search
menu

هتل آپارتمان خاتون اصفهان

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل آپارتمان خاتون اصفهان
انواع اتاق و امکانات آنها
رستوران هتل
امکانات عمومی هتل آپارتمان خاتون اصفهان
فاصله هتل آپارتمان خاتون اصفهان تا جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل آپارتمان خاتون اصفهان


هتل آپارتمان خاتون هتلی ۳ ستاره در میعادگاه شمال و جنوب شهر و غرب و شرقش واقع شده است؛ خیابانی که در توصیف تاریخ نگارن و جهانگردان زیادی آمده و حتی جهانگرد معروفی چهارباغ را گردشگاه مشجر عمومی اصفهان نامیده است. وجود هتل‌های متنوع در این بخش از شهر که تاریخی‌ترین و زیباترین بخش اصفهان شناخته شده دست انتخاب را برای گردشگران باز می‌گذارند. اما با افزودن فاکتور مقرون‌ به‌ صرفگی، حق انتخاب به تعداد انگشت شماری محدود می‌شود که هتل آپارتمان خاتون یکی از آنهاست.

انواع اتاق و امکانات آنها


اولین بار در سال ۱۳۸۶ این هتل آپارتمان در ۴ طبقه و ۱۵ واحد اقامتی به بهره برداری رسید؛ آپارتمان های هتل خاتون در متراژ ۹۰ متری از مهمانان خود میزبانی می‌کنند و هر واحد به صورت ۲ خوابه ۲ نفره تا ۶ نفره و یک خوابه تک نفره است. این واحدها دکوراسیون ساده و مرتبی دارند که تقریبا فضای خانه را برای هر یک از مهمان‌هان تداعی می‌کنند و مجهز به یخچال،مینی بار، کولر آبی، تهویه مطبوع و تلویزیون هستند. ضمنا هر واحد از هتل آپارتمان خاتون اصفهان دارای سرویس بهداشتی و حمام مجزاست و با وجود آشپزخانه مجهز به امکانات پخت و پز هر مهمانی می تواند غذای مورد علاقه خود را طبخ کند و برای میل نوشیدنی‌ها و دسرهای لذیذ به کافی شاپ هتل خاتون برود.

رستوران هتل


گفتنی است که هتل آپارتمان خاتون به غیر از کافی شاپ، سالن صبحانه زیبایی دارد که می‌توانید به هنگام میل صبحانه مورد علاقه خود از چشم‌اندازهای دیدنی زاینده رود لحظاتی به یادماندنی را ثبت کنید. این هتل نه تنها برای سفرهای تفریحی بلکه برای سفرهای کاری نیز مناسب است؛ فضای پر از آرامش و سکوتی که هر واحد در اختیار مهمانان قرار می‌دهد برای ذهن‌های پرمشغله کسانی که برای کار به اصفهان سفر کرده‌اند، بسیار مناسب است. از طرفی این عزیزان با وجود کافی نت در هتل می‌توانند به برخی از کارهای مهم خود برسند. گفتنی است که بهره‌مندی از اینترنت پرسرعت بی‌سیم در واحدهای آپارتمانی خاتون میسر است.

امکانات عمومی هتل آپارتمان خاتون اصفهان


خدمات هتل به همین جا ختم نمی‌شود؛ در طی این یک دهه تجربه کارکنان این هتل به اندازه‌ای برای مهمانانش رضایت‌بخش بوده که در نظرات ثبت‌شده همواره سخنی از رفتار حرفه‌ای و عالی کادر به میان آمده است و برخی‌ها همین موضوع را دلیلی برای اقامتی دوباره در این هتل دانسته‌اند. کارکنان پذیرش در تمام ساعات روز در خصوص خدمات تاکسی سرویس و خدمات لباسشویی و خشکشویی تمام راهنمایی‌های لازم را به مهمانان ارائه می‌دهند.
مهم‌ترین مزیت اقامت در هتل آپارتمان خاتون موقعیت بسیار عالی آن است؛ جایی که می‌توان پیاده به استقبال زیبایی‌های تاریخی و طبیعی اصفهان رفت، از سی و سه پل گرفته تا کاخ هشت بهشت، مسجد امام، میدان نقش جهان، عمارت چهلستون و عمارت عالی قاپو و حتی می‌توان به بهترین رستوران‌های شهر نزدیک بود. با اقامت در این هتل می‌توان ساعات فراغت را برای خرید از مراکز خرید نزدیک اختصاص داد و خیلی راحت و سریع به هتل برگشت. کسانی که هتل آپارتمان خاتون را برمی‌گزییند در واقع تردد بی‌دردسری در شهر را انتخاب کرده‌اند، چون این هتل از نظر دسترسی به مراکز تجاری و دیگر بخش‌های شهر در بهترین موقعیت مکانی واقع شده است. هزینه معقولانه و بسیار مناسب اقامت در هتل آپارتمان خاتون گزینه دیگری است که نمی‌توان نادیده گرفت و باید گفت که این هتل تا پایانه مسافربری شهر حدود ۲۰ دقیقه با خودرو و تا فرودگاه شهر ۴۰ دقیقه با خودرو فاصله دارد.

فاصله هتل آپارتمان خاتون اصفهان تا جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا سی و سه پل: ۶۵۰ متر
فاصله تا کاخ هشت بهشت: ۹۵۰متر
فاصله تا کاخ چهلستون: ۱ کیلومتر
فاصله تا مسجد امام اصفهان: ۱.۵ کیلومتر
فاصله تا عمارت عالی قاپو: ۱.۵ کیلومتر
فاصله تا بازار شهر اصفهان: ۱.۸ کیلومتر



امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است