search
menu

اقامتگاه بوم گردی اسکندر جندق اصفهان

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
درباره اقامتگاه بوم گردی اسکندر جندق اصفهان
اماکن نزدیک به اقامتگاه بوم گردی اسکندر اصفهان

درباره اقامتگاه بوم گردی اسکندر جندق اصفهان


اقامتگاه بوم گردی اسکندر در شهر زیبای اصفهان و در منطقه جندق، خور و بیابانک واقع شده است. این اقامتگاه به سبک سنتی و بسیار زیبایی ساخته شده که نظر بسیاری از گردشگران را به خودش جلب کرده است. اقامتگاه بوم گردی اسکندر در ۴۵ کیلومتری روستای زیبا و توریستی مصر واقع شده که در محله قلعه شهر جندق قرار دارد.
به‌محض ورود به اقامتگاه بوم گردی اسکندر، سبک خاص و منحصربه‌فرد معماری آن شما را شگفت‌زده کرده و تحت تاثیر خودش قرار خواهد داد، چرا که نمایی شبیه به کاروانسراهای قدیمی دارد، یعنی طاق‌های کاه‌گلی زیبا، جایگاه‌های مخصوص نشستن و استراحت که با فاصله‌های منظم از یکدیگر برای مسافران تعبیه شده‌اند. یک میز ناهارخوری بسیار بزرگ وسط سالن قرار داده شده که می‌توانید به همراه خانواده، غذایتان را در آنجا نوش جان کنید. اما دلیل اینکه میزها جدا از هم قرار داده نشده‌اند، شاید به خاطر این است که اولا یک جو گرم و صمیمی بین مسافران (هنگام غذا خوردن) برقرار شود و همه بتوانند باهم تعامل بیشتری داشته باشند و دوما این کار می‌تواند برای آشنایی با فرهنگ‌های متعدد کشورمان بسیار موثر باشد. یعنی خانواده‌های مختلف با فرهنگ‌های متنوع، سر میز غذا با یکدیگر آشنا می‌شوند.
اما غذاهای اقامتگاه بوم گردی اسکندر نیز بسیار غافلگیرکننده و متنوع است. این اقامتگاه غذاهای سنتی و بسیار خوشمزه‌ای نظیر کالجوش، دیزی، زرشک پول با مرغ، چلو گوشت، چلو جوجه، قیمه‌بادمجان، قورمه‌سبزی، کشک‌بادمجان، خوراک جوجه را برای صرف ناهار و شام به مسافرانش ارائه می‌دهد. علاوه بر ناهار و شام صبحانه رستوران اقامتگاه بوم گردی اسکندر نیز شامل، املت‌های بسیار خوشمزه و قهوه‌خانه‌ای، خیار و گوجه و پنیر و همچنین عدسی است. علاوه بر رستوران این اقامتگاه، یک آشپزخانه عمومی جهت پخت‌وپز برای مسافران قرار داده شده است که در صورت تمایل می‌توانید خودتان در آنجا آشپزی کنید و غذای مدنظر خودتان را نوش جان بفرمایید.
مساحت اقامتگاه بوم گردی اسکندر بسیار زیاد بوده و تا ۱۰۰۰ مترمربع تخمین زده می‌شود. تمام اتاق‌های این اقامتگاه به همان سبک قدیمی و سنتی ساخته شده‌اند و در کل ۱۵ اتاق در این اقامتگاه وجود دارد که شامل موارد ذیل می‌شوند:
۳ اتاق ۴ تخته به همراه ۲ سرویس اضافه کف‌خواب.
۳ اتاق ۳ تخته به همراه ۳ سرویس اضافه کف‌خواب.
۱ اتاق ۲ تخته به همراه ۲ سرویس اضافه کف‌خواب.
علاوه بر موارد بالا، اتاق‌های کف‌خواب دیگری نیز وجود دارند که به مساحت‌های ۱۴ و ۲۱ متری هستند و می‌توانید در آنجا هم اقامت کنید. اتاق دیگری نیز وجود دارد که در آن یک کرسی بسیار زیبا قرار داده شده است و در فصول سرد یکی از بهترین گزینه‌ها برای دورهمی‌های دوستانه و خانوادگی است.
از سایر امکانات اقامتگاه بوم گردی اسکندر می‌تواند به مواردی نظیر اینترنت، سیستم گرمایشی و سرمایشی (شوفاژ، پنکه سقفی، کولر آبی، کولر گازی اسپیلیت)، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی و حمام اشاره کرد. لازم به ذکر است که تمامی اتاق‌ها شامل همه امکانات فوق‌الذکر هستند.
همان‌طور که می‌دانیم اصفهان دارای جاذبه‌های دیدنی بسیار زیبا و نفیسی است که بدون شک اگر به این اقامتگاه بروید شما هم قصد بازدید از چند مورد از این جاذبه‌ها را خواهید داشت. اما نکته جالبی که می‌توان در مورد اقامتگاه بوم گردی اسکندر ذکر کرد راهنماهای تور آن است. چرا که شما می‌توانید از آن‌ها کمک گرفته و به هرجایی که می‌خواهید بروید. علاوه بر مکان‌های گردشگری موارد دیگری نیز برای تفریح وجود دارند که می‌توان به شترسواری، گشت مزرعه، سافاری و گشت محلی اشاره کرد. همچنین اگر علاقه به عکاسی و بخصوص عکاسی از ستارگان را داشته باشید، می‌توانید به کمک راهنماهای اقامتگاه بوم گردی اسکندر، کویرگردی کرده و از آسمان پرستاره کویر عکس‌های بی‌نظیر بگیرید.
علاوه بر کویر نوردی، مکان‌های گردشگری و دیدنی دیگری در روستای مصر وجود دارد که می‌توان به نیزار مصر، تخت عباسی، دریاچه نمک سلکنون، تخت عروس، دریاچه نمک خور و همچنین به رمل‌های ماسه‌ای روستا اشاره کرد.
موارد دیگری که باید در مورد شرایط کلی این اقامتگاه بدانید زمان تحویل و تخلیه اتاق‌هاست که ساعت ۱۲ نیمروز بوده و همچنین هزینه برای کودکان زیر ۱۰ سال رایگان بوده و برای کودکان ۱۰ تا ۱۴ سال نیز نیم‌بها است.

اماکن نزدیک به اقامتگاه بوم گردی اسکندر اصفهان


فاصله اقامتگاه بوم گردی اسکندر اصفهان تا کویر جندق: ۲ کیلومتر
فاصله اقامتگاه بوم گردی اسکندر اصفهان تا مجموعه گردشگری آبشار جندق: ۱۶ کیلومتر
فاصله اقامتگاه بوم گردی اسکندر اصفهان تا روستای باستانی فرخی: ۹۲ کیلومتر
فاصله اقامتگاه بوم گردی اسکندر اصفهان تا آبشار نمکی و دریاچه نمک خور: ۱۰۷ کیلومتر
فاصله اقامتگاه بوم گردی اسکندر اصفهان تا کویر مصر: ۱۳۹ کیلومتر
فاصله اقامتگاه بوم گردی اسکندر اصفهان تا روستای دیدنی و قلعه بیاضه: ۱۶۲ کیلومتر
فاصله اقامتگاه بوم گردی اسکندر اصفهان تا ایستگاه راه‌آهن طبس: ۲۹۲ کیلومتر
فاصله اقامتگاه بوم گردی اسکندر اصفهان تا فرودگاه طبس: ۳۰۳ کیلومتر
فاصله اقامتگاه بوم گردی اسکندر اصفهان تا فرودگاه بین‌المللی شهید بهشتی: ۳۶۰ کیلومتر
فاصله اقامتگاه بوم گردی اسکندر اصفهان تا ایستگاه راه‌آهن اصفهان: ۳۷۵ کیلومتر



امکانات هتل
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت باهزینه
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است