی خواهید داشت و با ۱۰ دقیقه پیاده‌روی می‌توانید به این میدان رفته و از جاذبه‌های دیدنی و مشهور شهر اصفهان مانند کاخ عالی‌قاپو، سی‌وسه پل و چهل‌ستون، مسجد جامع امام و چندین جای دیگر بازدید کنید.

امکانات عمومی اقامتگاه سنتی عمارت شهسواران اصفهان


ظرفیت لابی این اقامتگاه ۱۵ نفر بوده و میهمان در همان ابتدا وارد لابی می‌شوند. در لابی می‌توانید از اینترنت وای فای رایگان به صورت محدود بهره‌مند شوید. پارکینگ موجود در این هتل نیز رایگان بوده و مسافران با خیال راحت می‌توانند ماشینشان را به این پارکینگ بسپارند. در لابی خدمات دیگری نظیر فکس و فتوکپی وجود دارد که در صورت نیاز می‌توانید با پرداخت هزینه مربوطه از این خدمات بهره‌مند شوید. تاکسی‌سرویس موجود در این هتل برای بازدید از جاذبه‌های دیدنی و تاریخی دایر شده است. همچنین برای نگهداری از وسایل و چمدان‌های مسافران محلی به عنوان اتاق چمدان تعبیه‌شده است. برای دسترسی به فرودگاه نیز می‌توانید از ترانسفر رفت‌وبرگشت به فرودگاه با هزینه اضافی بهره‌مند شوید. خدمات تور گردشگری نیز در این هتل برای مسافران فراهم‌شده است.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


اتاق‌های موجود در داخل این اقامتگاه انواع گوناگونی دارند که عبارت‌اند از اتاق دو تخته رازداران، اتاق دو تخته آئینه داران، اتاق دو تخته طلایه داران، اتاق دو تخته مهیاران، اتاق سه تخته خزانه داران، اتاق سه تخته تاجداران، اتاق سه تخته نامداران و اتاق سه تخته وفاداران. در صورت اقامت در این هتل وعده صبحانه رایگان و سلف‌سرویس ارائه می‌شود. همچنین همه اتاق‌ها در این اقامتگاه دارای ظرفیت ۱ نفر اضافی هستند. ساعت تحویل اتاق‌ها ۱۴ و ساعت تخلیه‌شان نیز ۱۲ ظهر است. امکانات داخل اتاق‌های این هتل نیز عبارت‌اند از حمام اختصاصی مجهز به سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، یخچال، مبلمان، چای‌ساز، رخت‌آویز، میزتحریر، صندوق امانات، سیستم تهویه مطبوع هوا. همچنین در داخل اتاق‌ها می‌توانید از مینی بار با هزینه مجزا بهره‌مند شوید.

رستوران هتل


رستوران اقامتگاه سنتی دارای ظرفیت ۱۵۰ نفری است و انواع غذاهای محلی و سنتی در این رستوران سرو می‌شود. علاوه بر رستوران، در این اقامتگاه کافی‌شاپی در فضای روباز دایر شده و انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم ارائه می‌کنند.

فاصله اقامتگاه سنتی عمارت شهسواران اصفهان تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا کاخ چهل‌ستون: ۱.۲ کیلومتر
فاصله تا موزه تاریخ طبیعی: ۱.۳ کیلومتر
فاصله تا کاخ عالی‌قاپو: ۱.۷ کیلومتر
فاصله تا کاخ هشت‌بهشت: ۲ کیلومتر
فاصله تا میدان نقش‌جهان: ۳.۲ کیلومتر
فاصله تا سی‌وسه پل: ۳.۴ کیلومتر
امکانات هتل
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است