search
menu

هتل ملک اصفهان

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره‌ی هتل ملک اصفهان
اماکن نزدیک هتل ملک اصفهان

درباره‌ی هتل ملک اصفهان


هتل ملک اصفهان هتل دو ستاره‌ی نسبتاً جدیدی در خیابان هشت بهشت غربی اصفهان است که نمای چشم‌نواز آن با الهام از تخت جمشید، به نقش زیبای سربازان کهن پارسی مزین شده و هتل را از میان دیگر ساختمان‌های این خیابان متمایز کرده است. این هتل دو ستاره برای اولین بار در سال ۱۳۸۳ با ۱۹ اتاق و ۵۱ تخت، در ۳ طبقه افتتاح شد. چندین سال پس از افتتاح و شروع فعالیت این هتل، در سال ۱۳۹۶ به منظور بالا بردن سطح کیفیت خدمات و به روز رسانی امکانات، مورد بازسازی قرار گرفت.
هتل ملک اصفهان فاقد استخر بوده است. در این هتل پارکینگ اختصاصی برای میهمانان هتل دایر شده‌است و میهمانانی که با ماشین شخصی به اصفهان سفر می‌کنند نیازی برای نگرانی جای پارک خودرو ندارند. اتاق‌های هتل ملک اصفهان بسیار مجهز و دارای امکانات فراوانی است. چشم‌انداز پیش روی اتاق‌های هتل ملک نمایی از خیابان‌های زیبای اصفهان است. در اتاق‌های هتل ملک مبلمان، آباژور، کمد لباس و یخچال برای راحتی بیشتر مهمانان قرار داده شده است. خدماتی مانند روم سرویس و صبحانه نیز در صورت درخواست و تمایل میهمانان در اتاق‌ها ارائه می‌شود.
هتل ملک اصفهان برای سرگرمی میهمانان در تمامی اتاق‌های خود تلویزیون با شبکه پخش فیلم قرار داده است. تلفن نیز در تمامی اتاق های هتل ملک قرار دارد تا مهمانان بتوانند به راحتی با بخش پذیرش یا آشنایان خود ارتباط برقرار کنند. سرویس بهداشتی داخل اتاق‌های هتل ملک فرنگی است؛ اما سرویس بهداشتی ایرانی نیز در هر طبقه از هتل قرار گرفته است. حمام داخل اتاق‌ها نیز بسیار مجهز بوده و تمامی وسیله‌های مورد نیاز مهمانان را دارد.
در تمامی اتاق های هتل ملک اصفهان سیستم تهویه مطبوع وجود دارد و برای آسایش بیشتر میهمانان و برای اینکه هوای سرد یا گرم بیرون موجب برهم خوردن آرامش آن‌ها نشود سیستم سرمایش و گرمایش نیز در تمامی اتاق های هتل تعبیه شده است. همچنین هتل ملک اصفهان برای رعایت قوانین ایمنی و جلوگیری از بروز هر حادثه ناخوشایندی، سیستم اعلام حریق و سیستم اطفاء حریق را در تمامی اتاق‌های خود ایجاد کرده است. در اتاق های هتل مینی بار نیز وجود دارد که البته استفاده از آن شامل هزینه خواهد بود. متاسفانه در هیچ یک از اتاق‌های هتل صندوق امانات برای امن نگه داشتن اسناد و لوازم مهم وجود ندارد؛ بااین‌حال اگر مهمانان اسناد و مدارک و یا وسیله‌ی باارزشی داشتند می‌توانند آن را در صندوق امانات هتل قرار دهند.
گرچه در داخل اتاق‌های هتل ملک اصفهان دسترسی به اینترنت امکان پذیر نیست؛ اما مهمانان در لابی هتل امکان اتصال به اینترنت را خواهند داشت. بد نیست بدانید که اینترنت لابی هتل نامحدود بوده و به صورت رایگان در اختیار میهمانان هتل قرار می‌گیرد. مهمانان برای رفت‌وآمد در طبقات می‌توانند از آسانسور هتل استفاده کنند. هتل ملک دارای رستوران و چایخانه سنتی است که انوع غذاها و نوشیدنی‌های باکیفیت و تازه را سرو می‌کند. تاکسی سرویس، خدمات تور، خدمات خانه‌داری، خدمات بیدار باش، کافی نت و لاندری از دیگر خدمات و امکاناتی است که در هتل ملک اصفهان وجود دارد.

اماکن نزدیک هتل ملک اصفهان


فاصله هتل ملک اصفهان تا مسجد شیخ لطف‌الله: ۱.۴ کیلومتر
فاصله هتل ملک اصفهان تا کاخ عالی قاپو: ۱.۶ کیلومتر
فاصله هتل ملک اصفهان تا مسجد امام: ۱.۶ کیلومتر
فاصله هتل ملک اصفهان تا میدان نقش جهان: ۱.۷ کیلومتر
فاصله هتل ملک اصفهان تا سی و سه پل: ۲.۸ کیلومتر
فاصله هتل ملک اصفهان تا مسجد جامع عتیق: ۳.۴کیلومتر



امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است