search
menu

هتل آوین اصفهان

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل آوین اصفهان
اماکن نزدیک به هتل آوین اصفهان

درباره هتل آوین اصفهان


هتل سه ستاره آوین یکی از هتل‌های خوب شهر تاریخی اصفهان است که در موقعیت مکانی بسیار مناسب و در ابتدای خیابان هاتف واقع شده است. این هتل مجلل و نوساز که تنها چند سال از افتتاح آن می‌گذرد، با داشتن ۷۱ واحد اقامتی در دوطبقه و امکانات بی‌شماری از قبیل نمازخانه، سالن همایش، رستوران، پارکینگ، سالن اجتماعات، غرفه صنایع‌دستی، کافی‌نت، کافی‌شاپ، سالن ورزش، فروشگاه، غرفه و غیره قادر است اقامتی آسوده و به‌یادماندنی را برای گردشگران در شهر زیبای اصفهان رقم بزند.
همان‌طور که گفته شد، هتل آوین هتلی تازه تأسیس (سال ۱۳۹۴) بشمار می‌رود و از تمامی امکانات هتل‌های امروزی سه ستاره برخوردار است. شما عزیزان در بدو ورود به هتل آوین، وارد لابی وسیع و زیبایی خواهید شد که به شکلی جذاب و مدرن طراحی شده است. در لابی هتل آوین، پذیرشگران با خوش‌رویی به شما خوشامد گفته و گزینه‌های اقامتی مختلفی را (بر اساس بودجه و تعداد نفرات) به شما معرفی و پیشنهاد می‌کنند. ممکن است هزینه اتاق‌ها به دلیل طراحی متفاوت آن‌ها (نورگیر بودن و داشتن عایق صوتی) با یکدیگر متفاوت باشد، اما صرف‌نظر از اینکه شما کدام اتاق را انتخاب می‌کنید، باید گفت که همه سوئیت‌ها و اتاق‌های هتل آوین اصفهان، از تمامی امکانات موردنیاز برای اقامتی آسوده و راحت برخوردارند و از این بابت نیازی به نگرانی نیست. جالب است بدانید که هزینه اقامت کودک خردسال شما (در صورت استفاده نکردن از تختخواب و هرگونه سرویس مازاد رایگان) نیم‌بها محاسبه خواهد شد و این امر خود تأثیر بسزایی بر هزینه اقامت شما برجای خواهد گذاشت.
اما هتل آوین اصفهان از چه امکاناتی برخوردار است؟ همان‌طور که در بالا نیز اشاره شد، هتل آوین خدمات متنوع و امکانات بی‌شماری را به میهمانان خود عرضه می‌دارد. بی‌تردید یکی از مهم‌ترین امکاناتی که هر هتلی باید به میهمانان خود ارائه کند، پارکینگی جادار و مناسب است و هتل آوین اصفهان با پارکینگ رایگان و بزرگ (ظرفیت ۱۰۰ خودرو) خود خیال شما را از این بابت آسوده می‌سازد. از پارکینگ که بگذریم، داشتن رستورانی تمیز و باکیفیت از ملزومات هر هتلی محسوب می‌شود و هتل آوین نیز از این قاعده مستثنا نیست و با داشتن رستورانی دل‌باز و بزرگ (با ظرفیت ۱۵۰نفر) قادر است گزینه‌های مختلفی از غذاهای لذیذ فرنگی و ایرانی را به میهمانان خود عرضه کند. علاوه بر رستوران، کافی‌شاپ هتل با خدمات ۲۴ ساعته شبانه‌روزی خود می‌تواند انواع و اقسام نوشیدنی‌های سرد و گرم را در اسرع وقت آماده کرده و به میهمانان هتل ارائه کند.
اما در مورد واحدهای اقامتی هتل آوین اصفهان می‌توان گفت که تمامی سوئیت‌ها و اتاق‌های این هتل به زیبایی طراحی و با دکوراسیون جذابی تزئین شده‌اند. گفتنی است که هر واحد اقامتی هتل آوین اصفهان از امکاناتی نظیر صندوق امانات، دراور، میزتحریر، سیستم اطفاء حریق، لوازم بهداشتی و استحمام، سیستم گرمایشی و سرمایشی، تهویه مطبوع، تلفن، رخت‌آویز، آباژور، تلویزیون، مینی بار و غیره برخوردار بوده و به مبلمانی شیک و تختخوابی نرم و راحت مجهز شده است. علاوه بر امکانات فوق، میهمانان در طول اقامت خود در هتل آوین اصفهان می‌توانند از خدمات اینترنت رایگان نیز بهره‌مند گشته و در صورت نیاز از خدمات خانه‌داری، ماساژ، خدمات تور، خدمات بیدارباش و خشک‌شویی نیز برخوردار شوند.
ازآنجایی‌که هتل آوین در قلب شهر اصفهان واقع شده، میهمانان در طول اقامت خود در این هتل قادر خواهند بود که به جاذبه‌های مختلفی نظیر سی‌وسه‌پل، میدان نقش‌جهان، بازار سنتی اصفهان، زاینده‌رود و همچنین مراکز خریدی چون بازارچه نور و بازارچه حکیم در کوتاه‌ترین زمان ممکن دسترسی داشته باشند.
بنابراین اگر در پی یافتن مکانی آرام برای اقامتی فراموش‌نشدنی در اصفهان هستید، هتل سه ستاره آوین با امکانات و خدمات بی‌شمار خود می‌تواند یکی از بهترین گزینه‌ها برای شما باشد.

اماکن نزدیک به هتل آوین اصفهان


فاصله هتل آوین اصفهان تا مسجد شیخ لطف‌الله: ۱.۸ کیلومتر
فاصله هتل آوین اصفهان تا کاخ عالی‌قاپو: ۱.۲ کیلومتر
فاصله هتل آوین اصفهان تا مسجد امام: ۱.۷ کیلومتر
فاصله هتل آوین اصفهان تا سی‌وسه‌پل: ۳.۵ کیلومتر
فاصله هتل آوین اصفهان تا باغ گل‌ها: ۵.۲ کیلومتر



امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
fitness_center باشگاه ورزشی
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است