search
menu

هتل عالی قاپو اصفهان

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل عالی قاپو اصفهان
اماکن نزدیک به هتل عالی قاپو اصفهان

درباره هتل عالی قاپو اصفهان


هتل عالی قاپو یکی از بهترین هتل‌های ۴ ستاره شهر تاریخی اصفهان است که با سابقه طولانی خود، یکی از قدیمی‌ترین هتل‌های این شهر نیز به‌حساب می‌آید. از آنجایی‌ که هتل Parsian Ali-Qapu Hotel در خیابان معروف چهارباغ اصفهان واقع شده، در نزدیکی بسیاری از جاذبه‌های دیدنی این شهر نظیر سی و سه پل و زاینده‌رود قرار گرفته است. گفتنی است که هتل عالی قاپو از ۱۰۶ واحد اقامتی در پلان‌های یک تخته، دو تخته، سه تخته و سوئیت‌های جونیور و رویال تشکیل شده و قادر است گزینه‌های اقامتی مختلفی را به میهمانان خود عرضه کند.
همان‌طور که گفته شد هتل عالی قاپو، هتلی ۴ ستاره بوده و از تمامی امکانات هتلی چهار ستاره نیز برخوردار است. وجود امکاناتی نظیر فروشگاه، استخر، سونا، جکوزی، نمازخانه، آرایشگاه، صرافی، ترانسفر رفت و برگشت فرودگاهی، اتاق چمدان، کافی‌نت و ... سبب شده است که هتل عالی قاپو به یکی از بهترین اماکن اقامتی اصفهان و به انتخاب شماره یک بسیاری از گردشگرانی که برای تماشای زیبایی‌های بی‌حدوحصر این شهر تاریخی به اصفهان سفر می‌کنند، مبدل شود.
البته امکانات بی‌شمار هتل عالی قاپو اصفهان در این چند مورد خلاصه نمی‌شوند. این هتل از دو رستوران ایرانی و ایتالیایی تشکیل شده که قادرند گستره وسیعی از غذاهای خوشمزه ایرانی و فرنگی را پوشش داده و با فضای وسیع و دل‌نشینشان، تجربه لذت‌بخش چشیدن غذاهای لذیذ این مکان را فراموش ‌ناشدنی کنند. علاوه بر رستوران‌های ایتالیایی و ایرانی، هتل عالی قاپو اصفهان از کافی‌شاپ دنج و جذابی نیز برخوردار بوده که قادر است انواع مختلفی از نوشیدنی‌های گرم و سرد را برای میهمانان عزیز هتل آماده و سرو کند.
یکی از نکاتی که باید بدان توجه کنید این است که پارکینگ هتل حدود ۲۰۰ متری با هتل فاصله دارد و درصورتی‌که قصد دارید با خودروی شخصی به اصفهان سفر کنید، بهتر است در هنگام رزرو، این مورد را با پذیرشگر هتل در میان گذارید تا هماهنگی موردنیاز را برای پارک خودروی شما صورت دهد.
جالب است بدانید که تمامی واحد‌های اقامتی هتل عالی قاپو از دکوراسیون و مبلمانی مدرن برخوردار بوده و به اسباب و لوازم مجلل و شیکی چون تلویزیون صفحه تخت، آباژور، چای ساز، میز تحریر، یخچال، صندوق امانات، تلفن، کمد لباس، سرویس بهداشتی فرنگی، سیستم سرمایشی و گرمایشی، سیستم اطفاء حریق و غیره مجهز شده‌اند. از آنجایی‌که هتل عالی قاپو به اینترنت پرسرعت وایفای مجهز است، میهمانان هتل می‌توانند از بدو ورود خود از خدمات رایگان اینترنت هتل نیز برخوردار شده و در طول اقامت خود از گشت و گذار در اینترنت نیز بهره‌مند گردند.
همان‌طور که در ابتدا نیز گفته شد، یکی از مهم‌ترین مزایای اقامت در هتل عالی قاپو، دسترسی به اکثر جاذبه‌های تاریخی و گردشگری اصفهان است. به لطف قرار گرفتن این هتل در مرکز شهر و موقعیت جغرافیایی بسیار مناسب، میهمانان هتل عالی قاپو می‌توانند در طول اقامت خود در ظرف کمتر از ۳۰ دقیقه به اماکن دیدنی مختلفی نظیر میدان نقش جهان، مسجد امام، باغ پرندگان اصفهان، بازار تاریخی اصفهان، کاخ چهل ستون، عمارت عالی قاپو، کاخ هشت بهشت، مرکز خرید سیتی سنتر اصفهان و پایانه مسافربری اصفهان دسترسی داشته باشند. همچنین میهمانانی که بنا به دلایلی تمایلی ندارند از تاکسی برای گشت و گذار در اصفهان استفاده کنند، می‌توانند از طریق ایستگاه متروی اصفهان که در جنب هتل واقع شده با صرف کمترین هزینه و در کوتاه‌ترین زمان ممکن به اماکن مختلف شهر تاریخی اصفهان دسترسی داشته باشند.

اماکن نزدیک به هتل عالی قاپو اصفهان


فاصله هتل عالی قاپو اصفهان تا مدرسه چهار باغ: ۷۹۰ متر
فاصله هتل عالی قاپو اصفهان تا سی و سه پل اصفهان: ۹۴۰ متر
فاصله هتل عالی قاپو اصفهان تا کاخ هشت بهشت: ۱ کیلومتر
فاصله هتل عالی قاپو اصفهان تا کاخ عالی قاپو: ۲.۶ کیلومتر
فاصله هتل عالی قاپو اصفهان تا مسجد امام: ۲.۸ کیلومتر
فاصله هتل عالی قاپو اصفهان تا مسجد شیخ لطف‌الله: ۳.۸ کیلومتر


امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
pool استخر سرپوشیده
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است