search
menu

هتل بیتوته اصفهان

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل بیتوته اصفهان
امکانات کلی هتل بیتوته اصفهان
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل بیتوته اصفهان تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل بیتوته اصفهان


هتل سنتی بیتوته در سال ۱۳۲۳ در یکی از قدیمی‌ترین محلات اصفهان بنا شده و در سال ۱۴۰۰ پس از بازسازی و افزایش کیفیت خدمات فعالیت خود را با عنوان اقامتگاه سنتی آغاز کرده است. اصفهان مروارید ناشناخته خاورمیانه و زیباترین شهر جهان است که در ایران واقع شده است. پارسیان می‌گویند اصفهان نصف جهان است. به دلیل کاشی کاری‌های زیبای دستی و میدان عمومی باشکوهش، یکی از زیباترین شهرهای جهان به حساب می‌آید. این شهر علاوه بر اینکه مرکز مهم منطقه‌ای و استانی (استان اصفهان) است، یکی از مهم ترین مراکز معماری جهان اسلام است. شهر دارای جاذبه‌های محبوب بسیاری از جمله مسجد امام، کاخ هشت بهشت و کاخ چهل ستون است که ارزش بازدید دارند. چون این هتل در مرکز شهر واقع شده هنگام اقامت در آن می‌توانید به آسانی به جاذبه‌های گردشگری مانند میدان نقش جهان، سی و سه پل و عمارت عالی قاپو دسترسی داشته باشید. برای خرید بلیط هواپیما می‌توانید به تورهای گردشگری مراجعه کرده و با رزرو هتل اقتصادی Beytoote Traditional Hotel اقامت بی‌نظیری را تجربه کنید.

امکانات کلی هتل بیتوته اصفهان


پذیرش هتل به صورت شبانه‌روزی آماده استقبال از میهمانان گرامی است. این هتل دارای یک طبقه و ۶ اتاق به همراه پرسنلی مجرب و کارآزموده است. اینترنت بی سیم رایگان در اتاق‌ها و لابی هتل قابل دسترسی است. هتل بیتوته اصفهان دارای فضایی دلنشین و محیطی پاکیزه است و خدمات خانه‌داری هر روز در آن انجام می‌گیرد. برای تبدیل ارز می‌توانید به صرافی هتل مراجعه کنید. همچنین به هنگام گردش و تفریح برای آسودگی فکر و خیال خود می‌توانید پول و اشیای گرانبهای خود را به صندوق امانات هتل تحویل داده و نگرانی از این بابت نداشته باشید. هتل Beytoote Traditional Hotel مجهز به سیستم اعلام و اطفا حریق است تا از بروز هر گونه حادثه ناگوار جلوگیری به عمل آید. پرینتر، خدمات باربری و اتاق چمدان از دیگرخدماتی هستند که در این هتل ارائه می‌شوند. برای تهیه بلیط جاذبه‌های دیدنی می‌توانید از کارکنان میز تور هتل کمک بخواهید. آوردن حیوانات خانگی به داخل هتل ممنوع است. استعمال دخانیات نیز در اتاق‌ها و مکان‌های عمومی ممنوع است. ظرفیت لابی ۵ نفر است. تلفن، وای فای رایگان، تلویزیون و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی در لابی موجود است. پذیرش خانم مجرد با مدارک شناسایی معتبر امکان‌پذیر است. کودکان بالای ۸ سال بزرگسال محسوب شده و هزینه اقامت برای آن‌ها به طور کامل دریافت می‌شود. ورود به هتل از ساعت ۱۴ و تخلیه اتاق تا ساعت ۱۲ ظهر صورت می‌گیرد.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


انواع اتاق‌های هتل Beytoote Traditional Hotel عبارتند از:
• اتاق دو تخته برای یک نفر
• اتاق دو تخته دبل
• اتاق دو تخته توئین
• اتاق سه تخته
• اتاق سه تخته وی آی پی
هر اتاق در این هتل به سیستم تهویه مطبوع مجهز است. امکانات اتاق عبارتند از: یخچال، رخت آویز، تلویزیون، تلفن، مبلمان، کمد لباس و وای فای رایگان. سیستم سرمایشی و گرمایشی مناسب دمای اتاق‌ها را همیشه در حد مطلوب نگه می‌دارد. هر اتاق دارای حمام خصوصی، دمپایی، سرویس ایرانی و فرنگی و لوازم بهداشتی رایگان است.

رستوران هتل


هتل بیتوته اصفهان دارای یک رستوران با ظرفیت ۴۰ نفر است. برای صرف صبحانه، ناهار و شام می‌توانید از غذاهای لذیذ رستوران لذت ببرید. یک مینی‌بار با هزینه نیز در هتل وجود دارد. کافی شاپ هتل با انواع نوشیدنی‌های خوشمزه آماده پذیرایی از میهمانان گرامی است.

فاصله هتل بیتوته اصفهان تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا میدان نقش جهان: ۱.۹ کیلومتر
فاصله تا کاخ هشت بهشت: ۱.۹ کیلومتر
فاصله تا موزه هنرهای معاصر اصفهان: ۲.۱ کیلومتر
فاصله تا عمارت عالی قاپو: ۲.۲ کیلومتر
فاصله تا سی و سه پل: ۲.۶ کیلومتر
فاصله تا چهلستون: ۲.۶ کیلومتر
فاصله تا باغ پرندگان اصفهان: ۹.۴ کیلومتر
امکانات هتل
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است