search
menu

هتل پارتیکان اصفهان

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل پارتیکان اصفهان
اماکن نزدیک هتل آپارتمان پارتیکان اصفهان

درباره هتل پارتیکان اصفهان


هتل پارتیکان اصفهان در واقع هتل آپارتمانی تک ستاره در خیابان استانداری اصفهان و نزدیک به میدان امام خمینی است. این هتل آپارتمان در ایام نوروز سال ۱۳۸۷ در ۳ طبقه در کوچه سعدی افتتاح شد. هتل آپارتمان پارتیکان اصفهان ۱۳ اتاق چهل تخته دارد. این هتل آپارتمان چند سالی را فعال بود تا اینکه در سال ۱۳۹۶ برای انجام برخی نوسازی‌ها و ارتقاء سطح کیفیت خدمات مورد بازسازی قرار گرفت. پارتیکان موقعیت بسیار خوبی دارد که باعث برتری این هتل آپارتمان نسبت به هم ردیفانش شده است. نزدیکی به میدان امام خمینی هتل آپارتمان پارتیکان را به بسیاری از جاذبه‌های اصفهان نزدیک کرده است. پنجره اتاق‌های هتل آپارتمان پارتیکان رو به محوطه هتل و کوچه خیابان‌های زیبا و پرجنب و جوش اصفهان باز می‌شود و میهمانان هتل با استفاده از باکن اتاق‌ها نگاهی نزدیکتر به بیرون داشته و هوایی تازه را استنشاق خواهند کرد. در اتاق‌های پارتیکان کمد لباس، یخچال و رخت آویز قرار گرفته است. تمامی اتاق‌های هتل آپارتمان دارای سیستم تهویه مطبوع هستند.
هتل آپارتمان پارتیکان برای رعایت قوانین ایمنی و جلوگیری از بروز حوادث ناخوشایند، در اتاق‌های خود سیستم ایمنی اعلام حریق و سیستم اطفاء حریق تعبیه کرده است. پارتیکان برای آسایش میهمان خود در اتاق‌هایش سیستم گرمایش و سرمایش هم قرار داده تا میهمانان به دور از گزند سرما و گرمای بیرون باشند. سرویس بهداشتی داخل اتاق‌ها از نوع فرنگی است و حمام داخل اتاق مجهز به لوازم بهداشتی مورد نیاز میهمانان است. در اتاق‌های هتل آپارتمان پارتیکان تلفن نیز قرار گرفته تا میهمانان به راحتی با بخش پذیرش و یا دوستان و آشنایان خود ارتباط برقرار کنند. مینی بار نیز در اتاق‌های هتل آپارتمان پارتیکان وجود دارد اما استفاده از آن شامل هزینه خواهد بود. سرگرمی داخل اتاق‌ها تلویزیونی است که در اتاق‌ها قرار گرفته است. اگر میهمانان به دنبال جایی مطمئن برای گذاشتن اسناد و مدارک مهم و یا وسیله‌های با ارزش خود باشند می‌توانند از صندوق امانات داخل اتاق‌ها و یا صندوق امانات هتل استفاده کنند.
هتل آپارتمان پارتیکان خدمات و امکانات مختلفی را ارائه می‌کند. خدماتی مانند زنگ هشدار، خدمات باربری، خدمات بیدار باش، خدمات خانه داری، لاندری، تاکسی سرویس و خدمات تهیه بلیط. در هتل آپارتمان پارتیکان دسترسی به نمازخانه، دستگاه فتوکپی، فکس، پرینتر، و حتی دستگاه واکس کفش نیز وجود دارد. میهمانانی که دارای ماشین شخصی هستند با اقامت در هتل آپارتمان پارتیکان اصفهان به پارکینگ رایگان این هتل آپارتمان دسترسی خواهند داشت. البته ظرفیت پارینگ هتل بسیار محدود بوده و تنها گنجایش ۳ خودرو را دارد. میهمانان هل آپارتمان پارتیکان در لابی هتل نیز امکان اتصال به اینترنت را خواهند داشت. بد نیست بدانید که اینترنت لابی هتل آپارتمان پارتیکان نامحدود بوده و به صورت رایگان در اختیار میهمانان هتل قرار دارد.
هتل آپارتمان پارتیکان اصفهان صرافی نیز دارد تا میهمانان در صورت نیاز از خدمات تبدیل ارز استفاده کنند. پارتیکان خدمات ترانسفررفت و برگشت را نیز ارائه می‌دهد که در صورت استفاده از آن باید هزینه‌اش پرداخت شود. هتل آپارتمان پارتیکان رستوران و کافی شاپ نیز دارد که میهمانان در صورت تمایل می‌توانند از غذاها و دمنوش‌های این بخش هتل استفاده کنند. هتل آپارتمان پارتیکان کادر بسیار حرفه‌ای و خوش اخلاقی دارد که به صورت بیست و چهار ساعته آماده ارائه خدمات و پاسخگویی به میهمانان گرامی است.

اماکن نزدیک هتل آپارتمان پارتیکان اصفهان


فاصله هتل آپارتمان پارتیکان تا مسجد جامع عتیق: ۲.۶ کیلومتر
فاصله هتل آپارتمان پارتیکان تا کاخ عالی قاپو: ۰.۱ کیلومتر
فاصله هتل آپارتمان پارتیکان تا مسجد شیخ لطف الله: ۳.۸کیلومتر
فاصله هتل آپارتمان پارتیکان تا مسجد امام: ۰.۴کیلومتر
فاصله هتل آپارتمان پارتیکان تا سی و سه پل: ۲.۲ کیلومتر
فاصله هتل آپارتمان پارتیکان تا میدان نقش جهان: ۰.۳کیلومتر



امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است