search
menu

اقامتگاه بومگردی بیراهه کویر مصر

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
درباره اقامتگاه بومگردی بیراهه کویر مصر
اماکن نزدیک اقامتگاه بومگردی بیراهه کویر مصر

درباره اقامتگاه بومگردی بیراهه کویر مصر


اقامتگاه بومگردی بیراهه کویر مصر، همان‌طور که از نام آن پیداست، اقامتگاه سنتی است واقع در روستای مصر و در ۵۵ کیلومتری شمال شهر خور یکی از شهرهای استان اصفهان است. این اقامتگاه که یکی از برترین اقامتگاه‌های بومگردی کشورمان بشمار می‌رود آماده پذیرایی از گردشگرانی است که به دل کویر مصر، جذاب‌ترین و تماشایی‌ترین کویر کشورمان، می‌زنند تا برای مدت کوتاهی هم که شده از شلوغی و سرو صدای آزاردهنده شهر دور باشند و در آغوش کویر دیدنی مصر آرام گیرند. گفتنی است که اقامتگاه بومگردی بیراهه کویر مصر تاکنون افتخار میزبانی از گردشگران خارجی و داخلی بسیاری را داشته است. این اقامتگاه که از دو مجموعه قدیمی و بازسازی شده تشکیل شده، متشکل از ۱۳ باب واحد اقامتی بوده که هر یک با داشتن امکانات ضروری اقامتی، تجربه لذت‌بخش سفر به کویر را برای گردشگران به خاطره‌ای فراموش‌نشدنی مبدل می‌سازند.
از آنجایی که اقامتگاه بومگردی بیراهه کویر مصر در دل کویر واقع شده، طبیعتا از امکانات محدودی برخوردار است. گردشگرانی که برای سیر و سیاحت از کویر به این نقطه از کشورمان پا می‌گذارند، حتما می‌دانند که نباید از اقامتگاه‌های بومگردی در اماکنی دور از شهر انتظار زیادی داشت. با وجود این، اقامتگاه بومگردی بیراهه کویر مصر از کلیه امکانات رفاهی موردنیاز برای اقامتی لذت‌بخش و به یادماندنی برخوردار است. به عنوان مثال اقامتگاه بومگردی بیراهه کویر مصر از رستورانی بسیار دلنشین و زیبایی برخوردار بوده که با معماری سنتی ایرانی طراحی گشته است. غذاهای ایرانی رستوران اقامتگاه بومگردی بیراهه کویر مصر چنان لذیذ و خوشمزه هستند که طعم آن‌ها تا مدت‌ها زیر زبان هر گردشگری خواهد ماند و تجربه بی‌نظیر صرف غذا در فضای صمیمی و آرامش‌بخش این رستوران تا مدت‌ها در یاد و خاط هر میهمانی که در این مکان اقامت داشته، جاودانه خواهد شد.
خوب است بدانید که دکوراسیون سنتی و ناب ایرانی، صرفا منحصر به رستوران این مکان نیست و تک تک اتاق‌های اقامتگاه بومگردی بیراهه کویر مصر به زیبایی و به شکلی سنتی طراحی و تزئین شده‌اند. تزئینات، رنگ‌آمیزی و دکور واحدهای اقامتی این مکان به‌گونه‌ای است که هر گردشگری را مات و مبهوت خود کرده و آرامش عمیقی را با فضای نوستالژیک خود به میهمانان منتقل می‌کند.
گفتنی است که کلیه واحدهای اقامتی اقامتگاه بومگردی بیراهه کویر مصر از تخت‌خوابی گرم و نرم، مبل، کرسی و دیگر اشیاء تزئینی برخوردار بوده و به اینترنت پرسرعت مجهز شده‌ است. ناگفته نماند که سرویس بهداشتی فرنگی و ایرانی و حمام در مجموعه قدیم اقامتگاه بومگردی بیراهه کویر مصر مشترک است، اما در مجموعه بازسازی شده این مکان، یکایک واحدهای اقامتی از سرویس‌ بهداشتی ایرانی و فرنگی و حمامی اختصاصی برخوردارند.
همان‌طور که می‌دانید هدف از اقامت در این اقامتگاه، گشت و گذار در طبیعت زیبای کویر مصر است و در راستای این هدف، اقامتگاه بومگردی بیراهه کویر مصر خدمات ویژه‌ای از قبیل رصد آسمان با تلسکوپ و گشت کویرگردی را به میهمانان خود ارائه می‌دهد. گردشگران با شرکت در تور گردشگری این مکان می‌توانند از تفریحاتی نظیر سافاری با خودروهای شاسی بلند لذت برده و از سایر جاذبه‌های اطراف این اقامتگاه نظیر نخلستان‌ها و چشمه روستای گرمه بازدید کنند. همچنین در برخی از مناسبت‌های سال مثل شب یلدا، عید نوروز و غیره مراسم‌های ویژه‌ای برای میهمانان برگزار می‌شود و از گروه‌های موسیقی محلی دعوت به عمل می‌آید تا با ساز و آواز دلنشین خود، میهمانان اقامتگاه بومگردی بیراهه کویر مصر را سرگرم کنند.

اماکن نزدیک اقامتگاه بومگردی بیراهه کویر مصر


فاصله اقامتگاه بومگردی بیراهه کویر مصر تا کویر مصر: ۳.۱ کیلومتر
فاصله اقامتگاه بومگردی بیراهه کویر مصر تا بیابان ریگ کله: ۸ کیلومتر
فاصله اقامتگاه بومگردی بیراهه کویر مصر تا روستای باستانی فرخی: ۵۲ کیلومتر
فاصله اقامتگاه بومگردی بیراهه کویر مصر تا روستای دیدنی گرمه: ۸۴.۴ کیلومتر
فاصله اقامتگاه بومگردی بیراهه کویر مصر تا قلعه جندق: ۱۳۹ کیلومتر
فاصله اقامتگاه بومگردی بیراهه کویر مصر تا نارین قلعه: ۳۱۶ کیلومتر
فاصله اقامتگاه بومگردی بیراهه کویر مصر تا فرودگاه بین‌المللی شهید بهشتی اصفهان: ۴۱۷ کیلومتر

امکانات هتل
menu اتو (با هزینه)
restaurant رستوران
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است