search
menu

اقامتگاه بومگردی نصف جهان اصفهان

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
معرفی اقامتگاه بومگردی نصف جهان اصفهان
امکانات اقامتگاه بومگردی نصف جهان اصفهان
خدمات اقامتگاه بومگردی نصف جهان اصفهان
واحد‌های اقامتی
امکانات واحد‌های اقامتی
فاصله اماکن مهم و گردشگری تا اقامتگاه بومگردی نصف جهان اصفهان

معرفی اقامتگاه بومگردی نصف جهان اصفهان


اقامتگاه بومگردی نصف جهان اصفهان خانه باغی تاریخی و زیبا در مرکز شهر اصفهان است که با فضای سنتی متفاوت و دوست داشتنی که دارد اقامت فوق العاده‌ای را برای مسافران این شهر رقم خواهد زد. اصفهان یکی از معروف‌ترین قطب‌های گردشگری ایران است که به دلیل آثار تاریخی و اماکن تماشایی جذابی که دارد به نصف جهان معروف شده است. سازه‌ها و آثار باستانی که در این شهر وجود دارند به قدری زیبا و شگفت انگیز هستند که هر چشمی را به خود خیره می‌کنند. میدان نقش جهان یکی از زیباترین اماکن تاریخی و جاهای دیدنی اصفهان است که نباید بازدید از آن را فراموش کنید. این میدان محوطه‌ای بزرگ و سرسبز است که دور تا دور آن با مغازه‌های مختلف و فروشگاه‌ها و کارگاه‌های صنایع دستی پوشیده شده و در وسط آن نیز یک حوض بزرگ با وفاره‌های زیبا قرار گرفته اند. کالسکه‌هایی که در اطراف این حوض در حال گردش هستند به همراه معماری بی‌نظیر ساختمان و مساجد میدان نقش جهان، نمای فوق العاده‌ای را به وجود آورده اند که هر سلیقه‌ای را مجذوب خود خواهند ساخت. البته این تنها یکی از صد‌ها جاذبه بی‌نظیر شهر اصفهان است که در سفر به این شهر می‌توانید از آن‌ها دیدن کنید.
اقامتگاه بومگردی نصف جهان اصفهان در قلب این زیبایی‌ها قرار گرفته و اقامت در آن احساس متفاوت و جذابی است که از تجربه آن پشیمان نخواهید شد. شما می‌توانید با تهیه بلیط هواپیما اصفهان و سفر به این شهر، در این اقامتگاه زیبا سکونت داشته باشید و سفری متفاوت و بی‌نظیر را تجربه کنید.

امکانات اقامتگاه بومگردی نصف جهان اصفهان


اقامتگاه بومگردی نصف جهان اصفهان خانه‌ای بسیار بزرگ و قدیمی است که با فضای سبز زیبا و درختان سربه فلک کشیده، مکانی آرامش بخش را برای اقامت مسافران فراهم می‌کند. این خانه قدیمی مجموعه‌ای کاملا سنتی در دل یک شهر مدرن است و همین فضای متفاوت، اقامت در آن را برای مهمانان بسیار جذاب و لذت بخش می‌کند. علاوه بر معماری تاریخی و محیط متفاوت و آرامش بخشی که در این اقامتگاه وجود دارد، موقعیت مکانی اقامتگاه نیز یکی دیگر از نقاط قوت جذاب آن است که هرساله مسافران زیادی را از سراسر کشور به خود جذب می‌کند. میدان نقش جهان، سی و سه پل، پل خواجو، کاخ هشت بهشت، خیابان چهارباغ و. . . از جمله اماکن معروف نزدیک به این اقامتگاه هستند که مسافران ساکن در آن می‌توانند به راحتی به این اماکن دسترسی داشته باشند. این اقامتگاه دارای پارکینگ سرباز است و مشکلی از لحاظ جای پارک خودرو‌ها وجود نخواهد داشت. سیستم اعلام حریق، اتاق سیگار، کپسول آتشنشانی، سرویس بهداشتی ایرانی در لابی و. . . از دیگر امکانات اقامتگاه به شمار ‌می‌روند.

خدمات اقامتگاه بومگردی نصف جهان اصفهان


پذیرش Nesf Gahan Ecotourism Resort به صورت ۲۴ ساعته فعال است و به مسافران خدمت‌رسانی می‌کند. صرف صبحانه در اقامتگاه بومگردی نصف جهان اصفهان رایگان است و مهمانان می‌توانند صبحانه را در فضای سبز محوطه اقامتگاه میل نمایند. برای وعده‌های ناهار و شام رستورانی در اقامتگاه تعبیه نشده اما با این حال مسافران می‌توانند با هماهنگی با پرسنل، غذای مورد نظر خود را از قبل سفارش دهند و در اقامتگاه میل کنند. فروشگاه صنایع دستی نیز در این اقامتگاه وجود دارد و مهمانان می‌توانند سوغاتی‌های مختلف شهر اصفهان را از آن تهیه کنند.

واحد‌های اقامتی


واحد‌های اقامتی اقامتگاه بومگردی نصف جهان اصفهان، شامل ۱۲ اتاق است که فضای سنتی و زیبای آن‌ها محیطی آرامش بخش را برای سکونت مسافران فراهم می‌کنند. اکثر واحد‌های اقامتی این مجموعه دارای تخت هستند اما در برخی واحد‌ها نیز به دلیل حفظ فضای سنتی اقامتگاه تختخواب در نظر گرفته نشده و مهمانان می‌توانند براساس سلیقه خود یکی از این واحد‌ها را برای اقامت انتخاب کنند.

امکانات واحد‌های اقامتی


از امکانات رفاهی موجود در واحد‌های اقامتی اقامتگاه بومگردی نصف جهان اصفهان می‌توان به صبحانه، یخچال، چای ساز، بالکن، رخت آویز، لوازم بهداشتی، دمپائی، سیستم سرمایش و گرمایش، سرویس بهداشتی فرنگی و. . . اشاره کرد.

فاصله اماکن مهم و گردشگری تا اقامتگاه بومگردی نصف جهان اصفهان


فاصله تا کاخ هشت بهشت: ۱ کیلومتر
فاصله تا پل خواجو: ۲.۴ کیلومتر
فاصله تا موزه موسیقی اصفهان: ۴.۶ کیلومتر
فاصله تا منارجنبان: ۸.۳ کیلومتر
امکانات هتل
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
directions_car پارکینگ با هزینه
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است