search
menu

هتل اسپادانا اصفهان

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل اسپادانا اصفهان
اماکن نزدیک به هتل اسپادانا اصفهان

درباره هتل اسپادانا اصفهان


یکی از زیباترین هتل‌های ۳ ستاره و باسابقه اصفهان که نزدیک به ۲۰ سال است فعالیت می‌کند، هتل اسپادانا اصفهان می‌باشد. این هتل ۴ طبقه در مجاورت سی و سه پل و زاینده رود قرار دارد و از چشم انداز فوق العاده زیبای سی و سه پل برخوردار است. این هتل نخستین بار در سال ۱۳۷۳ تأسیس گردیده و آخرین بار در سال ۱۳۹۴ مورد بازسازی قرار گرفته است تا کیفیت خدمات را ارتقاء بخشد. تعداد واحدهای اقامتی در هتل اسپادانا اصفهان ۳۲ اتاق بوده و در مجموع دارای ۸۹ تخت می‌باشد. موقعیت مکانی هتل اسپادانا اصفهان بسیار خوب بوده و به بسیاری از اماکن زیبا و تاریخی شهر اصفهان از قبیل باغ هشت بهشت، بازار مسگرها، کاخ چهل ستون و کلیسای وانک دسترسی آسان دارد. خدمات اینترنت و پارکینگ در هتل اسپادانا اصفهان به صورت پولی هستند و مسافران در صورت درخواست به بهره مندی از این خدمات باید هزینه‌ای را پرداخت کنند. وضعیت اتاق‌های هتل اسپادانا اصفهان در سطح مناسبی قرار دارند و برای اقامتی باصرفه بسیار مناسب هستند. دسترسی به طبقات در این هتل از طریق آسانسور امکان پذیر است.
زمان تحویل اتاق‌ها در اهتل اسپادان اصفهان ساعت ۱۴و زمان تخلیه اتاق‌ها ساعت ۱۵ ظهر است. تمامی واحدهای اقامتی در این هتل دارای امکانات رفاهی کامل از جمله تلویزیون، سیستم گرمایش و سرمایش، یخچال، مینی بار با هزینه، اینترنت، صبحانه، تلفن، کمد لباس، صندوق امانات، سیستم اعلام حریق، امکان شارژ وسایل الکترونیکی، حمام، دمپایی، سرویس بهداشتی فرنگی و لوازم بهداشتی هستند و برخی اتاق‌ها دارای بالکن نیز می‌باشند. چشم انداز اتاق‌ها در هتل اسپادانا اصفهان از منظره فوق العاده زیبای سی و سه پل و زاینده رود تشکیل شده است که برای مهمانان بسیار جذابیت دارد. نظافت و آسودگی اتاق‌ها نیز در حد خوب و رضایت بخش می‌باشد. خدماتی از قبیل روم سرویسُ خانه داری و صبحانه در اتاق به تمامی واحدهای اقامتی در هتل اسپادانا اصفهان تعلق داشته و ارائه می‌گردند.
در طبقه آخر هتل اسپادانا اصفهان یک رستوران با ظرفیت ۱۵۰ نفر وجود دارد که در سه وعده اصلی غذاهای متنوع و خوشمزه برای مهمانان تهیه و سرو می‌کند. مهمانان با اطلاع از ساعات کاری رستوران می‌توانند در ساعات معین به رستوران مراجعه کرده و غذاهای خوشمزه نوش جان کنند. لذت غذا خوردن در رستورا بام هتل اسپادانا اصفهان بسیار دلنشین و به یاد ماندنی است. همچنین یک کافی شاپ فعال در هتل اسپادانا اصفهان وجود دارد که با تدارک دیدن انواع خوراکی‌ها و نوشیدنی‌های گوناگون برای مهمانان، از آن‌ها پذیرایی می‌کند. خوردن یک خوراکی خوشمزه همراه با نوشیدنی سرد یا تازه می‌تواند میان وعده خوبی در عصر باشد.
در بخش ورودی هتل اسپادانا اصفهان لابی بسیار کوچکی با ظرفیت ۷ نفر وجود دارد. در این لابی برای رعایت حال مهمانان و راحتی آن‌ها یک سری امکاناتی وجود دارند که عبارت‌اند از: تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، نمازخانه، آسانسور، اتاق چمدان، تلفن خانه (اپراتور)، پله اضطراری، تاکسی سرویس شبانه روزی، دستگاه واکس کفش، سیستم اعلام حریق، کپسول آتش نشانی، اینترنت بی سیم و سرویس بهداشتی ایرانی. همچنین پذیرش ۲۴ ساعته هتل اسپادانا اصفهان در لابی هتل قرار دارد که پرسنل کاردان و مجربش به طور شبانه روزی در حال خدمت رسانی و پاسخگویی به مهمانان هستند. پذیرش ۲۴ ساعته هتل اسپادانا اصفهان خدماتی از قبیل لاندری، خشکشویی، روم سرویس، خدمات خانه داری، صبحانه در اتاق، فتوکپی، فکس، پرینت و ... ارائه می‌دهد و به تمامی نیازها و سوالات مهمانان در هر زمینه‌ای پاسخ داده و راهنمایی‌های لازم را ارائه می‌دهد. مسافران می‌توانند در هر ساعتی از شبانه روز به پذیرش هتل اسپادانا اصفهان مراجعه کنند. کادر زحمتکش هتل اسپادانا اصفهان تمام سعی خود را می‌کنند تا اقامتی راحت، آسوده، مقرون به صرفه و به یاد ماندنی برای مهمانانشان فراهم نمایند. قطعا اقامت در هتل اسپادانا تجربه خوبی از سفر به اصفهان خواهد بود.

اماکن نزدیک به هتل اسپادانا اصفهان


فاصله هتل اسپادانا اصفهان تا سی و سه پل: ۶۲۶ متر
فاصله هتل اسپادانا اصفهان تا مجتمع تجاری پارک: ۱.۲کیلومتر
فاصله هتل اسپادانا اصفهان تا مادی نیاصرم: ۱.۸ کیلومتر
فاصله هتل اسپادانا اصفهان تا پل خواجو: ۲.۵ کیلومتر
فاصله هتل اسپادانا اصفهان تا کلیسای وانک: ۲.۷ کیلومتر
فاصله هتل اسپادانا اصفهان تا مدرسه چهارباغ: ۲.۹ کیلومتر
فاصله هتل اسپادانا اصفهان تا کاخ عالی قاپو: ۳.۲ کیلومتر
فاصله هتل اسپادانا اصفهان تا مسجد امام: ۳.۲ کیلومتر
فاصله هتل اسپادانا اصفهان تا کاخ هشت بهشت: ۳.۳ کیلومتر
فاصله هتل اسپادانا اصفهان تا کاخ چهل ستون: ۳.۴ کیلومتر
فاصله هتل اسپادانا اصفهان تا مسجد شیخ لطف‌الله: ۴.۳ کیلومتر
فاصله هتل اسپادانا اصفهان تا میدان نقش جهان: ۴.۸ کیلومتر
فاصله هتل اسپادانا اصفهان تا آتشگاه اصفهان: ۱۲.۱ کیلومتر
فاصله هتل اسپادانا اصفهان تا فرودگاه بین‌المللی: ۲۹ کیلومتر



امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
restaurant رستوران
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است