search
menu

هتل جلفا اصفهان

star_border star_border star_border star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل جلفا اصفهان
اماکن نزدیک هتل جلفا اصفهان

درباره هتل جلفا اصفهان


هتل جلفا اصفهان از هتل‌های دو ستاره اصفهان است که نسبت به کیفیت خدمات و امکاناتش از قیمت نسبتا خوبی برخوردار است. این هتل دو ستاره در سال ۱۳۵۴ ساخته شده و از هتل‌های قدیمی و باسابقه اصفهان به شمار می‌رود. هتل جلفا از همان سال‌های آغازین فعالیت خود به خوبی توانست محبوبیت و رضایت میهمانان را به خود جلب کند. این هتل دو ستاره به خوبی مسیر موفقیت را طی می‌کرد تا اینکه پیشرفت تکنولوژی و به روز شدن اصول هتلداری و میهمانداری از یک سو و مستهلک شدن برخی امکانات هتل از سویی دیگر، هتل جلفا خواسته یا ناخواسته مجبور به ایجاد تغییرات بود؛ در نهایت در سال ۱۳۹۶ هتل جلفا برای ارتقا سطح خدمات و کیفیت امکانات خود تحت مرمت و بازسازی قرار گرفت و امروزه این هتل با امکانات مختلف، خدمات مناسب و مهمتر از همه موقعیتی فوق العاده جزو برترین هتل‌های اصفهان برای اقامتی خاطره انگیز است.
هتل جلفا از نظر مکانی ایده آل‌ترین موقعیت را دارد که با عث دسترسی راحت و آسان میهمانان به جاذبه‌ها و مراکز دیدنی اصفهان شده است. این هتل تنها با کمی فاصله از کلیسای وانک اصفهان افتتاح شده، کلیسایی که قدمتی ۴۰۰ ساله دارد و خود از جاذبه‌های دیدنی اصفهان است. نکته جالب کوچه کلیسای وانک وجود تعداد زیادی کافه و رستوران است که حال و هوای کوچه را متفاوت‌تر از دیگر کوچه‌های اصفهان کرده به طوری که میهمانان در طول اقامت خود در اصفهان شیفته پیاده روی در این کوچه خواهند بود.
رستوران هتل جلفا با انواع غذاهای خوش عطر و طعم خود آماده پذیرایی از میهمانان است. هرچند این رستوران منوی چندان متنوعی ندارد اما دقت کافی را در پخت غذاها به کار برده و کیفیت فوق العاده‌ای از خوراک را به میهمانان ارائه می‌دهد. پارکینگ این هتل سه طبقه که به صورت رایگان در اختیار میهمانان هتل است، مانع اتلاف وقت مهیمانان برای پیدا کردن جای پارک شده و آنان را از دیگر پارکینگ‌های شهر بی‌نیاز می‌کند البته بد نیست بدانید که پارکینگ هتل جلفا تنها ظرفیت ۸ خودرو را دارد. دسترسی به فضای مجازی در دنیای امروزی از واجبات زندگی است و هتل جلفا با آگاهی از این امر امکان دسترسی به اینترنت را در لابی و اتاق‌های هتل ایجاد کرده است.
بد نیست بدانید که اینترنت هتل جلفا اصفهان نه تنها رایگان است بلکه حجم مصرفی مشخصی برای آن تعیین نشده و به صورت نامحدود در دسترس میهمانان هتل قرار گرفته. از امکانات و خدمات داخل اتاق‌ها می‌توان به روم سرویس، تلویزیون، چای ساز، مینی‌بار( با هزینه)، تلفن، حمام و سرویس بهداشتی، لوازم بهداشتی و یخچال اشاره کرد. البته هتل جلفا به این خدمات و امکانات داخل اتاق‌ها بسنده نکرده و برای اینکه مطابق با اصول هتلداری روز دنیا باشد خدمات و امکاناتی را ایجاد کرده که فراتر از حد انتظار یک هتل دو ستاره ایرانی است. خدمات و امکاناتی مانند خدمات باربری، خدمات تور، صندوق امانات، آژانس مسافرتی، فروشگاه، خدمات خانه داری، خدمات برای معلولین، صرافی، تاکسی سرویس و خدمات لاندری( خشک شویی). آسانسور نیز در هتل جلفا تعبیه شده تا میهمانان برای رفت و آمد در طبقات مجبور به استفاده از پله نشوند. بخش پذیرش هتل جفا اصفهان به صورت بیست و چهار ساعته آماده پاسخگویی و راهنمایی میهمانان است.

اماکن نزدیک هتل جلفا اصفهان


فاصله هتل جلفا اصفهان تا کلیسای وانک: ۰.۱کیلومتر
فاصله هتل جلفا اصفهان تا کوچه پا چنار: ۰.۷ کیلومتر
فاصله هتل جلفا اصفهان تا مجتمع تجاری پارک: ۱.۴ کیلومتر
فاصله هتل جلفا اصفهان تا سی و سه پل: ۲.۴ کیلومتر
فاصله هتل جلفا اصفهان تا برج کبوتر خانه: ۳.۷ کیلومتر
فاصله هتل جلفا اصفهان تا پل خواجو: ۴.۱کیلومتر
فاصله هتل جلفا اصفهان تا باغ گل‌ها: ۵.۳ کیلومتر
فاصله هتل جلفا اصفهان تا منار جنبان: ۹.۵ کیلومتر


امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است