search
menu

هتل سنتی عتیق اصفهان

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل سنتی عتیق اصفهان
اماکن نزدیک هتل عتیق اصفهان

درباره هتل سنتی عتیق اصفهان


هتل سنتی عتیق اصفهان از جمله خانه‌های سنتی و قدیمی ایرانی است که با تغییر کاربری به اقامتگاه سنتی زیبایی تبدیل شده است. این اقامتگاه سنتی مانند بسیاری از دیگر خانه‌های ایرانی از بخش‌های مختلفی مانند سرداب، بیرونی، شاه نشین، هشتی و غیره تشکیل شده است. نکته جالب در مورد خانه‌های ایرانی جدا کردن حریم خانواده از سایر قسمت‌ها است به طوری که خانه‌ها به دو بخش کلی بیرونی و اندرونی تقسیم می‌شدند تا بانوان و کودکان خانه فضایی مخصوص خود، پر از آرامش و آسایش را داشته باشند.
البته هرچه خانه بزرگتر بوده تعداد این بخش‌ها هم افزایش می‌یافت به طور مثال برخی خانه‌ها دارای فضای بیرونی، حیاط میانی و در نهایت اندرونی هستند. هتل سنتی عتیق اصفهان ازخانه‌های قدیمی اصفهان است که از دوران قاجار به یادگار مانده است. این خانه درواقع محل اقامت یکی از خانواده‌های مرفه اصفهانی به نام نیلفروش زاده بود که از تجار معروف و شناخته شده اصفهان به شمار می رفت. این خانه سنتی در سال ۱۳۸۲ جزو آثار ملی درفهرست آثار ملی ایران ثبت شد و سال بعد یعنی در سال ۱۳۸۳ تا ۱۳۹۰ کارهای مرمت و بازسازی آن صورت گرفت. هتل سنتی عتیق پس از این مرمت‌ها و بازسازی‌ها کارهای تغییر کاربری خود را آغاز کرد.
این هتل درنهایت پس از ایجاد امکانات مختلف و رساندن خود به سطح مورد قبولی از استانداردهای هتلداری و میهمانداری توانست از سال ۱۳۹۲ فعالیت رسمی خود را به عنوان اقامتگاه و هتلی سنتی آغاز کند. دیگر نکته جالب در مورد هتل سنتی عتیق، تاکید آن بر حفظ حال و هوای سنتی و قدیمی ایرانی است. در اتاق‌ها و سوئیت‌های هتل می‌توان اسباب و وسیله‌های چوبی را دید؛ در بخش بهار خواب نیمکت‌های چوبی با گلدان‌های شمعدانی قرار گرفته، در شاه نشین کنده کاری‌ها و ظریف‌کاری‌های خاص خانه حفظ شده است اما شاهکار هتل عتیق اصفهان را می‌توان در سوئیت قاجار با پنجره‌های سنتی رنگی دید که نه تنها اقامت را برای میهمانان خاطره انگیز می‌کند بلکه سوژه‌ای فوق العاده برای عکس‌های ایسنتاگرام و آلبوم خاطرات خواهد بود.
از اتاق‌ها و سوئیت‌های خاطره انگیز هتل که بگذریم، امکانات هتل عتیق در حدی است که میهمانان تمایی به خروج از هتل نخواهند داشت. رستوران هتل که چیزی کم از زیبایی سوئیت‌های سنتی هتل ندارد، انواع غذاهای سنتی و خوشمزه ایرانی را سرو می‌کند. پارکینگ رایگان هتل میهمانان را از پیدا کردن جای پارک مناسب بی نیاز کرده است. همچنین میهمانان هتل عتیق امکان اتصال به اینترنت را در لابی و اتاق‌ها خواهند داشت. از امکانات داخل اتاق‌ها و سوئیت‌های هتل عتیق اصفهان می توان به یخچال، چای ساز، مینی بار( باهزینه)، صندوق امانات، تلویزیون، و روم سرویس اشاره کرد. هتل عتیق اصفهان فاقد استخر است اما امکانات و خدمات دیگری مانند خدمات باربری، تاکسی سرویس، ترانسفر رفت و برگشت( باهزینه)، خدمات تور، خدمات خانه داری و خدمات تهیه بلیط را به میهمانان خود ارائه می‌دهد. بد نیست بدانید ه هتل سنتی عتیق آسانسور نیز دارد و میهمانانی که استفاده از پله برای‌شان ناخوشایند است می‌توانند از آسانسور هتل استفاده کنند. هتل عتیق اصفهان از کادری مجرب و آموزش دیده برخوردار است و پذیرش آن به صورت بیست و چهار ساعته آماده پاسخگویی و پذیرش میهمانان است.

اماکن نزدیک هتل عتیق اصفهان


فاصله هتل عتیق اصفهان تا مسجد جامع عتیق: ۰.۶ کیلومتر
فاصله هتل عتیق اصفهان تا مسجد امام: ۳.۱ کیلومتر
فاصله هتل عتیق اصفهان تا میدان نقش جهان: ۲.۵ کیلومتر
فاصله هتل عتیق اصفهان تا کاخ چهلستون: ۳.۳ کیلومتر
فاصله هتل عتیق اصفهان تا منار جنبان: ۱۰.۲ کیلومتر
فاصله هتل عتیق اصفهان تا حمام علیقلی آقا: ۲.۴ کیلومتر
فاصله هتل عتیق اصفهان تا محله تاریخی جویباره: ۱.۱ کیلومتر
فاصله هتل عتیق اصفهان تا خانه تاریخی کیانیپور( گیلانیان): ۲.۴ کیلومتر



امکانات هتل
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است