search
menu

هتل پارسیان بوعلی همدان

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل پارسیان بوعلی همدان
فاصله هتل پارسیان بوعلی همدان تا جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل پارسیان بوعلی همدان


هتل پارسیان بوعلی همدان از قدیمی‌ترین هتل‌های همدان و یکی از بهترین گزینه‌های اقامت در همدان است. بنای اولیه هتل پارسیان بوعلی برای اولین بار در سال ۱۳۳۲ ساخته و چند سال بعد در سال ۱۳۳۵ بهره برداری شد. این هتل پس ازانقلاب، در سال ۱۳۵۷ به مالکیت بنیاد مستضعفان درآمد و در حال حاضر جزو گروه هتل‌های پارسیان است.
این هتل قدیمی در سال ۱۳۹۴ برای به روز رسانی امکانات و بهبود کیفیت خدمات تحت بازسازی و مرمت قرار گرفت و امروزه هتل پارسیان بوعلی همدان را می‌توان هتلی تازه ساخت دانست که خدمات و امکانات مدرنی را در ۳۶ باب اتاق و سوئیت به میهمانان خود ارائه می‌دهد. اطراف ساختمان اصلی هتل را دو باغ سرسبز و زیبا احاطه و محیط هتل را به فضای خوبی برای قدم زدن تبدیل کرده است.
قرار گیری در خیابان بوعلی موقعیت ایده آلی به هتل پارسیان بوعلی داده همدان داده و میهمانان با اقاممت در این هتل دسترسی آسانی به بسیاری از مراکز دیدنی و جاذبه های همدان مانند آرامگاه ابن سینا، کلیسای انجیلی و برج قربان خواهند داشت. میهمانان دارای خودرو شخصی، دیگر نیازی که نیست که به دنبال جای پارک باشند و یا قفل‌های مختلفی را برای ایمنی ماشین استفاده کنند در عوض اتومبیل خود را در پارکینگ هتل پارک خواهند کرد که به صورت رایگان در اختیار میهمانان قرار گرفته است.
از ویژگی‌های جذاب هتل بوعلی همدان استخر روباز آن است که به صورت رایگان برای استفاده میهمانان هتل ایجاد شده است. آب تنی در ایام تابستان بهترین فعالیتی است که میتوان انجام داد و استخر روباز هتل بوعلی لذت شنا زیر نور آفتاب را به میهمانان هدیه می‌دهد. توجه داشته باشید که استخر روباز هتل پارسیان بوعلی همدان فقط در ایام تابستان فعال بوده و مختص آقایان است. اتاق‌های هتل پارسیان بوعلی همدان پنجره‌های نسبتا بزرگی دارند که رو به محوطه سرسبز و با صفای هتل باز می‌شوند. در تمامی اتاق‌های هتل پارسیان بوعلی سیستم تهویه مطبوع قرار گرفته و میهمانان در داخل اتاق‌ها امکان اتصال به اینترنت را خواهند داشت.
برای سرگرمی میهمانان نیز تلویزیون با شبکه پخش فیلم قرار داده شده تا میهمانان در اوقات فراغت خود به تماشای برنامه مورد علاقه خود بنشینند. اگر میهمانان وسیله گران‌بها یا با ارزشی همراه داشته باشند حتما به دنبال صندوق امانات خواهند بود. خبر خوب اینکه صندوق امانات در تمامی اتاق‌های هتل پارسیان بوعلی همدان تعبیه شده و میهمانان با خیال راحت از آن استفاده خواهند کرد.
دیگر اتفاق خوب اتاق‌های هتل بوعلی خبری خوش برای میهمانان چای/ قهوه دوست است زیرا با استفاده از چای ساز داخل اتاق‌ها، هر دقیقه نوشیدنی مورد علاقه خود را میل خواهند کرد. سایر خدمات وامکانات اتاق‌های هتل پرسیان بوعلی همدان عبارتند از: صبحانه، بالکن، تلفن، مینی بار( با هزینه)، سرویس بهداشتی فرنگی، حمام و لوازم بهدشتی مورد نیاز.
بد نیست بدانید هتل پارسیان بوعلی همدان از معدود هتل‌هایی است که امکانات و خدمات مختص کودکان مانند اتاق بازی و پارک کودک را ارائه می‌دهد و به همین دلیل اقامت در این هتل نه تنها برای بزرگسالان که برای کودکان نیز مطبوع است. دیگر خدمات و امکاناتی که هتل پارسیان بوعلی به میهمانان خود ارائه می‌دهد عبارتند از: آژانس مسافرتی، تاکسی سرویس، کافی شاپ، خدمات لاندری( خشک شویی)، خدمات خانه داری، اتاق چمدان، اینترنت رایگان و بسیاری خدمات دیگر.

فاصله هتل پارسیان بوعلی همدان تا جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا آرامگاه ابوعلی سینا: ۰.۸ کیلومتر
فاصله تا میدان امام خمینی: ۱.۵ کیلومتر
فاصله تا شیر سنگی: ۲.۳ کیلومتر
فاصله تا برج قربان: ۲.۵ کیلومتر
فاصله تا آرامگاه استرومردخای: ۳ کیلومتر
فاصله تا تپه هگمتانه: ۳.۵ کیلومتر
فاصله تا گنبد علویان: ۴ کیلومتر

امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است