search
menu

هتل صفوی اصفهان

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل صفوی اصفهان
اماکن نزدیک به هتل صفوی اصفهان

درباره هتل صفوی اصفهان


هتل صفوی اصفهان از آن هتل‌های ۳ ستاره‌ای است که بیش از یک دهه قبل با تکیه به سبک هنر سنتی در مرکز شهر تاریخی اصفهان افتتاح شد. ساختمان ۶ طبقه‌ای که از رنگ و نقش معماری دوران صفوی لباس جذابی به تن کرده و با امکانات رفاهی مدرن و دکوراسیون کلاسیکش، سفر به دل تاریخ را برای گردشگران شهر اصفهان ممکن می‌سازد. ضمنا فضای آرام و دل‌نشین هتل با دیوارهایی مملو از نقوش زیبا احاطه شده که چشم و دل را به تسخیر درمی‌آورند.
سفر به شهرهای تاریخی چنین حال و هوایی دارد، بهتر است اقامتگاه‌های سنتی را به دیگر اقامتگاه‌های مدرن ترجیح داد تا از صفر تا صد این احساس را تجربه کرد. بین هتل‌های معمولی و ۳ ستاره همین هتل صفوی اصفهان انتخاب خوبی است و با اینکه تعداد هتل‌هایی با این تلفیق هنر و تاریخ و با این قیمت در اصفهان کم نیستند ولی اگر موقعیت مکانی برای کسی اولویت داشته باشد همین هتل صفوی بهترین گزینه است.
وارد محوطه هتل صفوی اصفهان که می‌شوید، حیاط باصفا و جذابی را مقابل چشمانتان می‌بینید که ایده قدم‌زنی شبانه و صبحگاهی را به فکرتان می‌اندازد.
این محوطه با بهره‌مندی از معماری سنتی مهمانانش را به زمان گذشته می‌برد و در حین لذت از هوای تازه به سکوت و آرامش دعوتشان می‌کند. به بیان ساده هیچ‌کس از تماشای هتل صفوی اصفهان و صندوقچه پر از حکایتش که در تاروپود دیوارها ریشه دوانده، سیر نمی‌شود.
اگر بازدید از باغ هشت بهشت، میدان نقش‌جهان، کاخ چهل‌ستون و پل خواجو گردشگران را به اصفهان کشیده باشد، پس نزدیکی هتل صفوی اصفهان به این بناها و البته اکثر آثار تاریخی اصفهان از جمله خواسته‌هایشان خواهد بود ولی در انتها باید خودِ هتل و امکاناتش هم تضمین آسایش و راحتی آن‌ها را بدهد. با توجه به این نکته هیچ کم‌وکاستی در امکانات رفاهی هتل صفوی اصفهان دیده نمی‌شود، البته امکاناتی در حد یک هتل 3 ستاره. مهمانان هتل در بدو ورود به اتاق‌ها با فضای دل‌باز و دل‌نشینی روبرو می‌شوند که مجهز به امکاناتی مثل تلویزیون، یخچال، دراور، کمد لباس، صندوق امانات، اینترنت بی‌سیم، تهویه مطبوع، مینی‌بار، سیستم گرمایشی و سرمایشی و حمامی دارای لوازم بهداشتی هستند.
اکثر واحدهای اقامتی هتل صفوی اصفهان دارای بالکن هستند که برای تازه کردن نفس و تماشای چشم‌اندازی از اطراف و داخل هتل معرکه خواهد بود. البته برای اینکه در فضای باز نفسی تازه کرد و در عین حال از مناظر اطراف لذت برد باید به چایخانه سنتی بالای بام رفت، مکانی مناسب برای دورهمی‌های دوستانه و خانوادگی که در ایام تابستان بسیار شلوغ می‌شود. گفتنی است که رستوران اصلی هتل با ظرفیت ۱۰۰ نفر به سرو انواع غذاهای ایرانی، دریایی، سنتی و گیاهی به چنان محبوبیتی در بین مهمانان هتل دست یافته که همه آن‌ها بعد از موقعیت مکانی عالی هتل صفوی اصفهان به صبحانه و غذاهای عالی آن اشاره می‌کنند.
البته امکانات و خدمات هتل صفوی اصفهان به همین موارد ختم نمی‌شود؛ پارکینگ، نمازخانه، صرافی، تاکسی سرویس، کافی‌شاپ، خدمات تهیه بلیط، خدمات باربری، پذیرش ۲۴ ساعته و دستگاه واکس کفش از جمله امکاناتی هستند که این هتل به تک تک مهمانان خود ارائه می‌کند. برای بهره‌مندی از خدماتی همچون لاندری، خدماتی برای معلولین و تهیه بلیط بناهای تاریخی و جاذبه‌های شهر اصفهان، کادر خوش‌برخورد و حرفه‌ای پذیرش به صورت شبانه‌روزی آماده راهنمایی مهمانان هتل صفوی اصفهان هستند.

اماکن نزدیک به هتل صفوی اصفهان


فاصله هتل صفوی اصفهان تا مدرسه چهارباغ: ۸۰۱ متر
فاصله هتل صفوی اصفهان تا مسجد امام: ۹۴۱ متر
فاصله هتل صفوی اصفهان تا کاخ عالی‌قاپو: ۹۶۲ متر
فاصله هتل صفوی اصفهان تا میدان نقش جهان: ۱ کیلومتر
فاصله هتل صفوی اصفهان تا کاخ هشت بهشت: ۱.۱ کیلومتر
فاصله هتل صفوی اصفهان تا کاخ چهل‌ستون: ۱.۲ کیلومتر
فاصله هتل صفوی اصفهان تا سی و سه پل: ۱.۵ کیلومتر



امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است