search
menu

اقامتگاه بومگردی آریو اصفهان

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
درباره اقامتگاه بومگردی آریو اصفهان
اماکن نزدیک اقامتگاه بوم گردی آریو اصفهان

درباره اقامتگاه بومگردی آریو اصفهان


اقامتگاه بوم گردی آریو اصفهان نه تنها اقامتگاه بوم گردی است بلکه به نوبه خود یک جاذبه تاریخی نیز به شمار می‌رود. این اقامتگاه بوم گردی صد ساله یادگاری باقیمانده از دوران پهلوی و نشانی از سبک معماری آن دوران است. این اقامتگاه در سال ۱۳۹۷ تحت مرمت و بازسازی انجام گرفت و سپس با تغییر کاربری و ایجاد امکانات، بستر مناسب یک اقامتگاه بوم گردی را به خود گرفت. در این بازسازی ها تلاش شد تا آریو سبک معماری سنتی خود را حفظ کند و اکنون این اقامتگاه دو طبقه با ظاهری سنتی و امکاناتی مدرن آماده پذیرایی از میهمانان است. اقامتگاه بوم گردی آریو اصفهان زمینی به مساحت ۶۰۰ متر مربع دارد که حدود ۲۵۰ متر مربع آن به حیاط اصلی اختصاص یافته و مابقی بین اتاق ها و حیاط خلوت تقسیم شده است. آریو مانند بسیاری از خانه های سنتی ایرانی دارای بخش های مختلفی مانند حیاط، شاه نشین و حیاط خلوت است اما به طور کلی حیاط عالی و توسط اتاق های این اقامتگاه احاطه شده و پنجره بسیاری از اتاق ها رو به حیاط سرسبز این اقامتگاه باز می شوند. حیاط اصلی اقامتگاه بوم گردی آریو باهوزی نسبتاً بزرگ و فواره های آب فضای دلنشینی را ایجاد کرده و تخت های سنتی چوبی که در حیاط قرار گرفته محیطی مناسب برای نشستن و لذت بردن از این حال و هوا را ایجاد کرده است.
جالب است بدانید اقامتگاه بوم گردی آریو اصفهان برای این که میهمانان بتوانند حال و هوای گذشته ها را تجربه و لمس کنند دو باب از اتاق ها را ساده و بدون تخت چیدمان کرده تا علاقه مندان بتوانند تجربه متفاوتی از اقامت در یک خانه سنتی ایرانی را به سبک ایرانی سنتی داشته باشند. حیاط اصلی آریو به وسیله چند پله به ایوان اقامتگاه متصل می‌شود که در آن ۷ اتاق و کافی شاپ آریو قرار گرفته اند. در اتاق های اقامتگاه بوم گردی آریو امکانات چندان زیادی قرار نگرفته اما ساده ترین امکانات مانند یخچال، سرویس بهداشتی فرنگی، سیستم سرمایش و گرمایش، مینی بار، امکان شارژ وسایل الکترونیکی و کمد لباس در اتاق ها تعبیه شده اند. حمام داخل اتاق ها نیز مجهز به لوازم بهداشتی اولیه مانند حوله و مسواک هستند. خدمات صبحانه در اتاق های اقامتگاه بوم گردی آریو ارائه می‌شود در اتاق های آریو تلویزیون نیز قرار گرفته تا میهمانان در صورت تمایل اوقاتی را به تماشای برنامه تلویزیونی مورد علاقه خود بپردازند.
همچنین میهمانان اقامتگاه آریو در داخل اتاق ها و بخش لابی هتل امکان اتصال و دسترسی به اینترنت هتل را خواهند داشت. بد نیست بدانید که اینترنت آریو به صورت رایگان در اختیار میهمانان قرار می گیرد. خدمات خانه داری نیز در اقامتگاه بوم گردی آریو اصفهان ارائه می شود در واقع این نوع از خدمت نقطه قوت این هتل است که باعث رضایتمندی میهمانان شده است. گرچه اقامتگاه بوم گردی آریو کافی شاپ بسیار زیبایی دارد اما فاقد رستوران است با این حال نمی‌توان نبود رستوران را نقطه ضعف هتل نامید چرا که اصفهان پر از رستوران ها و کافی شاپ های متنوع و متفاوت است که بسیاری از آنها تنها با فاصله‌ای ۱۰ تا ۱۵ دقیقه‌ای از اقامتگاه آریو قرار گرفته اند.

اماکن نزدیک اقامتگاه بوم گردی آریو اصفهان


فاصله اقامتگاه بوم گردی آریو اصفهان تا پل مارنان: ۳ کیلومتر
فاصله اقامتگاه بوم گردی آریو اصفهان تا کوچه پاچنار: ۳.۳ کیلومتر
فاصله اقامتگاه بوم گردی آریو اصفهان تا کلیسای وانک: ۴.۲ کیلومتر
فاصله اقامتگاه بوم گردی آریو اصفهان تا سی و سه پل: ۳.۴ کیلومتر
فاصله اقامتگاه بوم گردی آریو اصفهان تا پل خواجو: ۵.۲ کیلومتر
فاصله اقامتگاه بوم گردی آریو اصفهان تا باغ گلها: ۸ کیلومتر
فاصله اقامتگاه بوم گردی آریو اصفهان تا منار جنبان: ۶.۶ کیلومتر


امکانات هتل
local_bar مینی بار
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است