search
menu

هتل سنتی اصفهان

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل سنتی اصفهان
اماکن نزدیک به هتل سنتی اصفهان

درباره هتل سنتی اصفهان


هتل سنتی اصفهان هتلی ۳ ستاره است که از لابه‌لای تاریخ پایش را به بافت شهری اصفهان رسانده است. هتلی که در واقع شبیه موزه تاریخی می‌ماند چون از ۵ قرن پیش، اصفهان را به حضور خود مزین ساخته است. این هتل خانه‌ای تاریخی است که در دوران صفوی ساخته شده و نقشه و سبک معماری خانه‌های آن دوران را بازتاب می‌کند. خانه‌هایی با حیاط‌های اندرونی و بیرونی که فضای بکر و دل‌نشینی برای کافه‌ها و رستوران‌های امروزی هتل هستند؛ هتل سنتی اصفهان نیز از این مزیت بهره برده و برای اولین بار در سال ۱۳۸۵ با انجام پروژه‌های مرکت‌کاری و بازسازی با نقش دیگری وارد صنعت گردشگری شده تا میزبانی خاطره‌انگیزی را از مهمانان شهر اصفهان داشته باشد.
هتل سنتی اصفهان بیش‌تر شبیه لوکیشن فیلم‌های قدیمی و عمارت‌ مادربزرگ‌های خوش‌سلیقه است که زمینه فوق‌العاده‌ای برای عکس‌های اینستاگرامی دارد. البته زیبایی‌های سنتی این هتل در کنار تجهیزات و امکانات امروزی‌اش رفاه و آسایش را برای تک تک مهمانان فراهم می‌کند و این قدمت ۵۰۰ ساله هیچ تاثیر منفی در راحتی و رفاه اقامت نگذاشته است. برای همین تجربه اقامت در اولین هتل سنتی اصفهان در زیباترین اتاق‌های آن رویایی خواهد بود. با اینکه همه اتاق‌ها رو به حیاط مرکزی هتل دارند ولی زیباترینِ آن‌ها از نظر معماری و نقش و نگار مربوط به اتاق شاه نشین است که هم‌اکنون به عنوان سوئیت رویال مورد استفاده قرار می‌گیرد. این اتاق که از ویژگی‌های ارزشمندی همچون درب‌های متعلق به دوران قاجار، نقوش مربوط به دوران صفوی، نورپردازی‌های متمایز، آینه‌کاری ظریف و پنجره‌های اوروسی برخوردار است و از همان حیاط نیز توجه مهمانان را جلب می‌کند.
با اقامت در هتل سنتی اصفهان می‌توان صبح خود را با تماشای منظره لذت‌بخشی از حیاط مرکزی و حوض بزرگش شروع کرد. محوطه باصفایی که اطراف آن را گل‌های رنگارنگ گرفته و حتی در تاریکی شب با نورپردازی و آب نماهایش زیباتر جلوه می‌کند. این هتل در ۱۶ باب اتاق از مهمانانش میزبانی می‌کند که در ظرفیت‌های ۱ تا ۷ نفره هستند و سوئیت شاه نشین ۲ خوابه و چهار نفره است. هر یک از اتاق‌ها با مبلمان ساده‌ای دکور شده‌اند و دراور، یخچال، تلویزیون، کمد لباس، چای ساز، مینی بار، تهویه مطبوع، سرویس فرنگی و حمام اختصاصی از دیگر امکانات این اتاق‌ها هستند، ضمنا حمام‌های اتاق‌ها دارای لوازم بهداشتی می‌باشند. اما توصیه می‌شود برای اقامت در این هتل بهترین و بزرگ‌ترین اتاق‌ها را رزرو کرد چون برخی از اتاق‌هایش زیبایی آن‌چنانی را که در کل توصیف شده ندارند.
علاوه بر این، هتل سنتی اصفهان خدمات و برنامه‌های مختلفی را برای بهره‌مندی مهمانانش فراهم دیده است؛ خدمات توریستی، ترانسفر، رزرو بلیط، تورهای نیم‌روزی رایگان، تورهای یک و نیم روزی، رویدادهای آشپزی، جشن تولد و موسیقی زنده بخشی از این خدمات هستند که برای اطلاع از زمان دقیقشان باید سایت هتل سنتی اصفهان را چک کرد و یا از پذیرش پرس‌وجو کرد. این هتل۳ ستاره چایخانه سنتی، کافی شاپ، رستوران، پارکینگ رایگان، تاکسی سرویس، خدمات کپی، فکس و پرینت، پذیرش ۲۴ ساعته و فضای سبز دارد.
ضمنا موقعیت هتل سنتی اصفهان به اندازه کافی ایده‌آل است چون بعضی از نقاط شهر به راحتی در دسترس هستند، از جمله میدان نقش جهان و چهارباغ که در کمتر از ۱۰ دقیقه می‌توان پیاده به آن‌جا رفت. بقیه جاهای دیدنی اصفهان نیز با خودرو فاصله زیادی از هتل ندارند و در کمتر از ۱۰ دقیقه می‌توان به آن‌ها دسترسی داشت.

اماکن نزدیک به هتل سنتی اصفهان


فاصله هتل سنتی اصفهان تا چهلستون: ۱ کیلومتر
فاصله هتل سنتی اصفهان تا نقش جهان: ۱.۵ کیلومتر
فاصله هتل سنتی اصفهان تا کاخ هشت بهشت: ۲.۷ کیلومتر
فاصله هتل سنتی اصفهان تا مسجد جامع عتیق: ۲.۷ کیلومتر
فاصله هتل سنتی اصفهان تا سی و سه پل: ۳.۶ کیلومتر
فاصله هتل سنتی اصفهان تا پل خواجو: ۴.۸ کیلومتر



امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است