search
menu

هتل سنتی طاووسیه اصفهان

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل سنتی طاووسیه اصفهان
امکانات و خدمات عمومی هتل سنتی طاووسیه اصفهان
اتاق‌های هتل و امکانات اتاق‌ها
امکانات تفریحی و رفاهی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل سنتی طاووسیه اصفهان تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل سنتی طاووسیه اصفهان


هتل سنتی طاووسیه یکی از بوتیک هتل‌های زیبا و قدیمی است که مهمانان خود را در عمارت زیبایی میزبانی می‌کند. اگر بلیط هواپیما اصفهان خریده‌اید و قصد رزرو هتل سنتی طاووسیه را دارید، این هتل را با هتل سنتی کریاس یا طاووس اشتباه نگیرید، این دو هتل تنها یک کیلومتر با هم فاصله دارند و هر دو در نزدیکی میدان نقش جهان واقع شده‌اند. عمارت طاووسیه درست همانطور که از عمارت‌های زیبا تصویری در ذهن دارید، دل‌نشین و باصفاست و با حیاط پر گل و رنگارنگش حس خوبی در طول اقامت به شما انتقال خواهد داد.

امکانات و خدمات عمومی هتل سنتی طاووسیه اصفهان


به کوچه بن‌بست غفوری که رسیدید، درِ چوبی قدیمی را می‌بینید که با ورود به آن نقاشی‌های دیواری و مبلمان مخمل قرمز نگاهتان را جلب می‌کند و از راهرو که عبور کردید، صدای آب حوض کوچک خانه را می‌شنوید. این هتل سنتی که در عمارتی ۱۵۰ ساله از مهمانان خود میزبانی می‌کند، پارکینگی با ظرفیت محدود را در اختیار آن‌ها قرار می‌دهد. این هتل پذیرش ۲۴ ساعته دارد و با اقامت در آن می‌توان از اینترنت بی‌سیم رایگان بهره‌مند شد ولی خدمات ترانسفر ارائه نمی‌دهد. این هتل دوبلکس همانطور که انتظار می‌رود، آسانسوری ندارد و نیازی به آسانسور هم نیست. مهمانان می‌توانند برای استعمال سیگار به اتاق سیگار هتل Hotel tavousiyeh مراجعه کنند.

اتاق‌های هتل و امکانات اتاق‌ها


در ۲ طرف حیاط این این عمارت ۴ اتاق وجود دارد که با نام‌های بی‌بی مریم، صمصام، فرشچیان و ارحام صدر تفکیک شده‌اند. اتاق‌های صمصمام و بی‌بی مریم ۲ اتاق شاهنشین بوتیک هتل طاووسیه هستند که با ظرفیت ۴ نفر در اختیار مهمانان قرار داده می‌شوند. اتاق‌های فرشچیان و ارحام صدر چند پله پایین‌تر قرار دارند و به صورت ساده دکور شده‌اند و در آن‌ها ۳ تخت سینگل قرار داده شده است. سرویس‌های بهداشتی همه اتاق‌های این عمارت مجزا هستند و هر اتاقی سرویس فرنگی و حمام دارد. طقه بالا دکوراسیون و طراحی متفاوتی دارد و ۳ اتاق به نام سه یار دبستانی در این طبقه قرار گرفته‌اند. درب ورودی اتاق‌‌های استاد کسایی و شهناز هم در بیرون و تراس است. در این طبقه ۲ راه پله وجود دارد که یکی به اتاق تاج منتهی می‌شود و دیگری به فضای سرو صبحانه. اتاق تاج کوچک‌ترین واحد این هتل و اتاقی تک نفره است. امکاناتی نظیر چای‌ساز، میز، کمد، سشوار و مینی یخچال در این اتاق‌ها قرار داده شده است.

امکانات تفریحی و رفاهی هتل


بوتیک هتل طاووسیه امکانات تفریحی و رفاهی برای ارائه ندارد ولی فضای باصفای حیاطش شما را به سفر در زمان می‌برد و روی تراسش هم می‌توانید شب‌های زیبای اصفهان را تماشا کنید. حیاط زیبای این هتل مکان خوبی برای جشن و دورهمی‌هاست و هتل این امکان را برای همه فراهم کرده است. امکانات گرمایشی و سرمایشی این اقامتگاه شامل کولر گازی و بخاری برقی هستند. در بیرون از هتل و داخل بخش عمومی آن دوربین مداربسته قرار داده شده تا امنیت بیش‌تری برقرار باشد. این هتل یک نگهبان هم دارد. هزینه اقامت کودکان تا ۲ سال در این هتل رایگان و کودکان ۲ تا ۱۲ سال نیم‌بها و بدون تخت محاسبه می‌شود. از کودکان بالای ۱۲ سال هم هزینه اقامت بزرگسالان دریافت می‌شود. ضمنا در صورت کنسلی تا ۴۸ ساعت مانده تمامی مبلغ پرداختی کسر خواهد شد و بهتر است برای استرداد سریع‌تر اقدام کنید.

رستوران هتل


این هتل رستورانی ندارد ولی آشپزخانه مشترکی را به صورت مجهز در اختیار مهمانانش قرار می‌دهد. در این آشپزخانه مایکروویو، یخچال، سینک، اجاق گاز و ظروف لازم قرار داده شده تا مهمانان به راحتی آشپزی کنند. همانطور که گفته شد، یکی از راه پله‌های طبقه دوم به فضای سرو صبحانه منتهی می‌شود. این فضای باز مکان باصفا و دنجی است که می‌توان در حین صرف صبحانه از چشم‌اندازهای زیبای شهر و همچنین مسجد حکیم لذت برد. در وعده‌های ناهار و شام هم می‌توان به رستوران‌های متعددی در که در چند قدمی هتل واقع شده‌اند، سر زد.

فاصله هتل سنتی طاووسیه اصفهان تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا میدان نقش جهان: ۰.۸ کیلومتر
فاصله تا کاخ چهلستون: ۰.۸ کیلومتر
فاصله تا کاخ هشت بهشت: ۱.۵ کیلومتر
فاصله تا خانه تاریخی معتمدی: ۲.۳ کیلومتر
فاصله تا سی و سه پل: ۲.۶ کیلومتر
امکانات هتل
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
store نظافت روزانه
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است