search
menu

اقامتگاه بومگردی هاتف اصفهان

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
درباره اقامتگاه بومگردی هاتف اصفهان
اماکن نزدیک به اقامتگاه بومگردی هاتف اصفهان

درباره اقامتگاه بومگردی هاتف اصفهان


اقامتگاه بومگردی هاتف اصفهان از هتل‌های ۱ ستاره شهر زیبای اصفهان است. این اقامتگاه که در سرایی به قدمت ۱۲۰ سال واقع شده، با شور و حرارت خاصی به پذیرایی از مهمانان خود پرداخته و لحظاتی سرشار از نشاط، آرامش و شادابی را برای هر یک از مهمانانش به ارمغان می‌آورد. اقامتگاه بومگردی Hatef House که میراث دار میزبانی و مهمان‌نوازی چندین ساله اصفهانی‌هاست، از سال ۱۳۹۷ کار خود را آغاز کرد و در همین مدت کوتاه، طرفداران بسیار زیادی برای خود دست و پا کرده است.
در این اقامتگاه، ۹ باب اتاق وجود دارد که همگی با هم محوطه زیبای اقامتگاه بومگردی هاتف اصفهان را احاطه کرده‌اند. اقامت در این اتاق‌ها فرصت برخورداری از لوازم و امکاناتی مثل کمد، تلویزیون، حمام، وسایل بهداشتی، سیستم تهویه مطبوع، صندوق امانات، سرویس بهداشتی فرنگی و سیستم‌های گرمایشی و سرمایشی را در اختیار مهمانان قرار داده و بدین‌ترتیب، آسایش و آرامش بسیار بزرگی برای آنها رقم می‌زند. با وجود زیبایی و راحتی بیش از حد اتاق‌های اقامتگاه بومگردی هاتف اصفهان، نقطه قوت اصلی این اقامتگاه، موقعیت مکانی بی‌نظیر آن است. موقعیتی که فرصت دسترسی به نقاط مختلف اصفهان را در مدت زمات بسیار اندکی فراهم نموده و بازدید از چندین مکان جذاب مثل پل خواجو، هشت بهشت و میدان نقش جهان را در عرض چند ساعت ممکن می‌سازد.
اقامتگاه بومگردی Hatef House بیشتر مناسب کسانی است که به علاقه خاصی به معماری‌های سنتی و باستانی دارند. اگر شما از این دست افراد هستید، شک نکنید که با اولین قدمی که در محیط اقامتگاه بومگردی هاتف اصفهان می‌گذارید، حیرت و شگفتی سرتاسر وجودتان را در بر خواهد گرفت. اقامت در اقامتگاه بومگردی هاتف اصفهان یک مزیت خیلی خاص و ویژه دیگر نیز دارد که آن هم آغاز روز با خوردن صبحانه‌ای دلچسب در فضای باصفای این اقامتگاه است. لازم به ذکر است که این اقامتگاه مجهز به یک فروشگاه هم هست که شما می‌توانید اقلام مختلفی از آنجا تهیه کنید. اگر در طول روز، هوس خوردن غذاهای لذیذ یا میل کردن نوشیدنی‌های دلچسب و خوشمزه را داشتید، قطعا باید سری به رستوران و کافی شاپ اقامتگاه بومگردی هاتف اصفهان بزنید.
در این محیط‌ها، شگفتی شما از حضور در اقامتگاه بومگردی هاتف چندین برابر خواهد شد. ناگفته نماند که شما می‌توانید از فضای سبز این اقامتگاه برای تمدد اعصاب خود نهایت استفاده را ببرید. لازم به ذکر است که کارکنان پر تلاش و زحمت کش اقامتگاه بومگردی هاتف اصفهان خدمات و سرویس‌های گوناگونی را با نهایت دقت و تمرکز در اختیار مهمانان قرار می‌دهند. از بین تمامی خدمات ارائه شده در این اقامتگاه می‌توان سرویس‌های ترانسفر رفت و برگشت به فرودگاه، خدمات تهیه بلیط، خدمات خانه داری و نظافت را جزو بهترین موارد دانست. ضمنا، شما می‌توانید از دستگاه‌های فکس، پرینت و فتوکپی در اقامتگاه بومگردی هاتف اصفهان برای انجام امور مربوطه استفاده نمایید. اصفهان را خیلی‌ها با فضای سنتی و باصفای این شهر می‌شناسند. بنابراین اقامت در مکانی سنتی مثل اقامتگاه بومگردی هاتف اصفهان می‌تواند زیبایی‌های قدیمی و باستانی شهر اصفهان را از زوایای دیگری به شما بشناساند.

اماکن نزدیک به اقامتگاه بومگردی هاتف اصفهان


فاصله اقامتگاه بومگردی هاتف اصفهان تا میدان نقش جهان: ۹۰۰ متر
فاصله اقامتگاه بومگردی هاتف اصفهان تا مسجد شیخ لطف الله: ۱ کیلومتر
فاصله اقامتگاه بومگردی هاتف اصفهان تا مسجد امام اصفهان: ۱.۹ کیلومتر
فاصله اقامتگاه بومگردی هاتف اصفهان تا عمارت عالی قاپو: ۲.۵ کیلومتر
فاصله اقامتگاه بومگردی هاتف اصفهان تا کاخ چهل ستون: ۲.۸ کیلومتر
فاصله اقامتگاه بومگردی هاتف اصفهان تا پل خواجو: ۳.۱ کیلومتر
فاصله اقامتگاه بومگردی هاتف اصفهان تا سی و سه پل: ۳.۹ کیلومتر
فاصله اقامتگاه بومگردی هاتف اصفهان تا کاخ هشت بهشت: ۴.۱ کیلومتر
فاصله اقامتگاه بومگردی هاتف اصفهان تا موزه وانک: ۶ کیلومتر
فاصله اقامتگاه بومگردی هاتف اصفهان تا منار جنبان: ۱۰.۵ کیلومتر

امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است