search
menu

اقامتگاه سنتی آرمنیا اصفهان

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
درباره اقامتگاه سنتی آرمنیا
امکانات کلی اقامتگاه سنتی آرمنیا
اتاق های اقامتگاه و امکانات آنها
رستوران اقامتگاه
فاصل اقامتگاه سنتی آرمنیا تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره اقامتگاه سنتی آرمنیا


اقامتگاه سنتی آرمنیا یکی از اقامتگاه های معروف شهر اصفهان است. اقامتگاه های سنتی خانه های قدیمی‌ای هستند که پس از مرمت و بازسازی به اقامتگاه تغییر کاربری داده‌اند. این اقامتگاه ها به دلیل سبک سنتی و ایجاد حس نوستالژی در مهمانان، از محبوبیت زیادی برخوردار هستند. اصفهان به دلیل بافت تاریخی و خانه های قدیمی، دارای اقامتگاه های سنتی فراوانی است. اقامتگاه سنتی آرمنیا دارای قدمتی ۱۳۰ ساله است که در سال ۹۹ نوسازی شده است.
این اقامتگاه دارای ۲ ساختمان قدیمی و جدید است. معماری مدرن متناسب با بافت تاریخی، از ویژگی های منحصر به فرد این اقامتگاه است. این اقامتگاه در محله جلفا قرار دارد. محله جلفا از قدیمی‌ترین محله های ارمنی نشین اصفهان است که به دلیل بافت تاریخی و وجود کلیساهای متعدد، معروف است. با اقامت در اقامتگاه سنتی آرمنیا دسترسی راحتی به جاهای دیدنی اصفهان خواهید داشت. برای سفر به اصفهان می‌توانید از طریق سایت سفرمارکت به خرید آنلاین بلیط هواپیما اقدام نمایید.

امکانات کلی اقامتگاه سنتی آرمنیا


هرچند اقامتگاه ها به خاطر فضای خاصی که دارند، فاقد بسیاری از امکانات لوکس و لاکچری هستند، ولی در اقامتگاه سنتی آرمنیا بسیاری از امکانات رفاهی موجود است. از امکانات موجود می‌توان به پارکینگ رایگان، اینترنت رایگان، لابی، آسانسور، صندوق امانات، باغ، نماز خانه، کتابخانه، پله اضطراری، فتوکپی، فکس، پرینتر، اتاق چمدان، زنگ هشدار، پذیرش ۲۴ ساعته، خدمات برای معلولین، دستگاه واکس کفش، کپسول آتشنشانی، سیستم اعلام حریق، تلفن و سیستم تهویه مطبوع اشاره کرد. در این اقامتگاه خدمات خانه داری، بیدار باش، تور و تهیه بلیط به مهمانان ارائه می‌شود. در ضمن با پرداخت هزینه می‌تواند از ترانسفر رفت و برگشت به فرودگاه استفاده کنید. از ویژگی های جذاب این اقامتگاه، کادر صمیمی و خونگرم است که با خوش‌رویی تمام در جهت ایجاد یک محیط آرام و دوست داشتنی برای مهمانان، تلاش می‌کنند.

اتاق های اقامتگاه و امکانات آنها


اقامتگاه آرمنیا دارای ۲۸ اتاق متمایز است و مهمانان عزیز می‌توانند با توجه به تعداد همسفران و سلیقه خود اقدام به رزرو اتاق مورد نظر نمایند. تمامی اتاق های این اقامتگاه از معماری زیبایی برخوردارند. برخی از اتاق ها دارای بالکن و چشم انداز به سمت باغ یا کوچه هستند. از انواع واحدهای اقامتی این هتل می‌توان اتاق جلفا (۵ نفره)، اتاق اصفهان (دابل)، اتاق شاه نشین (۳ نفره)، اتاق ایروان (سینگل)، اتاق آرمنیا (دابل)، اتاق آرمنیا (تویین) و اتاق آرمنیا (سینگل) را مثال زد.
بعضی از اتاق ها ظرفیت نفر اضافه دارند و سرویس اضافه به صورت تخت یا کف خواب ارائه می‌شود. لازم به ذکر است صبحانه رایگان است و در اتاق سرو می‌شود. اتاق ها دارای امکاناتی نظیر یخچال، مبلمان، دراور، آباژور، کمد لباس، تلفن، حمام، لوازم بهداشتی، دمپایی، سیستم اعلام حریق، مینی بار رایگان، سیستم تهویه مطبوع، صندوق امانات، سیستم اطفاء حریق، سیستم گرمایشی و سرمایشی و سرویس بهداشتی فرنگی هستند. هزینه اقامت کودکان زیر ۲ سال در صورت عدم استفاده از سرویس رایگان، ۲ الی ۱۲ سال ۰٫۵ بها و بالای ۱۲ سال تمام بها محسوب می‌شود.

رستوران اقامتگاه


این اقامتگاه دارای یک رستوران باکیفیت در زیرزمین ساختمان است. این رستوران ظرفیت پذیرایی از ۴۰ مهمان را داراست. منوی غذایی رستوران شامل غذاهای ارمنی، اروپایی و ایرانی است. غذاهای این رستوران بسیار باکیفیت و لذیذ بوده و توسط یک تیم کاملا حرفه‌ای تهیه می‌شوند. غذاها به صورت سلف سرویس و انتخابی سرو می‌شوند. یک کافی شاپ جذاب هم در باغ-حیاط اقامتگاه قرار دارد که محیط بسیار دلنشینی برای گذراندن وقت و گفتگو با دوستان است. انواع نوشیدنی ها و دسرهای خوشمزه در این کافه موجود است.

فاصل اقامتگاه سنتی آرمنیا تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله اقامتگاه تا میدان جلفا: ۱۳۰ متر
فاصله اقامتگاه تا کلیسای بت لحم: ۱۸۰ متر
فاصله اقامتگاه تا کلیسای مریم مقدس: ۲۰۰ متر
فاصله اقامتگاه تا موزه موسیقی اصفهان: ۶۰۰ متر
فاصله اقامتگاه تا کلیسای وانک: ۱.۲ کیلومتر
فاصله اقامتگاه تا سی و سه پل: ۲٫۳ کیلومتر
امکانات هتل
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است