search
menu

اقامتگاه سنتی ایروانی اصفهان

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره اقامتگاه سنتی ایروانی اصفهان

درباره اقامتگاه سنتی ایروانی اصفهان


اقامتگاه‌ سنتی ایروانی اصفهان را می‌توان یکی از زیباترین و جذاب‌ترین اقامتگاه‌های بومگردی شهر تاریخی اصفهان دانست. این اقامتگاه که قدمت آن به ۲۰۰ سال قبل و دوره قاجار می‌رسد، از چنان معماری و طراحی جذاب و شگفت‌انگیزی برخوردار است که هر گردشگری را محو تماشای خود خواهد کرد. البته باید گفت که اقامتگاه سنتی ایروانی اصفهان آخرین بار در سال ۱۳۹۶ مورد بازسازی قرار گرفته اما این بدین معنا نیست که از اصالت و ارزش تاریخی آن کاسته شده است؛ بازسازی این مکان تاریخی به گونه‌ای بوده است که هیچ گزندی به معماری سنتی و خیره‌کننده آن وارد نشود و این اقامتگاه، همان‌طور که سال‌ها قبل ساخته شده است، باقی بماند.
میهمانان در بدو ورود به حیاط اقامتگاه سنتی ایروانی اصفهان، با فضای بسیار دل‌نشینی روبرو می‌شوند که یاد و خاطره خانه‌های سنتی مادربزرگ و پدربزرگ را برای آن‌ها تداعی می‌کند. حیاط اقامتگاه از حوضی کوچک و زیبایی تشکیل شده که توسط باغچه‌ای با گل‌های رنگارنگ محصور شده است. حوض باغچه به زیبایی نور پنجره‌های رنگارنگ اقامتگاه را در خود منعکس و فضای بسیار دل‌انگیزی را خلق می‌کند. طراحی ایوان اقامتگاه سنتی ایروان اصفهان نیز بسیار زیبا بوده و از شش ستون مستحکمی تشکیل شده که به سبک و سیاق معماری دوران هخامنشی طراحی شده‌ و به جلوه زیبای بنا افزوده‌اند. گفتنی است که برای زیباسازی بیشتر بنا، در جای جای آن از گلدان‌های شمعدانی استفاده کرده‌اند تا علاوه بر ایجاد تضاد رنگی و زیبایی نمای آن، حس صمیمیت و سادگی به میهمانان القا شود. در توصیف زیبایی‌های بنای اقامتگاه سنتی ایروان اصفهان هر چه گفته شود کم است؛ این مکان به شکلی جادویی، حس حضور در خانه را در هر گردشگری برمی‌انگیزد و لحظه جدایی از آن را دشوار می‌سازد.
حتما حال به این می‌اندیشید که اقامتگاه سنتی ایروان اصفهان از چه امکاناتی برخوردار است. در پاسخ باید گفت که این مکان، همان‌طور که از نام آن پیداست، اقامتگاهی سنتی محسوب می‌شود و نباید انتظار داشت که امکانات هتلی ۵ ستاره را داشته باشد. اما اقامتگاه سنتی ایروانی اصفهان در مقایسه با سایر اقامتگاه‌های سنتی، از امکانات بسیار خوبی برخوردار بوده و خدمات متنوعی را به میهمانان خود عرضه می‌دارد. یکی از برجسته‌ترین امکانات اقامتگاه سنتی ایروانی اصفهان، کافی‌شاپ آن است که با داشتن فضایی دلپذیر و جذاب، آماده پذیرایی از میهمانان هتل با نوشیدنی‌های گوارای خود می‌باشد. اتاق چمدان، صندوق امانات، کپسول آتش نشانی، پرینتر، فکس، فتوکپی و اینترنت از دیگر امکاناتی است که میهمانان در طول اقامت خود در اقامتگاه سنتی ایروانی اصفهان می‌توانند از آن‌ها بهره‌مند گردند. علاوه بر امکانات فوق، میهمانان هتل می‌توانند از خدماتی نظیر خدمات تهیه بلیط، خدمات خانه‌داری، خدمات پذیرش ۲۴ ساعته، تاکسی سرویس، زنگ هشدار و روم سرویس نیز برخوردار شوند. ناگفته نماند که صبحانه هتل رایگان بوده و راس ساعت ۷:۳۰ دقیقه سرو می‌شود.
خوب است بدانید که کلیه واحدهای اقامتی اقامتگاه سنتی ایروانی اصفهان به زیبایی و به شکلی سنتی تزئین و به کلیه امکانات رفاهی لازم نظیر یخچال، تلویزیون، مبلمان، کمد لباس، رخت‌آویز، آباژور، دراور، تهویه مطبوع و سیستم اطفاء حریق مجهز شده‌اند. بنابراین از بابت امکانات نیز نیازی به نگرانی نیست، زیرا هر چه برای اقامتی آسوده مورد نیاز میهمانان باشد، در اقامتگاه سنتی ایروانی اصفهان ارائه خواهد شد.
بنابراین اگر تمایل دارید در مکانی تاریخی و اصیل در شهر اصفهان اقامت کنید، اقامتگاه سنتی ایروانی اصفهان با داشتن امکاناتی متنوع و خدماتی قابل قبول، قادر است میزبانی شایسته برای شما باشد.
اماکن نزدیک اقامتگاه سنتی ایروانی اصفهان
فاصله اقامتگاه سنتی ایروانی اصفهان تا میدان امام: ۲.۴ کیلومتر
فاصله اقامتگاه سنتی ایروانی اصفهان تا میدان نقش جهان: ۲.۴ کیلومتر
فاصله اقامتگاه سنتی ایروانی اصفهان تا پل خواجو: ۴.۳ کیلومتر
فاصله اقامتگاه سنتی ایروانی اصفهان تا سی و سه پل: ۵ کیلومتر
فاصله اقامتگاه سنتی ایروانی اصفهان تا آکواریوم اصفهان: ۱۱.۷ کیلومتر

امکانات هتل
local_bar مینی بار
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است