search
menu

اقامتگاه قصر منشی اصفهان

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره اقامتگاه قصر منشی اصفهان
امکانات کلی اقامتگاه قصر منشی اصفهان
اتاق های اقامتگاه و امکانات آنها
رستوران هتل
فاصله اقامتگاه قصر منشی تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره اقامتگاه قصر منشی اصفهان


اقامتگاه قصر منشی از معروف‌ترین اقامتگاه های ایران است. اصفهان به سبب پیشینه خاصی که دارد، پر است از خانه های تاریخی زیبا که دیدنش هوش از سر آدم می‌پراند. اگر هنگام بازدید از این خانه های قدیمی، هوس اقامت، هرچند برای مدتی کوتاه به سرتان زده، باید بگوییم که آرزویتان برآورده شده است. قصر منشی یکی از خانه های فتحعلی شاه قاجار بوده است که مرمت و به اقامتگاه تبدیل شده است.
این بنا از آثار ثبت شده در میراث ملی ایران است و زیر نظر سازمان میراث فرهنگی بازسازی شده تا آسیبی به ارزش تاریخی بنا وارد نشود. همچنین اقامتگاه قصر منشی به دلیل موقعیت مکانی جذابی که دارد، بسیار مورد توجه قرار می‌گیرد. با اقامت در این بنا بازار اصفهان، سی و سه پل، زاینده رود و ... در همسایگی شما خواهند بود. چنانچه قصد سفر به اصفهان و بازدید از جاهای دیدنی اصفهان دارید، خرید آنلاین بلیط هواپیما سفرمارکت را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

امکانات کلی اقامتگاه قصر منشی اصفهان


اقامتگاه قصر منشی دارای امکانات فراوانی است که اقامت را برای مهمانان خاطره‌انگیز می‌کند. از جمله امکانات این اقامتگاه می‌توان به پارکینگ روباز، اینترنت رایگان، سالن کنفرانس، نماز خانه، آسانسور، صرافی، روم سرویس، جعبه کمک های اولیه، پله اضطراری، سیستم اعلام حریق، سیستم اطفاء حریق، ویلچر، صندوق امانات و تاکسی سرویس اشاره کرد. حیاط زیبای هتل آراسته به باغچه های پر گل، حوض آب و تخت های سنتی است که محل آرامش بخشی برای استراحت است.
یک فروشگاه صنایع دستی هم در اقامتگاه قرار دارد که می‌توانید از آنجا یادگاری از سفر برای خودتان و دوستانتان تهیه کنید. کارکنان اقامتگاه با خوش‌رویی و توجهی ویژه به وظایف خود رسیدگی کرده و از هیچ تلاشی برای ایجاد یک خاطره‌ای به یادماندنی از سفر دریغ نمی‌کنند. لازم به ذکر است ورود حیوان خانگی به این اقامتگاه ممنوع است.

اتاق های اقامتگاه و امکانات آنها


معماری اصیل ایرانی اتاق ها بسیار چشم نواز است. این اقامتگاه دارای ۲۲ باب اتاق است. مهمانان می‌توانند با توجه به تعداد همسفران و سلیقه خود، اقدام به رزرو اتاق موردنظرشان نمایند. واحدهای اقامتی این اقامتگاه شامل اتاق یک نفره، اتاق دو نفره، اتاق سه نفره، اتاق صفوی (دو نفره VIP)، اتاق قجر (دو نفره VIP)، اتاق مهتاب (دو نفره VIP)، اتاق آینه (دو نفره)، اتاق شاهین (دو نفره) و سوئیت دلنشین است. بعضی از اتاق ها دارای بالکن و چشم انداز زیبایی به سمت حیاط هستند.
صبحانه در این اقامتگاه رایگان است و در اتاق سرو می‌شود. داخل اتاق ها امکاناتی از جمله تلفن، مبلمان، یخچال، مینی بار، کمد لباس، رخت آویز، سیستم سرمایشی و گرمایشی، اینترنت رایگان، حمام، سرویس بهداشتی فرنگی، دمپایی، حوله و وسایل بهداشتی قرار دارد. بعضی از اتاق ها دارای ظرفیت نفر اضافه هستند و سرویس اضافه به صورت کاناپه تخت شو ارائه می‌شود. هزینه اقامت کودکان زیر ۲ سال در صورت عدم استفاده از سرویس رایگان و بالای دو سال تمام بها محسوب می‌شود.

رستوران هتل


رستوران اقامتگاه قصر منشی در طبقه همکف قرار گرفته و ظرفیت پذیرایی از ۴۰ مهمان را داراست. منوی رستوران شامل غذاهای ایرانی، محلی اصفهان و گیاهی است و غذاها به صورت سلف سرویس و انتخابی سرو می‌شوند. تمامی غذاها با مواد اولیه باکیفیت و توسط یک تیم آشپزی ماهر تهیه می‌شوند. یک کافه سنتی هم در طبقه همکف قرار دارد و نوشیدنی ها و دسرهای ایرانی در آن سرو می‌شود. این کافه از ۸ صبح تا ۱۰ شب آماده پذیرایی از مهمانان است.

فاصله اقامتگاه قصر منشی تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله اقامتگاه تا خانه مشروطه: ۱۷۰ متر
فاصله اقامتگاه تا آبنمای مکینه خواجو: ۷۰۰ متر
فاصله اقامتگاه تا خانه تاریخی ملاباشی: ۷۰۰ متر
فاصله اقامتگاه تا انگورستان ملک التجار: ۷۵۰ متر
فاصله اقامتگاه تا میدان نقش جهان: ۱٫۲ کیلومتر
فاصله اقامتگاه تا پل خواجو: ۲ کیلومتر

امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است