search
menu

هتل جمشید اصفهان

star_border star_border star_border star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل جمشید اصفهان
اماکن نزدیک به هتل جمشید اصفهان

درباره هتل جمشید اصفهان


هتل جمشید اصفهان از هتل‌های ۲ ستاره شهر زیبای اصفهان است. این هتل که از سال ۱۳۹۰ تاسیس شده، با خدمات بی‌نظیر خود طرفداران بسیار زیادی دارد. از طرفی دیگر، قرار گرفتن هتل جمشید اصفهان در بافت تاریخی این شهر، موجب شده که علاقه‌مندان به گذشته دور و دراز شهر اصفهان، با رغبت بیشتری به سمت این هتل بروند. زیرا انبوهی از مکان‌های زیبا و جذاب شهر اصفهان در فاصله چند صد متری Jamshid Hotel واقع شده‌اند.
ساختمان زیبای هتل جمشید اصفهان ۳ طبقه بوده و ۲۴ اتاق در خود جای داده است. البته اگر شما، اتاقی در طبقات بالای این ساختمان انتخاب کنید، می‌توانید از آسانسور آن به راحتی استفاده نمایید. بنابراین نباید نگرانی از بابت بالا رفتن از پله‌ها داشته باشید. از امکانات مختلف ارائه شده در هتل جمشید اصفهان می‌توان به صندوق امانات، دستگاه‌های فکس و فتوکپی، کپسول آتنش نشانی و اتاق چمدان این اقامتگاه را مطرح کرد.
از طرفی دیگر، پارکینگ رایگان هتل جمشید اصفهان با ظرفیت ۲۴ خودرو، دیگر خدمت ارزنده این اقامتگاه است که می‌توان به آن اشاره کرد. اما جدا از همه این‌ها، رستوران هتل جمشید با ظرفیت ۵۰ نفر و با سرو غذاهای فوق‌العاده لذیذ و خوش‌طعم می‌تواند به یکی از مکان‌های مورد علاقه شما در این هتل تبدیل شود. البته، هتل جمشید اصفهان مجهز به کافی شاپ هم هست. از این رو، فرصت میل کردن نوشیدنی‌ها و دسرهای خوش‌طعم در فضایی دنج و رمانتیک کاملا برای شما در هتل جمشید اصفهان مهیا خواهد بود.
سرویس‌هایی که توسط کارکنان هتل جمشید اصفهان ارائه می‌شوند، همگی کیفیت بسیار بالایی دارند. برای مثال، مهمانان می‌توانند از تاکسی سرویس، سرویس خشکشویی و خدمات نظافت این هتل برخوردار شوند و اقامت آسوده‌ای را تجربه نمایند. همه این‌ها را گفتیم تا برسیم به اتاق‌های باورنکردنی هتل جمشید اصفهان. اتاق‌هایی بسیار دلنشین و باصفا که دارای امکانات مختلفی همچون یخچال، حمام، تلویزیون، وسایل بهداشتی و سایر ملزومات اولیه برای اقامت راحت هستند.
لازم به ذکر است که در اتاق‌هایJamshid Hotel می‌توان هر روز صبحانه لذیذی نوش جان کرد و روز خود را با انرژی بسیار زیادی شروع کرد. مهمانان هتل جمشید اصفهان می‌توانند از سرویس‌های ایرانی و فرنگی موجود در قسمت‌های مختلف این اقامتگاه استفاده نمایند. ناگفته نماند که مهمانان برای انجام فرایض دینی خود هم می‌توانند به نمازخانه هتل جمشید اصفهان مراجعه کنند.
هتل جمشید اصفهان مثل همه اقامتگاه‌های دیگر دارای قوانین خاص خود است. به عنوان مثال، زمان تحویل اتاق‌ در این هتل ساعت ۱۴ و زمان تخلیه ساعت ۱۲ است. این را هم بدانید که کارکنان حرفه‌ای و مجرب هتل جمشید اصفهان به ۴ زبان انگلیسی، عربی، آلمانی و ترکی مسلط هستند. بنابراین اگر شما مهمانانی از کشورهای خارجی داشتید، می‌توانید با خیال راحت به این هتل تشریف ببرید و از رفاه و آسودگی اقامت مهمانان خود، اطمینان حاصل کنید. با توجه به آنچه در بالا ذکر شد، انتخاب هتل جمشید اصفهان می‌تواند رقم خوردن بهترین خاطرات شما را در سفر به این شهر تضمین کند. بنابراین اگر به دنبال یک اقامتگاه خوب و ارزان هستید، به سراغ هتل جمشید اصفهان بروید.

اماکن نزدیک به هتل جمشید اصفهان


فاصله هتل جمشید اصفهان تا کاخ چهل ستون: ۷۰۰ متر
فاصله هتل جمشید اصفهان تا موزه تاریخ طبیعی: ۸۰۰ متر
فاصله هتل جمشید اصفهان تا کاخ هشت بهشت: ۱ کیلومتر
فاصله هتل جمشید اصفهان تا حمام علیقلی آقا: ۱.۱ کیلومتر
فاصله هتل جمشید اصفهان تا خیابان چهار باغ: ۱.۱ کیلومتر
فاصله هتل جمشید اصفهان تا کاخ عالی قاپو: ۱.۲ کیلومتر
فاصله هتل جمشید اصفهان تا سی و سه پل: ۱.۴ کیلومتر


امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است