search
menu

هتل آسمان اصفهان

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل آسمان اصفهان
امکانات و خدمات رفاهی هتل آسمان اصفهان
رستوران هتل آسمان اصفهان
واحدهای اقامتی هتل آسمان اصفهان
موقعیت مکانی هتل آسمان اصفهان
فاصله اماکن دیدنی تا هتل آسمان اصفهان

درباره هتل آسمان اصفهان


اقامت در هتلی بلندقامت، برج مرتفعی که چشم‌انداز دلربایی از نمای تماشایی شهری تاریخی چون اصفهان را در پنجره‌های خود قاب گرفته باشد و به برخی از مواهب طبیعی و دل‌فریب پایتخت گنبدهای فیروزه‌ای‌رنگ کشورمان مشرف باشد، لذت زائدالوصفی است که فقط با رزرو اتاقی در هتل آسمان اصفهان، اقامتگاهی که لقب بلندقامت‌ترین ساختمان اصفهان را به خود اختصاص داده است، امکان‌پذیر خواهد بود. این هتل چهار ستاره که در کنار زاینده‌رود و در مکانی خوش‌منظره با آب و هوایی مطبوع قرار گرفته است، در سال ۱۳۸۴ مصادف با روز جهانی گردشگری آغاز به کار کرد و توانست در مدت‌زمانی کوتاه به مکانی محبوب میان خریداران بلیط هواپیما اصفهان مبدل گردد. هتل آسمان اصفهان اکنون با داشتن سيزده طبقه و ۸۸ واحد اقامتی ممتاز و برگزیده با طرح‌های گوناگونی نظیر يک تخته، دو تخته، سوئيت‌هاي معمولي و سوئيت‌های رويال و آپارتمان، جزء برترین هتل‌های اصفهان محسوب می‌شود و آماده است که از تمامی مسافران نصف جهان به شکلی که شایسته و بایسته است، پذیرایی کند.

امکانات و خدمات رفاهی هتل آسمان اصفهان


هتل آسمان اصفهان، خدمات و امکانات رفاهی فراوانی مانند خشک‌شویی و لباسشویی، خدمات اتاق ۲۴ ساعته، سيستم سانترال مرکزی و دورنگار، سالن‌های اجتماعات با ظرفيت‌هاي مختلف با ارائه دستگاه‌های صوتي و تصويری، اتاق کنترل و ترجمه، سوئيت کنفرانس، امکانات ورزشي از قبيل استخر سرپوشيده، سونا خشک و بخار، جکوزی و اتاق ماساژ، رستوران گردان، رستوران خورشيد و کافی‌شاپ ۲۴ ساعته، فست فود آسمان، صرافی، کافی‌نت، پارکينگ و تاکسی‌سرویس شبانه‌روزی را به مهمانان داخلی و خارجی خود عرضه می‌کند.
این هتل از سالن‌های پذیرایی مختلفی تشکیل شده است که هرکدام با دکوراسیون جذاب و ویژگی‌های خاص خود قادرند به بهترین نحو ممکن پذیرای انواع مختلفی از جشن‌ها و رویدادهای فرهنگی، مذهبی، تاریخی و علمی مهمانان باشند. این سالن‌ها عبارت‌اند از:
سالن رنگین‌کمان: سالن اجتماعات رنگین‌کمان در طبقه چهارم هتل آسمان جای گرفته و با پيشرفته‌ترين امکانات صوتی و تصويری مانند ویدئو وال، ديتا پروژکتور، امکانات فیلم‌برداری، ميکروفون کنفرانسی، سيستم نورپردازی مجهز، اتاق کنترل در پشت‌صحنه، سالن پذيرایی مجزا و ... گزینه مناسبی برای برگزاری رخدادهای علمی و فرهنگی است. از ویژگی‌ها و مزیت‌های برجسته این سالن امکان استفاده چندمنظوره از آن است. چیدمان سالن و ظرفیت سالن رنگین‌کمان هتل آسمان قابل‌تغییر است و در کمترین ظرفیت، با چیدمان U شکل، ۱۲۰ نفر و در بیشترین ظرفیت با چیدمان سینمایی ۳۲۰ نفر را پوشش می‌دهد.
سالن آفتاب: سالن آفتاب در طبقه سوم هتل آسمان اصفهان قرار دارد و دارای همه امکانات سمعی و بصری لازم برای برگزاری سمینار و جلسات با ظرفیت ۲۰۰ نفر و برگزاری مراسم ازدواج و میهمانی‌ها با ظرفیت ۲۶۰ نفر است. این سالن همچنین انتخاب مناسبی برای برگزاری نمایشگاه‌های تخصصی است.
سالن مهتاب: دیگر سالن هتل آسمان، سالن مهتاب با ظرفيت ۱۰۰ نفر با چیدمان سینمایی است. سالن آسمان نیز امکانات کامل صوتی و تصويری دارد و برای ميهمانی‌ها، کنفرانس‌ها و دوره‌های آموزشی مناسب است. با توجه به مساحت نسبتاً کم این سالن، می‌توان آن را برای برگزاری جلسات کاری و یا کلاس‌های آموزشی بسیاری با تعداد شرکت‌کننده کم مناسب دانست. ازآنجایی‌که این سالن در طبقه سوم و در کنار سالن آفتاب قرار دارد، گزینه مناسبی برای برگزاری مراسم ازدواج یا ضیافت‌ها است و می‌تواند در کنار سالن آفتاب مورداستفاده قرار بگیرد.
سالن نسیم: سالن نسیم که در کنار سالن رنگین‌کمان قرار دارد، با یک درب ورودی به سالن رنگین‌کمان متصل می‌شود و با ظرفیت ۱۵۰ نفر به‌صورت سینمایی، ۶۰ نفر با چیدمان U، ۸۰ نفر با چیدمان کلاسی و ۷۰ نفر با چیدمان ضیافتی با امکانات کامل صوتی و تصویری و همچنین طراحی استاندارد برای مراسم مختلف مورداستفاده قرار می‌گیرد.

رستوران هتل آسمان اصفهان


رستوران گردان هتل Aseman Hotel Isfahan با چشم‌اندازی ویژه و پذیرایی عالی، از مهمانان خود به گرمی استقبال می‌کند. در رستوران گردان هتل آسمان، انواع غذا‌های ايرانی و فرنگی با بهترين سرويس‌دهی سرو می‌شود. رستوران گردان هتل آسمان چه در روز و چه در شب، دارای خدمات و چشم‌اندازی رؤیایی و فوق‌العاده از شهر است و با داشتن کارکنانی مجرب و مسلط به آداب پذیرایی و فضایی دل‌نشین و پاکیزه، آمادگی کامل برای پذیرایی از گردشگران و خریداران بلیط هواپیما اصفهان را دارد.

واحدهای اقامتی هتل آسمان اصفهان


همان‌طور که پیش‌تر نیز ذکر گردید، هتل Aseman Hotel Isfahan از تعداد ۸۸ واحد اقامتی مبله با طراحی و چیدمانی مدرن و مجهز به‌تمامی اسباب و وسایل رفاهی تشکیل گردیده است. واحدهای اقامتی این هتل دارای امکانات رفاهی متنوعی بوده و به سامانه تهویه مطبوع، اینترنت پرسرعت وایفای، کليد‌های کارتی، صندوق امانات، مينی بار، تلويزيون‌های LED متصل به ماهواره، شبکه پخش فيلم‌های سينمايی و ... مجهز شده‌اند. اشراف برخی واحدها به زاینده‌رود و منظره تماشایی این جاذبه پرطرفدار کشورمان باعث شده است که هتل آسمان اصفهان به مکانی محبوب برای گردشگران مبدل گردد.

موقعیت مکانی هتل آسمان اصفهان


موقعیت مکانی ویژه هتل آسمان، مهمانان را قادر می‌سازد تا بخشی از روز را به قدم زدن در پارک زیبای کنار زاینده‌رود بپردازند و از فضای باصفا و دل‌انگیز اطراف هتل لذت ببرند. همچنین نزدیکی هتل آسمان به اماکن تاریخی و جاهای دیدنی اصفهان، باعث شده است که دسترسی مهمانانی که با شرکت در تور گردشگری اصفهان راهی این شهر تاریخی می‌شوند، به‌تمامی نقاط مهم شهر در اندک زمانی امکان‌پذیر گردد. ناگفته نماند که فرودگاه بین‌المللی اصفهان نیز در فاصله بیست دقیقه‌ای از هتل آسمان قرار گرفته است.

فاصله اماکن دیدنی تا هتل آسمان اصفهان


فاصله هتل تا کوچه پاچنار: ۱.۵ کیلومتر
فاصله هتل تا سی و سه پل: ۱.۶ کیلومتر
فاصله هتل تا رستوران شهرزاد: ۱.۷ کیلومتر
فاصله هتل تا مادی نیاصرم: ۲.۶ کیلومتر
فاصله هتل تا مدرسه چهارباغ: ۲.۹ کیلومتر
فاصله هتل تا کاخ عالی‌قاپو: ۳.۶ کیلومتر
فاصله هتل تا پل خواجو: ۳.۷ کیلومتر


امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر سرپوشیده
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است