search
menu

هتل اصفهان اصفهان

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل اصفهان اصفهان
اماکن نزدیک به هتل اصفهان اصفهان

درباره هتل اصفهان اصفهان


هتل اصفهان اصفهان یکی از هتل‌های ۳ ستاره و قدیمی نصف جهان است که در خیابان مطهری واقع شده است. دهه‌های زیادی از تاسیس این هتل می‌گذرد ولی همچنان با ارتقا سطح کیفی خدماتش به خوبی از مهمانان شهر میزبانی می‌کند و همواره آن‌ها را با لبخندی از رضایت بدرقه خانه‌‌هایشان می‌کند. در واقع بازگشایی هتل اصفهان و ورود آن به صنعت گردشگری از سال ۵۵ بوده و این یعنی کوله باری از ۴ دهه تجربه که حتما به همت همین تجربه توانسته در این صنعت دوام بیاورد. البته در سال‌های اخیر یعنی سال ۹۵ به طور کامل بازسازی شد و همین موضوع تعداد مهمانان مراجعه‌کننده را بیش‌تر کرد.
این هتل در ۴طبقه و ۱۰۲ واحد اقامتی مجهز از مهمانانش میزبانی می‌کند. این واحدها شامل اتاق‌های یک تخته تا ۴ تخته و همچنین سوئیت‌های ۴ نفره هستند که دست مهمانان را در انتخاب اتاق مدنظرشان باز می‌گذارند. اتاق‌های هتل دکوراسیون بسیار ساده‌ای دارند و بیش‌تر با امکانات ساده و قدیمی مجهز شده‌اند؛ تلویزیون، یخچال، کمد لباس، دراور، چای ساز، مبلمان، سرویس بهداشتی فرنگی، سیستم سرمایشی و گرمایشی و حمام اختصاصی مجهز به لوازم بهداشتی از امکانات تمامی اتاق‌ها هستند. مهمانان باید توجه داشته باشند که سرویس بهداشتی ایرانی در اتاق‌ها وجود ندارد و باید برای استفاده از این نوع سرویس به لابی هتل مراجعه کنند.
هتل اصفهان اصفهان به نسبت هتل‌های ۳ ستاره دیگر کمی قیمت بالاتری دارد ولی کسانی که دسترسی به نقاط مختلف و موقعیت هتل را اولویت انتخاب خود قرار می‌دهند با این مسئله مشکلی ندارند. چون این هتل برای کسانی که سفر تفریحی یا کاری دارند مناسب است. هتل اصفهان با قرار گرفتن در فاصله ۱۰۰ متری از زاینده رود، تفرجگاه محلی‌های شهر، از موقعیت مکانی ویژه‌ای برخوردار است. نزدیکی به زاینده رود یعنی نزدیکی به سی و سه پل، چهارباغ عباسی و پل خواجو که پاتوق تمام گردشگران شهر و خود اصفهانی‌ها است. به خصوص موقع بهار و پاییز طراوت زاینده‌رود و پارک‌های اطراف آن جان می‌دهد برای تازه کردن نفس و آرامش. نزدیکی به چهارباغ عباسی برای کسانی که علاقه‌مند خرید هستند بسیار مهم است، چون اینجا جایی است که می‌توان دسترسی راحت و بی‌دردسری به مراکز خرید شهر داشت.
گفتنی است که هتل اصفهان در طی این سال‌ها میزبان همایش‌های دولتی و خصوصی و همچنین سمینارها بوده و وجود سالن‌های چندمنظوره هتل در این امر یاری‌گر بوده است. از طرفی نزدیکی به اتوبان اصلی شهر، ادارات و بانک‌ها هم برای کسانی که سفر کاری داشته‌اند یک امتیاز محسوب می‌شود. به غیر از موقعیت مکانی ایده‌آل هتل اصفهان اصفهان نباید از بقیه امکانات هتل غافل شد؛ رستوران و کافی شاپ هتل با سرو انواع غذاهای ایرانی و همچنین نوشیدنی‌های گرم و سرد در محیطی نسبتا بزرگ و دلباز و با ظرفیت ۱۰۰ نفر از مهمانان هتل پذیرایی می‌کنند.
کافی نت، نمازخانه، سالن نمایش، آرایشگاه مردانه و تالار پذیرایی نیز از دیگر امکانات هتل اصفهان هستند. ضمنا باید در نظر داشت پارکینگی که هتل در اختیار مهمانانش قرار می‌دهد پارکینگی با ظرفیت بسیار محدود است و برای همین باید به فکر پیدا کردن جای پارک در کوچه بود که از همان ساعت‌های اول غروب تکمیل می‌شود. در نهایت، خدماتی که هتل ارائه می‌کند شامل خدمات تهیه بلیط، تاکسی سرویس، کرایه خودرو با راننده، روزنامه، کپی و فکس است که کادر پذیرش هتل به صورت ۲۴ ساعت آماده راهنمایی در این خصوص هستند.

اماکن نزدیک به هتل اصفهان اصفهان


فاصله هتل اصفهان اصفهان تا پل مارنان: ۱ کیلومتر
فاصله هتل اصفهان اصفهان تا سی و سه پل: ۱.۸ کیلومتر
فاصله هتل اصفهان اصفهان تا رستوران شهرزاد: ۱.۹ کیلومتر
فاصله هتل اصفهان اصفهان تا چهارباغ: ۲.۳ کیلومتر
فاصله هتل اصفهان اصفهان تا پل خواجو: ۳.۴ کیلومتر
فاصله هتل اصفهان اصفهان تا کاخ عالی قاپو: ۳.۵ کیلومتر



امکانات هتل
details خشکشویی (با هزینه)
restaurant رستوران
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است