search
menu

اقامتگاه بومگردی اشکانی اصفهان

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
درباره اقامتگاه بومگردی اشکانی اصفهان
اماکن نزدیک اقامتگاه بومگردی اشکانی اصفهان

درباره اقامتگاه بومگردی اشکانی اصفهان


اقامتگاه بومگردی اشکانی اصفهان از گزینه های اقامتی خوب شهر دیدنی اصفهان است که در بافت تاریخی این شهر و در نزدیکی میدان زیبای نقش جهان قرار گرفته است. این مکان که به تازگی و در سال ۱۳۹۷ بازسازی و به اقامتگاه بومگردی مبدل شد- از خانه های تاریخی شهر اصفهان است که قدمت بنای آن به بیش از صد سال می رسد. معماری سنتی و دکوراسیون جذاب و چشم‌نواز این مکان سبب شده که اقامتگاه بومگردی اشکانی اصفهان به انتخاب شماره یک بسیاری از گردشگرانی که به هنر و فرهنگ ایرانی عشق می ورزند، مبدل شود.
اما اقامتگاه بومگردی اشکانی اصفهان از چه ویژگی هایی برخوردار است؟ همان‌طور که گفته شد، معماری این بنا به شکل سنتی و به زیبایی طراحی شده است. حیاط این بنا متشکل از حوض نیلگونی است که با درختانی سرسبز محاصره شده و جلوه زیبای آن نظر هر گردشگری را در همان ابتدا به خود جلب می کند. در انتهای بنا ایوان دلبازی قرار دارد که طاق آن با ستون هایی مستحکم و به سبک و سیاق معماری ساسانیان طراحی گردیده است.
از معماری و طراحی اقامتگاه که بگذریم باید گفت که تزئینات و دکوراسیون اقامتگاه بومگردی اشکانی اصفهان به گونه ای است که در جای جای آن آثاری از اشیاء عتیقه و نوستالژیک می توان یافت؛ اشیائی که هر ایرانی را به خاطراتی دور پیوند زده و چون ماشین زمانی هر گردشگری را با خود به گذشته های دور می برد. تخت های چوبی، کوزه های سفالی، گلدان های رنگارنگ، پنجره های مشبک، آویزهای زیبا و کلیه عناصر بکار رفته در تزئینات این مکان دست به دست هم داده اند تا اقامتگاه بومگردی اشکانی اصفهان را به مکانی مبدل سازند که حس حضور در خانه را به هر کسی القا کند.
گفتنی است که اقامتگاه بومگردی اشکانی اصفهان، علاوه بر فضایی دل‌نشین و جذاب، از امکانات بسیاری نیز برخوردار است. امکاناتی نظیر پارکینگ، رستوران، کافی‌شاپ، نمازخانه و اینترنت پرسرعت از مواردی است که شما در هر اقامتگاه سنتی نخواهید یافت و اقامتگاه بومگردی اشکانی اصفهان مفتخر است که با داشتن چنین امکاناتی، اقامتی آسوده را برای میهمانان خود رقم زده است.
رستوران اقامتگاه بومگردی اشکانی اصفهان با ارائه یک وعده صبحانه کامل که طیف وسیعی از خوراکی ها نظیر پنیر، مربا، کره، نیمرو، تخم مرغ آبپز، املت، آبمیوه، قهوه و غیره را در برمی گیرد، انرژی موردنیاز میهمانان را برای آغاز روزی زیبا تامین می کند. برای دیگر وعده های غذایی نیز رستوران اقامتگاه بومگردی اشکانی اصفهان این امکان را برای میهمانان خود فراهم آورده تا بتوانند غذاهای محلی و سنتی ایرانی را سفارش دهند و در مدتی کوتاه آماده نوش جان کنند.
علاوه بر امکانات فوق، اقامتگاه بومگردی اشکانی اصفهان قادر است خدماتی از قبیل خشکشویی، پذیرش ۲۴ ساعته، خانه داری، روم سرویس و اینترنت پرسرعت را به میهمانان خود عرضه کند.
از دیگر مزایای اقامتگاه بومگردی اشکانی اصفهان، قرار گرفتن در نزدیکی بسیاری از جاذبه های گردشگری شهر تاریخی اصفهان است. امکان دیدنی نظیر میدان نقش جهان، کاخ هشت بهشت، سی و سه پل، عالی قاپو، مدرسه چهارباغ و پل خواجو در شعاع 5 کیلومتری این مکان قرار گرفته اند و دسترسی به آن ها در کوتاه ترین زمان ممکن امکان پذیر است. بنابراین از لحاظ موقعیت مکانی نیز باید گفت که اقامتگاه بومگردی اشکانی اصفهان در شرایط بسیار مطلوبی قرار داشته و با واقع شدن در نزدیکی بسیاری از جاذبه های گردشگری این شهر، امکان گشت و گذاری لذت‌بخش و کم هزینه را برای میهمانان خود میسر ساخته است.

اماکن نزدیک اقامتگاه بومگردی اشکانی اصفهان


فاصله اقامتگاه بومگردی اشکانی اصفهان تا عمارت عالی قاپو: ۳ کیلومتر
فاصله اقامتگاه بومگردی اشکانی اصفهان تا پل خواجو: ۳.۴ کیلومتر
فاصله اقامتگاه بومگردی اشکانی اصفهان تا سی و سه پل: ۴ کیلومتر
فاصله اقامتگاه بومگردی اشکانی اصفهان تا مدرسه چهارباغ: ۵ کیلومتر
فاصله اقامتگاه بومگردی اشکانی اصفهان تا کلیسای وانک: ۶ کیلومتر


امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
fiber_pin صندوق امانات
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است