search
menu

هتل آپارتمان سفیر همدان

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل آپارتمان سفیر همدان
مکانات رفاهی هتل آپارتمان سفیر همدان
خدمات هتل آپارتمان سفیر همدان
واحدهای اقامتی هتل آپارتمان سفیر همدان
امکانات واحدهای اقامتی هتل آپارتمان سفیر همدان
موقعیت مکانی هتل آپارتمان سفیر همدان
فاصله هتل آپارتمان سفیر همدان تا جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل آپارتمان سفیر همدان


هتل آپارتمان سفیر همدان (به انگلیسی: Safir Apartment Hotel) اقامتگاهی تازه تاسیس و مقرون بصرفه واقع در قلب شهر دیدنی همدان است که بدلیل برخورداری از امکاناتی متنوع و ارائه خدماتی رضایت بخش به مکانی محبوب برای گردشگرانی که بلیط هواپیما همدان را خریداری می کنند و دوست دارند با بودجه ای اندک در مکانی مناسب اقامت کنند، مبدل گردیده است.
ا

مکانات رفاهی هتل آپارتمان سفیر همدان


اقامتگاه سفیر همدان از معدود هتل آپارتمان هایی در همدان است که امکاناتی در حد و اندازه هتل هایی چند ستاره را به گردشگران عرضه می دارد. از پارکینگ (با ظرفیت ۱۲ خودرو) گرفته تا کافی نت و رستوران، هرآنچه میهمانان برای اقامتی آسوده و لذت بخش بدان نیاز دارند، در هتل آپارتمان سفیر همدان به آن ها ارائه خواهد گشت. رستوران هتل که در طبقه اول آن قرار گرفته، نه تنها از محیطی پاکیزه و وسیع (با ظرفیتی بیش از ۱۵۰ نفر) تشکیل شده، بلکه قادر است غذاهایی لذیذ و دلچسب را به میهمانان هتل ارائه کند. افزون بر این موارد، امکانات رفاهی متعددی از قبیل: اتاق چمدان، آسانسور، کافی نت، کافی شاپ، دستگاه واکس کفش، کپسول آتش نشانی و اتاق سیگار در اختیار میهمانان قرار خواهد گرفت.

خدمات هتل آپارتمان سفیر همدان


جدا از ارائه امکاناتی متنوع، هتل آپارتمان سفیر همدان خدمات بی شماری را نیز به میهمانان و خریداران بلیط هواپیما همدان عرضه می دارد. خدماتی نظیر صرافی، باربری، بیدارباش، خشکشویی، لباسشویی، ترانسفر رفت و برگشت، خدمات تور، تشریفات ویژه، پذیرش شبانه روزی، خانه داری، تهیه بلیط هواپیما و کرایه تاکسی از همان بدو ورود میهمانان به آن ها ارائه خواهد شد تا هیچ کم و کاستی را در طول اقامت در این هتل احساس نکنند. ناگفته نماند که اینترنت پرسرعت نیز در این مکان به میهمانان و خریداران بلیت هواپیما سفرمارکت ارائه می شود تا هیچ گردشگری از گشت و گذار در فضای مجازی محروم نماند.

واحدهای اقامتی هتل آپارتمان سفیر همدان


وجود ۱۵ گزینه اقامتی، از سوئیت یک نفره گرفته تا اتاق های جونیور دو تخته و رویال چند تخته، خیال میهمانان را از بابت یافتن مکان مورد نظر و مناسب خود برای اقامت در هتل آپارتمان سفیر همدان آسوده ساخته است. فضای دلباز و محیط پاکیزه اتاق ها و دکوراسیون جذاب و معماری خوش طرح و نقش تک تک واحدهای اقامتی همگی نوید اقامتی سرشار از خاطراتی خوش را به میهمانان می دهند.

امکانات واحدهای اقامتی هتل آپارتمان سفیر همدان


همانند امکانات عمومی هتل، امکانات واحدهای اقامتی آن نیز پر و پیمان بوده و قادر است رضایت سخت گیرترین میهمانان را نیز جلب کند. وجود اسباب و وسایلی نظیر رخت آویز، کمدلباس، چای ساز، مبلمانی شیک، تخت خواب های راحت، تلویزیون، سیستم سرمایشی و گرمایشی مناسب، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، صندوق امانات و لوازم بهداشتی و استحمام موجب گردیده که میهمانان هتل حس حضور در خانه را در این مکان تجربه کنند و از تک تک لحظات اقامت در هتل آپارتمان سفیر همدان لذت ببرند.

موقعیت مکانی هتل آپارتمان سفیر همدان


قرار گرفتن در مکانی بسیار مناسب و در قلب شهر همدان این امکان را برای میهمانان هتل بوجود آورده که در اندک زمانی به برخی از محبوب ترین جاذبه های گردشگری همدان دسترسی داشته باشند. وجود اماکن دیدنی نظیر گنبد علویان در نزدیکی هتل آپارتمان سفیر همدان سبب شده که این هتل به مکانی مناسب برای گردشگرانی که بلیت هواپیما سفرمارکت را برای بازدید از جاذبه های دیدنی همدان خریداری می کنند، مبدل گردد و به مکان محبوب گردشگران تبدیل شود.

فاصله هتل آپارتمان سفیر همدان تا جاهای دیدنی نزدیک


فاصله هتل تا باغ ایرانی همدان: ۶۰۰ متر
فاصله هتل تا آرامگاه بابا طاهر: ‌۱.۳ کیلومتر
فاصله هتل تا موزه هگمتانه همدان: ‌۲.۲ کیلومتر
فاصله هتل تا پایگاه میراث فرهنگی و گردشگری هگمتانه:‌ ۲.۲ کیلومتر
فاصله هتل تا آرامگاه ابو علی سینا: ‌۳.۱ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است