search
menu

هتل آپارتمان هشت بهشت اصفهان

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل آپارتمان هشت‌بهشت اصفهان
امکانات عمومی هتل آپارتمان هشت‌بهشت اصفهان
انواع اتاق‌ و امکانات آن‌ها
رستوران هتل
فاصله هتل آپارتمان هشت‌بهشت اصفهان تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل آپارتمان هشت‌بهشت اصفهان


هتل آپارتمان هشت‌بهشت در سال ۱۳۸۰ در شهر اصفهان تأسیس‌شده و از آن روز تاکنون به‌عنوان یکی از بهترین گزینه‌های اقامت در این شهر به شمار می‌رود. هتل آپارتمان هشت مشهد به منظور ارتقا سطح کیفی خدمات، در سال ۱۳۹۶ مورد بازسازی قرار گرفت و تمامی خدمات و امکانات رفاهی بر اساس استاندارد‌های صنعت گردشگری شده است. هتل آپارتمان هشت‌بهشت اصفهان دارای ساختمانی ۴ طبقه و ۱۳ اتاق مجزا است و امکان میزبانی از ۴۰ مسافر به طور همزمان دارد. یکی از مزیت‌های انتخاب این هتل در هنگام خرید بلیط هواپیما نزدیکی آن به میدان نقش‌جهان است که به سایر جاهای دیدنی و گردشگری مانند زاینده‌رود، باغ‌موزه چهل‌ستون، موزه‌های هنرهای معاصر، کاخ هشت‌بهشت دسترسی راحتی خواهید داشت. همچنین برای استفاده از وسایل حمل‌ونقل عمومی نیز می‌توانید با چند قدم پیاده‌روی به ایستگاه اتوبوس و مترو برسید.

امکانات عمومی هتل آپارتمان هشت‌بهشت اصفهان


پذیرش هتل آپارتمان هشت‌بهشت اصفهان به صورت شبانه‌روزی آماده خدمت‌رسانی به مسافران هستند. مسافران با هماهنگی این بخش می‌توانند از خدماتی مانند فکس، فتوکپی و پرینتر بهره‌مند شوند. برای دسترسی به تمامی طبقات نیز آسانسور تعبیه‌شده است. برای گشت‌وگذار در سطح شهر نیز می‌توانید از تاکسی‌سرویس موجود در لابی استفاده کنید، همچنین برای سپردن وسایل و چمدان‌هایتان نیز اتاق چمدان در لابی تعبیه‌شده است. در لابی این مجموعه برای ۵ مسافر ظرفیت وجود دارد و میهمانان در هنگام ورود با بخش پذیرش روبرو می‌شوند. همچنین محلی به‌عنوان پارکینگ در این هتل آپارتمان تعبیه‌شده و برای ۴ خودرو ظرفیت وجود دارد. توجه داشته باشید که استفاده از این پارکینگ رایگان است. برای بهره‌مندی از اینترنت وای فای می‌توانید به لابی بروید، از اینترنت محدود به صورت رایگان دسترسی داشته باشید. دستگاه واکس کفش نیز در ورودی این هتل تعبیه‌شده است.

انواع اتاق‌ و امکانات آن‌ها


انواع واحدهای اقامتی در این هتل عبارت‌اند از سوئیت دو تخته، سوئیت دوبل، سوئیت توئين، آپارتمان یک خوابه لوکس سه نفره، آپارتمان یک خوابه لوکس بزرگ چهار نفره. اتاق‌های این هتل شامل امکاناتی از قبیل سیستم سرمایش و گرمایش، تلویزیون، مبلمان راحتی و میز تحریر هستند. همگی واحد‌ها دارای آشپزخانه هستند و مسافران می‌توانند با تجهیزات آشپزی اقدام به پخت‌وپز کنند. از پنجره اتاق‌ها می‌توانید کوچه را ببینید. اتاق‌های هتل آپارتمان هشت‌بهشت اصفهان مجهز به حمام اختصاصی و سرویس بهداشتی مجزا هستند که لوازم بهداشتی و وسایل موردنیاز استحمام نیز در آن‌ها تعبیه‌شده است. سایر امکانات ارائه‌شده در داخل واحدهای اقامتی این هتل عبارت‌اند از یخچال، مبلمان، کمد لباس، روم سرویس، آب رایگان، چای‌ساز و میز تحریر.

رستوران هتل


در هتل آپارتمان هشت‌بهشت رستوران وجود ندارد، بنابراین مسافران برای سرو غذا می‌توانند به رستوران‌های نزدیک هتل رفته و از انواع غذاهای ایرانی و محلی سفارش دهند.

فاصله هتل آپارتمان هشت‌بهشت اصفهان تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا مسجد امام: ۶۵۰ متر
فاصله تا کاخ چهل‌ستون: ۱.۳ کیلومتر
فاصله تا کاخ عالی‌قاپو: ۱.۴ کیلومتر
فاصله تا سی‌وسه پل : ۱.۴ کیلومتر
فاصله تا موزه تاریخ طبیعی: ۱.۵ کیلومتر
فاصله تا میدان نقش‌جهان: ۱.۷ کیلومتر
فاصله تا مسجد شیخ لطف‌الله: ۱.۷ کیلومتر
فاصله تا مسجد جامع عتیق اصفهان: ۴ کیلومتر
فاصله تا منارجنبان : ۸.۱ کیلومتر
امکانات هتل
local_bar مینی بار
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است