search
menu

هتل آپارتمان هخامنشیان پارتاک اصفهان

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل آپارتمان هخامنشیان پارتاک اصفهان

درباره هتل آپارتمان هخامنشیان پارتاک اصفهان


هتل آپارتمان هخامنشیان پارتاک اصفهان هتلی ۳ ستاره است که با فراهم آوردن محیطی آرام و دور از هیاهوی شهر اقامتی سرشار از آرامش را برای مهمانان خود فراهم می کند. دوری این هتل آپارتمان از مرکز شهر هم مزیت ها و هم معایب خود را دارد که در نهایت اولویت های مهمانان تعیین کننده مناسب بودن آن هاست. هتل آپارتمان هخامنشیان پارتاک اصفهان در ۱۴ کیلومتری مرکز شهر واقع شده است.
این هتل به عنوان اولین مجموعه اقامتی ویلایی و در قالب ۱۴ واحد ویلا به همراه حیاط و همچنین سوئیت های ۱ تا ۴ نفره در استان اصفهان افتتاح شد. ردیفی از خانه های کنار هم که حیاط مجزایی دارند و به طور مجموع در سال ۹۵ به ظرفیت اقامتی استان اصفهان اضافه شدند. بیش تر مهمانانی که هتل آپارتمان هخامنشیان پارتاک اصفهان را انتخاب می کنند از دوستداران طبیعت هستند چرا که با اقامت در این هتل می توان از آب و هوای فوق العاده فریدون‌شهر بهره مند شد و به کویر شرق اصفهان نزدیک بود.
کویری که جزو پرگردشگرترین جاذبه های شهر به حساب می آید. ضمنا برخی جاذبه های اصفهان هم در فاصله نه چندان دوری از هتل آپارتمان هخامنشیان پارتاک اصفهان قرار دارند، از جمله: حمام علی قلی آقا، منارجنبان، باغ پرندگان، آتشگاه و باغ خزندگان که می توان با خودرو در کمتر از یک ربع و به راحتی به آن ها دسترسی داشت.
واحدهای اقامتی این هتل کاملا فضای خانه را تداعی می کنند؛ آشپزخانه مجهز، حیاط مستقل، اتاق خواب های مستقل و حتی پارکینگ مستقل که همه امکاناتش در اختیار یک خانواده قرار می گیرند. از طرفی واحدها در یک ردیف صف شده اند و این باعث مطمئن‌تر شدن نظارت و سیستم ایمنی هتل می شود. هتل ویلایی هخامنشیان پارتاک اصفهان در واحدهای اقامتی خود امکاناتی نظیر میزتحریر، چای ساز، مبلمان، سیستم تهویه مطبوع، کمد لباس، صندوق امانات، مینی بار، تلویزیون، دراور، رخت آویز، سیستم گرمایشی شوفاژ، کولر، سرویس بهداشتی فرنگی و ایرانی و اینترنت رایگان در اختیار تک تک مهمانان قرار می گیرد. ضمنا حمام های ویلاها مجهز به وسایل استحمام و بهداشتی و همچنین دمپایی هستند.
در حیاط ویلاها باربیکیویی تعبیه شده که می توان به همراه خانواده و دوستان یک کباب خانوادگی آماده و نوش جان کرد. وجود پارکینگ مسقف در حیاطِ واحد باعث دسترسی راحت به وسیله نقلیه می شود و چنین مزیتی برای راحتی مهمانان خیلی اهمیت دارد. علاوه بر این، هر مهمانی هر واحدی را که رزرو کند یک آشپزخانه کامل با امکانات پخت و پز خواهد داشت که می تواند طبق سلیقه و ذائقه خود غذاهای مورد علاقه اش را طبخ کند.
صبحانه هایی که هتل آپارتمان هخامنشیان پارتاک اصفهان برای مهمان خود سرو می کند در حدی رضایت مهمانان را جلب کرده که بازخوردهای مثبتی در تمامی نظرات ثبت شده سایت ها دیده می شود. به غیر از صبحانه های باکیفیت هتل که به جز کله پاچه هر نوع خوراکی مقوی در آن پیدا می شود، رفتار حرفه ای و خوش برخورد بودن پرسنل هتل یکی دیگر از مزیت های اقامت در این هتل ویلایی است.
گفتنی است که هتل آپارتمان هخامنشیان پارتاک اصفهان با امکانات و خدماتی نظیر نمازخانه، فروشگاه، کرایه خودرو بدون راننده، فکس، خدمات تور، کافی شاپ، صندوق امانات، کتابخانه، تاکسی سرویس، ترانسفر رفت و برگشت و خدمات تهیه بلیط از مهمانان خود میزبانی می کند تا در کنار آرامشی که به ارمغان آورده اسباب راحتی آن ها را نیز فراهم کند.

اماکن نزدیک هتل آپارتمان هخامنشیان پارتاک اصفهان


هتل آپارتمان هخامنشیان پارتاک اصفهان تا ورزشگاه شهید دستگردی: ۲ کیلومتر
هتل آپارتمان هخامنشیان پارتاک اصفهان تا منارجنبان: ۹.۵ کیلومتر
هتل آپارتمان هخامنشیان پارتاک اصفهان تا آتشگاه: ۹.۸ کیلومتر
هتل آپارتمان هخامنشیان پارتاک اصفهان تا باغ پرندگان: ۱۱.۲ کیلومتر
فاصله هتل آپارتمان هخامنشیان پارتاک اصفهان تا میدان نقش جهان: ۱۲.۵ کیلومتر


امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است