search
menu

هتل باران اصفهان

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل باران اصفهان
اماکن نزدیک هتل باران اصفهان

درباره هتل باران اصفهان


هتل باران اصفهان از هتل‌ های خوب سه ستاره شهر تاریخی اصفهان است که در مکانی خوش آب و هوا و در نزدیکی بسیاری از مراکز صنعتی و درمانی اصفهان قرار دارد. این هتل با داشتن ۳۸واحد اقامتی در ۷ طبقه، یکی از بزرگ ترین هتل های واقع در شمال غرب اصفهان نیز بشمار می رود. گفتنی است که برخورداری از ۳۸ واحد اقامتی این امکان را برای گردشگران میسر می سازد تا قادر باشند اتاق خود را از میان طیف وسیعی از گزینه های اقامتی برگزیده و اقامتی لذت‌بخش را در هتل باران اصفهان تجربه کنند.
اگر امکانات هتل باران اصفهان را برشماریم، خواهید دید که این هتل از نظر امکانات هیچ کم و کاستی ندارد و قادر است تمام نیازهای اقامتی میهمانان را برآورده سازد. در ابتدا باید گفت که هتل باران اصفهان از پارکینگی مطمئن و مناسب برخوردار بوده و قادر است خیال میهمانان را از بابت پارک خودروی خود آسوده کند.
البته از آنجایی که پارکینگ هتل آسمان اصفهان از ظرفیت محدودی برخوردار است (۱۶ خودرو)، بهتر است در هنگام رزرو هتل، امکان در دسترس بودن پارکینگ را با پذیرشگر هتل باران اصفهان مطرح کنید تا هماهنگی لازم صورت گیرد. از دیگر امکاناتی که وجود آن در هر هتلی ضروری است، رستورانی باکیفیت است و هتل باران اصفهان با داشتن رستورانی تمیز و دل‌نشین، از این مزیت نیز بهره‌مند است. رستوران هتل باران اصفهان با داشتن فضایی آرام و دلپذیر قادر است تجربه صرف ناهار و شام در هتل باران اصفهان را به خاطره‌ای به یادماندنی مبدل کند و با غذاهای خوشمزه و لذیذ خود، لذت اقامت در این هتل را دو چندان سازد. گفتنی است هر چه که در رستوران هتل وجود نداشته باشد، در کافی‌شاپ هتل باران اصفهان موجود است. با اقامت در هتل باران اصفهان می‌توانید انواع و اقسام نوشیدنی‌ها، بستنی‌ها، دسرها و غیره را در کافی‌شاپ هتل سفارش داده و ظرف مدت کوتاهی تحویل بگیرید.
سایر امکانات هتل باران اصفهان عبارت‌اند از: سرویس بهداشتی فرنگی و ایرانی در طبقات، دستگاه فکس، پرینتر، فتوکپی، آسانسور، نمازخانه، کپسول آتش‌نشانی، پله اضطراری، تلفن و دستگاه واکس کفش.
البته این موارد فقط امکانات کلی هتل باران اصفهان را تشکیل می‌دهند؛ امکانات واحدهای اقامتی این هتل بسیار بیشتر از این موارد هستند: تلویزیون، تلفن، دراور، چای‌ساز، آباژور، مبلمانی شیک، صندوق امانات، رخت‌آویز، یخچال و آباژور را می‌توان برخی از امکانات واحدهای اقامتی هتل باران اصفهان دانست. علاوه بر این امکانات، کلیه اتاق‌های هتل باران اصفهان از سیستم تهویه مطبوع و سیستم گرمایشی و سرمایشی مناسب برخوردار بوده و به سیستم پیشرفته اعلام و اطفاء حریق مجهز شده‌اند. بنابراین به جرئت می‌توان گفت که امکانات هتل باران اصفهان، با امکانات هتل هایی فراتر از سطح و ستاره خود نیز برابری می‌کند.
بی‌تردید قرار گرفتن در موقعیت مکانی مطلوب از مزایایی است که هر هتلی نمی‌تواند از آن برخوردار باشد، اما هتل باران اصفهان با واقع شده در خیابان امام خمینی و نبش خیابان ۱۲ بهمن، از این امکان نیز بهره‌مند است. میهمانان با اقامت در هتل باران اصفهان قادر خواهند بود که به اماکن مختلفی نظیر دانشگاه صنعتی اصفهان و بیمارستان امام حسین دسترسی داشته باشند و در مدت زمانی کوتاه به مرکز شهر سفر کنند.

اماکن نزدیک هتل باران اصفهان


فاصله هتل باران اصفهان تا بیمارستان امام حسین: ۲.۳ کیلومتر
فاصله هتل باران اصفهان تا دانشگاه صنعتی اصفهان: ۵.۱ کیلومتر
فاصله هتل باران اصفهان تا عالی قاپو: ۱۴.۲ کیلومتر
فاصله هتل باران اصفهان تا میدان نقش جهان: ۱۴.۲ کیلومتر
فاصله هتل باران اصفهان تا سی و سه پل: ۱۴.۴ کیلومتر
فاصله هتل باران اصفهان تا میدان امام: ۱۵.۱ کیلومتر
فاصله هتل باران اصفهان تا پل خواجو: ۱۶.۳ کیلومتر
فاصله هتل باران اصفهان تا مسجد نصیر الملک: ۴۸۹ کیلومتر

امکانات هتل
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است