search
menu

اقامتگاه سنتی قائلی اصفهان

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
درباره اقامتگاه سنتی قائلی اصفهان
اماکن نزدیک به اقامتگاه سنتی قائلی اصفهان

درباره اقامتگاه سنتی قائلی اصفهان


اقامتگاه سنتی قائلی اصفهان خانه ای صد ساله در قلب نصف جهان است که تاریخی ۱۰۰ ساله را به یدک می کشد و در محیطی کاملا سنتی و آرام از مهمانان خود پذیرایی می کند. میزبان های اقامتگاه سنتی قائلی اصفهان از مردمانی خونگرم، خوش برخورد و مهمان نواز هستند که اقامتی لذت بخش را برای مهمانانان خود فراهم می کنند. یکی از گزینه های خوب پیش رو برای کسانی که میل دارند چند روزی از حال و هوای زندگی امروزی دربیاییند و به دامان سنت ها پناه ببرند، اقامتگاه سنتی قائلی اصفهان است.
این خانه قجری ها که در بافت قدیم و سنتی شهر یعنی خیابان عبدالرزاق واقع شده از اماکن تاریخی و جاذبه های معروف شهر فاصله چندانی ندارد و با اقامت در آن می توان دسترسی راحت و بی‌دردسری به تمام نقاط شهر داشت. اقامتگاه سنتی قائلی اصفهان در سال ۹۶ میزبانی از مهمانان اصفهان را شروع کرد؛ این خانه یک طبقه که در زمینی به مساحت ۲۵۰ مترمربع واقع شده دارای ۴ باب اتاق است. ورودی همه اتاق ها دارای تعدادی پله است و ارتفاع این پله ها از استانداردهای امروزی بیش تر است چون هدف حفظ معماری سنتی بوده و ممکن است این موضوع برای افراد سالمند و خانواده های دارای کودک و خردسال که قصد اقامت در این اقامتگاه را دارند مهم باشد.
گفتنی است که بعضی از اتاق های اقامتگاه سنتی قائلی اصفهان برای حفظ معماری سنتی حمام یا سرویس بهداشتی ندارند ولی مهمانان می توانند از حمام مشترک و سرویس بهداشتی فرنگی و ایرانی در حیاط اقامتگاه استفاده کنند. با اینکه هدف القای حس نوستالژیک به مهمانان است ولی برای آسایش هر چه بیش تر این مهمانان، اتاق ها دارای تخت هستند و ظرفیتشان ۲ تخته تا ۳ تخته است. حتی امکان سرویس اضافه برای ۳ اتاق وجود دارد که در این صورت سرویس اضافه به صورت کف خواب ارائه و هزینه ای دریافت می شود. این اتاق ها به امکانات دیگری همچون یخچال، سیستم سرمایشی و گرمایشی، اینترنت رایگان و حوله مجهزند و در برخی از آن ها دوش، سرویس فرنگی و روشویی نیز تعبیه شده است.
مهمانان اقامتگاه سنتی قائلی اصفهان می توانند وعده های غذایی خود را در رستوران و کافه سنتی آن میل کنند؛ این اقامتگاه فضای نسبتا بزرگ و نیمه مسقفی را به عنوان رستوران و کافه اختصاص داده که ظرفیتش حدود ۴۵ نفر است. سفارش غذا به این صورت است که مهمانان حداقل یک وعده زودتر غذای خود را انتخاب می کنند و به اطلاع میزبان می رسانند. معمولا آش رشته، کشک بادمجان و میرزاقاسمی سه غذای سنتی هستند که به صورت روزانه طبخ و سرو می شوند ولی اگر مهمانان علاوه بر این ها غذای دیگری مدنظر داشته باشند می توانند از رستوران های طرف قرارداد اقامتگاه غذای محبوب خود را سفارش دهند. یا حتی می توانند در آشپزخانه اقامتگاه با دستپخت خودشان وعده خود را حاضر کنند.
اقامتگاه سنتی قائلی اصفهان با تمام سنتی بودنش فکر اقامت بی‌دغدغه مهمانانش را کرده و با ارائه پارکینگ یا همان فضای بازی برای پارک خودرو از دغدغه مهمانانی که با وسیله نقلیه به اصفهان سفر کرده‌اند، می کاهد. ضمنا امکاناتی مثل لاندری، تاکسی سرویس، باغچه، دوربین مداربسته، جعبه کمکهای اولیه، اتو و سشوار نیز در اختیار مهمانان این اقامتگاه قرار می گیرد.

اماکن نزدیک به اقامتگاه سنتی قائلی اصفهان


فاصله اقامتگاه سنتی قائلی اصفهان تا بازار بزرگ اصفهان: ۹۵۰ متر
فاصله اقامتگاه سنتی قائلی اصفهان تا نقش جهان: ۱.۵ کیلومتر
فاصله اقامتگاه سنتی قائلی اصفهان تا میدان نقش جهان: ۱.۵ کیلومتر
فاصله اقامتگاه سنتی قائلی اصفهان تا کاخ هشت بهشت: ۱.۹ کیلومتر
فاصله اقامتگاه سنتی قائلی اصفهان تا سی و سه پل: ۳.۳ کیلومتر
فاصله اقامتگاه سنتی قائلی اصفهان تا پل خواجو: ۴.۳ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
restaurant رستوران
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است