search
menu

هتل گنبد مینا اصفهان

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل گنبد مینا اصفهان
امکانات عمومی هتل گنبد مینا اصفهان
اتاق‌ها و امکانات آن‌ها
رستوران هتل
فاصله هتل گنبد مینا اصفهان تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل گنبد مینا اصفهان


هتل یک ستاره گنبد مینا در شهر اصفهان قرار دارد. این هتل در موقعیت مکانی خوبی واقع شده و دسترسی به نقاط مختلف شهر آسان است. هتل گنبد مینا دارای ۲ طبقه و ۱۳ اتاق است و به عنوان اقامتگاهی سنتی در مرکز بافت سنتی شهر شناخته می‌شود که زمان ساخت آن به سال ۱۳۲۶ برمی گردد. این محل اقامت در سال ۱۴۰۱ مورد بازسازی و نوسازی قرار گرفته و آماده استقبال از مسافران گرامی هستند، پس با خرید بلیط هواپیما و رزرو این هتل خودتان را برای اقامتی به یاد ماندنی آماده کنید. با توجه به اینکه چندین جای دیدنی و گردشگری مانند کاخ چهلستون و میدان نقش جهان در فاصله اندکی از آن قرار دارند، بنابراین مسافران می‌توانند به راحتی به این نقاط دسترسی داشته باشند. همچنین چندین مرکز خرید نیز در نزدیکی هتل قرار دارند که برای مسافرانی که علاقه به خرید دارند بازدید از این مراکز پیشنهاد می‌شود.

امکانات عمومی هتل گنبد مینا اصفهان


در این اقامتگاه سنتی پرسنل مجرب بوده و با انتخاب این اقامتگاه سفری خاطره‌انگیز را تجربه خواهید کرد. در لابی این هتل برای ۶ نفر ظرفیت وجود دارد. برای بهره‌مندی از اینترنت وای فای رایگان باید به لابی بروید، توجه داشته باشید که اینترنت نامحدود است و با خیال راحت می‌توانید از این خدمات استفاده کنید. در هتل گنبد مینا پارکینگ وجود ندارد، بنابراین مسافرانی که با ماشین شخصی سفر می‌کنند، باید به فکر محل پارک خودرویشان باشند. در بخش پذیرش هتل به صورت ۲۴ ساعته فعالیت دارند و از مسافران استقبال می‌کنند. خدمات رفاهی برای معلولین و افرادی که به وسیله ویلچر حرکت می‌کنند، ارائه می‌شود. در صورت نیاز به خدماتی نظیر خشک‌شویی می‌توانید به لابی هتل مراجعه کنید. خدمات خانه‌داری در این هتل دایر بوده و واحدهای اقامتی به طور مرتب و روزانه نظافت می‌شوند. در حین اقامت در این هتل اجازه بردن حیوانات خانگی را به همراه خود ندارید.

اتاق‌ها و امکانات آن‌ها


بر اساس قوانین رایج در این اقامتگاه زمان تحویل اتاق‌ها ساعت ۲ ظهر و زمان تخلیه اتاق‌ها نیز ساعت ۱۲ ظهر است. انواع اتاق‌های موجود در این هتل عبارت‌اند از اتاق یک تخته، اتاق دو تخته، اتاق سه تخته که باید با توجه به تعداد نفراتتان اتاق موردنظرتان را انتخاب کنید. از امکانات ارائه‌شده در داخل اتاق‌های این مجموعه می‌توان به مبلمان، یخچال، بالکن، کمد لباس، میز تحریر، رخت آویز، حمام اختصاصی با لوازم بهداشتی و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، تلویزیون و تلفن. همچنین در داخل همه واحدهای اقامتی می‌توانید از سیستم تهویه مطبوع هوا و سیستم سرمایشی و گرمایشی بهره‌مند شوید. با توجه به قوانین این هتل استعمال دخانیات ممنوع اعلام‌شده است.

رستوران هتل


رستوران موجود در هتل گنبد مینا نیز دارای ظرفیت ۴۰ نفر است و انواع غذاهای ایرانی و محلی را در زمان وعده‌های غذایی سرو می‌کنند. با اقامت در این هتل وعده صبحانه به صورت رایگان ارائه می‌شود.

فاصله هتل گنبد مینا اصفهان تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا کاخ هشت‌بهشت اصفهان: ۶۰۰ متر
فاصله تا عالی‌قاپو: ۶۵۰ متر
فاصله تا موزه موسیقی: ۲.۱ کیلومتر
فاصله تا مسجد جامع اصفهان: ۳ کیلومتر
فاصله تا سی‌وسه پل: ۱.۷ کیلومتر
فاصله تا منارجنبان: ۸ کیلومتر
امکانات هتل
details خشکشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است