search
menu

اقامتگاه سنتی خانه کشیش اصفهان

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
درباره اقامتگاه سنتی خانه کشیش اصفهان
اماکن نزدیک به اقامتگاه سنتی خانه کشیش اصفهان

درباره اقامتگاه سنتی خانه کشیش اصفهان


اقامتگاه سنتی خانه کشیش اصفهان از اقامتگاه‌های شهر زیبای اصفهان است که با استفاده از جذابیت‌های سنتی و تاریخی این شهر، همواره عملکرد بسیار موفقی در جلب رضایت مهمانان از خود نشان می‌دهد. اگر در سفر به شهر زیبای اصفهان، سری به محله تبریزی‌ها بزنید، خانه‌ای قدیمی با معماری سبک صفویه نظر شما را به شدت جلب خواهد کرد. این خانه که در یک طبقه و با ۱۶ باب اتاق شیک به پذیرایی از مهمانان خود می‌پردازد، همین اقامتگاه سنتی خانه کشیش اصفهان است که تعریفش را از گوش تا گوش شهر اصفهان می‌توان شنید.
با توجه به اینکه Keshish House کار خود را از سال ۱۳۹۷ در حوزه میزبانی و مهمان‌نوازی آغاز کرد، در انتخاب کادر پرسنلی این اقامتگاه نهایت دقت به خرج داده شده تا افراد بسیار مجرب مشغول به خدمت گذاری در این مکان باشند. از این رو در فراهم شدن امکاناتی مثل یخچال، مبلمان، چای ساز، کمد، حمام، مینی بار، تلویزیون و سیستم تهویه مطبوع، سلیقه و دقت بسیار زیادی از جانب کارکنان اقامتگاه سنتی خانه کشیش اصفهان به خرج داده شده است.
همچنین سرویس‌های مختلفی مثل خدمات تهیه بلیط، خدمات بیدار باش، ترانسفر به فرودگاه، تاکسی سرویس، روم سرویس و پذیرش ۲۴ ساعته نیز با شور و اشتیاق خاصی توسط پرسنل اقامتگاه سنتی خانه کشیش اصفهان ارائه می‌شوند. اقامت در اقامتگاه سنتی خانه کشیش اصفهان مزایای بسیار زیادی دارد که از آن جمله می‌توان به امکان میل کردن غذاهای لذیذ در رستوران چشم‌نواز این اقامتگاه اشاره کرد. از طرفی دیگر، کافی شاپ بی‌نظیر اقامتگاه سنتی خانه کشیش اصفهان، فرصت میل کردن نوشیدنی‌ها و کیک‌های خوشمزه را در فضایی بسیار دنج و آسوده فراهم آورده است. در مورد اقامتگاه سنتی خانه کشیش اصفهان نباید از روی نام این اقامتگاه قضاوت کرد. زیرا در این اقامتگاه سنتی امکانات بسیار مدرنی وجود دارد. برای مثال مهمانان اقامتگاه سنتی خانه کشیش اصفهان می‌توانند از کافی نت این اقامتگاه برای انجام امور مختلف خود برخوردار شوند. همچنین در لابی و اتاق‌های اقامتگاه سنتی خانه کشیش اصفهان اینترنت بی‌سیم به صورت رایگان تقدیم مهمانان می‌شود. لازم به ذکر است که با استفاده از دستگاه‌های کپی، فکس و پرینت، مهمانان اقامتگاه سنتی خانه کشیش اصفهان می‌توانند بخشی از نیازهای خود را نیز به راحتی برطرف نمایند. با توجه به اینکه وعده صبحانه هر روز در اقامتگاه سنتی خانه کشیش اصفهان مهیای مهمانان می‌شود، معمولا کسانی که این اقامتگاه را برای اقامت خود در شهر اصفهان برگزیده‌اند، چهره‌های بسیار بشاش و با نشاطی دارند.
نکته جالب دیگر در مورد اقامتگاه سنتی خانه کشیش اصفهان که برای مهمانان بسیار جذاب است، نامگذاری اتاق‌های این اقامتگاه است. نام‌های زیبا و دلنشینی مثل مینا، آرامش، خاطره و هزار و یک شب، همه و همه از حس و حال فضای داخلی اتاق‌های اقامتگاه سنتی خانه کشیش اصفهان نشات گرفته و حس بسیار خوبی به مهمانان این اتاق‌ها القا می‌کنند. از هر زاویه‌ای که به اقامتگاه سنتی خانه کشیش اصفهان و شرایط به وجود آمده در این اقامتگاه بنگرید، چیزی جز زیبایی نخواهید دید. همانطور که ماحصل تحقیق و بررسی عده زیادی از مسافران شهر اصفهان برای اقامت در این شهر به اقامتگاه سنتی خانه کشیش اصفهان ختم شده است، مطمئنا، اگر شما هم با آگاهی کامل از وضعیت اقامتگاه‌های این شهر اقدام به انتخاب یکی از موارد کنید، اقامتگاه سنتی خانه کشیش اصفهان یکی از اصلی‌ترین گزینه‌هایتان خواهد بود.

اماکن نزدیک به اقامتگاه سنتی خانه کشیش اصفهان


فاصله اقامتگاه سنتی خانه کشیش اصفهان تا خانه تاریخی هوانس: ۱ کیلومتر
فاصله اقامتگاه سنتی خانه کشیش اصفهان تا موزه موسیقی: ۱.۳ کیلومتر
فاصله اقامتگاه سنتی خانه کشیش اصفهان تا کلیسای وانک: ۳ کیلومتر
فاصله اقامتگاه سنتی خانه کشیش اصفهان تا سی و سه پل: ۳.۵ کیلومتر
فاصله اقامتگاه سنتی خانه کشیش اصفهان تا کلیسای حضرت مریم: ۳.۶ کیلومتر
امکانات هتل
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا رایگان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است