search
menu

هتل چهل پنجره اصفهان

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل چهل پنجره اصفهان

درباره هتل چهل پنجره اصفهان


هتل چهل پنجره هتلی چهار ستاره در اصفهان است که در سال ۱۳۷۹ افتتاح شد این هتل نام خود را از ترانه فولکلور شیرازی گرفته که رویای زنی را توصیف می کند که آرزوی ساخت حمامی با چهل ستون و چهل پنجره دارد تا شاه بتواند دقایقی را در این حمام استراحت کرد و آسوده باشد. مسئولین و کادر هتل چهل پنجره اصفهان نیز با ارائه خدمات و امکانات مختلف آرزوی آسودگی و آسایش میهمان را در هتل دارند. هتل چهل پنجره که در ایام نوروز سال ۷۹ افتتاح شده بود حدود ۱۰ سال پس از فعالیت ۲ تا ۳ سال را به مرمت و بازسازی گذراند تا سطح خدمات و کیفیت امکانات خود را افزایش داده و مطابق با استانداردهای هتل داری و مهمان داری دنیا پذیرای میهمانان شیرازی باشد. از نقاط قوت این هتل موقعیت مکانی آن است. هتل چهل پنجره اصفهان در منطقه ارمنی نشین جلفا قرار گرفته؛ این موقعیت باعث شده تا هتل چهل پنجره فاصله نسبتاً کمی با جاذبه هایی مانند کلیسای وانک، میدان جلفا، چهارباغ عباسی، سی و سه پل و پل خواجو داشته باشد.
همین موقعیت مکانی باعث شده تا میهمانان هتل چشم انداز بسیار زیبایی از شهر اصفهان و فضای سر سبز زاینده رود داشته باشند. داخل اتاق های هتل چهل پنجره اصفهان امکانات فراوانی قرار گرفته تا میهمانان اقامتی راحت و دلپذیر را در اصفهان تجربه کنند. تمامی اتاق های هتل چهل پنجره اصفهان مجهز به سیستم تهویه مطبوع بوده و دارای سیستم سرمایش و گرمایش هستند. صندوق امانات نیز در داخل اتاق ها قرار گرفته تا میهمانان اشیاء ارزشمند و گرانبهای خود را در صندوق امانات دیجیتالی هتل گذاشته و با خیال راحت به گشت و گذار در شهر و بازدید از جاذبه ها بپردازند. کمد لباس، یخچال، مبلمان، تلویزیون، میز تحریر، چای ساز و تلفن برخی دیگر از امکاناتی هستند که در داخل اتاق های هتل چهل پنجره اصفهان قرار داده شده اند. سرویس بهداشتی داخل اتاق های هتل چهل پنجره اصفهان از نوع فرهنگی بوده و حمام داخل اتاق ها مجهز به لوازم بهداشتی مانند حوله، دمپایی یکبار مصرف حوله‌ای و ست کامل شامپو و صابون است.
بد نیست بدانید در برخی از اتاق ها و سوئیت های هتل چهل پنجره وان و جکوزی نیز قرار گرفته است. هتل چهل پنجره اصفهان فاقد برخی امکانات مانند پارکینگ و استخر است رستوران هتل نیز در دست بازسازی بوده و در حال حاضر از ارائه خدمات معذور است. اما امکانات و خدمات دیگری در هتل جلفا پنجره اصفهان ارائه می شود که میهمان را بی نیاز از دیگر خدمات و امکانات شهری می کند. به عبارتی این هتل تمامی امکانات را فراهم کرده تا میهمانانش نیاز به ترک هتل و سرگردانی در خیابان به دنبال یافتن خدمات نداشته باشند.
این خدمات و امکانات شامل: آژانس مسافرتی صرافی خدمات باربری تاکسی سرویس خدمات برای معلولین خدمات تهیه بلیط کرایه اتومبیل بدون راننده خدمات لاندری و خشکشویی اتاق چمدان خدمات بیدار باش خدمات خانه داری و خدمات CIP یا تشریفات ویژه است. هتل چهل پنجره اصفهان هتلی ۴ طبقه است اما میهمانان برای رفت و آمد بین طبقات از پله استفاده نخواهند کرد و برای آسایش و راحتی میهمانان در تمامی طبقات آسانسور تعبیه شده است. هتل چهل پنجره اصفهان کادری حرفه ای و آموزش دیده دارد که در تلاش اند تا میهمانان اقامتی دلپذیر را در این هتل تجربه کنند. پذیرش هتل چهل پنجره اصفهان نیز به صورت ۲۴ ساعته آماده ارائه پاسخگویی و ارائه خدمات به میهمانان است.
اماکن نزدیک هتل چهل پنجره اصفهان
فاصله هتل چهل پنجره اصفهان تا پل مارنان: ۰.۸ کیلومتر
فاصله هتل چهل پنجره اصفهان تا کوچه پاچنار: ۱.۵ کیلومتر
فاصله هتل چهل پنجره اصفهان تا محله جلفا: ۱.۷ کیلومتر
فاصله هتل چهل پنجره اصفهان تا کلیسای وانک: ۱.۷ کیلومتر
فاصله هتل چهل پنجره اصفهان تا سی و سه پل: ۲.۲ کیلومتر
فاصله هتل چهل پنجره اصفهان تا پل خواجو: ۳.۹ کیلومتر
فاصله هتل چهل پنجره اصفهان تا ترمینال مسافربری زاینده رود: ۳.۱ کیلومتر
فاصله هتل چهل پنجره اصفهان تا برج کبوتر خانه: ۵.۱ کیلومتر
فاصله هتل چهل پنجره اصفهان تا باغ گلها: ۵.۴ کیلومتر
فاصله هتل چهل پنجره اصفهان تا منار جنبان: ۷.۹کیلومتر

امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است