search
menu

هتل آپارتمان سینا لالجین همدان

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل آپارتمان سینا لالجین
امکانات هتل آپارتمان سینا لالجین
خدمات هتل آپارتمان سینا لالجین
واحدهای اقامتی و امکانات واحدهای اقامتی هتل
فاصله هتل آپارتمان سینا لالجین تا اماکن مهم و گردشگری

درباره هتل آپارتمان سینا لالجین


شهر همدان یکی از کهن ترین شهرهای جهان است که آثار تاریخی و باستانی زیادی را در خود جای داده است. شهرت این آثار باستانی درکشور بقدری زیاد است که همدان را پایتخت تاریخ و تمدن این کشور نام گذاری کرده اند. علاوه بر آن همدان جاذبه های طبیعی زیادی نیز دارد که بدون شک گردشگران را مجذوب شکوه و عظمت خود می کنند. از معروف ترین جاذبه های گردشگری این شهر می توان به غار علیصدر اشاره کرد که طولانی ترین غار آبی جهان است و زیبایی های خیره کننده آن به قدری جذاب هستند که هرساله مسافران زیادی تنها برای تماشای آن به این شهر سفر می کنند.
از دیگر جاذبه های طبیعی شهر همدان می توان به آبشار گنجنامه اشاره کرد که ۱۲ متر طول دارد و در کنار سنگ نوشته هایی بسیار قدیمی قرار گرفته است. گردشگران در هنگام سفر به این منطقه می توانند زیبایی های طبیعی و تاریخی را همزمان تماشا کنند و سفری متفاوت و زیبا داشته باشند. هتل آپارتمان سینا لالجین در این شهر قرار گرفته و با امکانات رفاهی و خدمات مناسبی که دارد توانسته نظر بسیاری از مسافران شهر را به خود جلب کند. علاوه برآن هتل تا غار علیصدر فاصله زیادی ندارد که این یکی از مزیت های مهم آن به شمار می رود. شما می توانید با تهیه بلیط هواپیما ضمن سفر به شهر تاریخی همدان در این هتل زیبا اقامت داشته باشید و لحظات فوق العاده ای را برای خود رغم بزنید.

امکانات هتل آپارتمان سینا لالجین


هتل آپارتمان سینا لالجین امکانات متعددی دارد که اقامت را برای مهمانان زیبا و خاطره انگیز می کنند. بزرگترین رستوران شهر همدان در این هتل قرار گرفته وبا غذاهای متنوع و لذیذی که دارد از مهمانان پذیرایی می کند. پارکینگ غیر مسقف هتل با ظرفیت ۳۰۰ ماشین به صورت رایگان در اختیار مسافران قرار دارد. همچنین این هتل دارای سالن چندمنظوره است که مهمانان می توانند برای برگزاری انواع همایش ها و جلسات کاری و تجاری از آن بهره مند شوند. علاوه بر آن یک فروشگاه بزرگ صنایع دستی در هتل قرار گرفته که مسافران می توانند از آن برای تماشای صنایع دستی شهر همدان و خرید سوغاتی استفاده کنند. چایخانه سنتی موجود در هتل نیز محیطی زیبا و آرامش بخش را برای استراحت نیم روزی مسافران فراهم می کند. از دیگر امکانات این هتل آپارتمان می توان به آسانسور، لابی، نمازخانه، پله اضطراری و... اشاره کرد.

خدمات هتل آپارتمان سینا لالجین


هتل آپارتمان سینا لالجین علاوه بر امکانات فراوانی که دارد خدمات خوبی را نیز به مسافران ارائه می دهد. پرسنل هتل مسلط به زبان انگلیسی هستند و با روی باز و بسیار صمیمانه از مهمانان استقبال می کنند. پذیرش هتل نیز به صورت ۲۴ ساعته فعال است و به مهمانان خدمت رسانی می کند. از خدمات ویژه هتل آپارتمان می توان به خدمات خانه داری آن اشاره کرد که خیال مهمانان را از بابت نظافت اتاق هایشان راحت می کند. صندوق امانات موجود در هتل این امکان را برای مسافران فراهم می کند که اشیاء گرانقیمت و ارزشمند خود را در آن به امانت بگذارند و نگران گم شدن و از دست دادن آن ها نباشند. همچنین هتل دارای اتاق چمدان است و مهمانان می توانند چمدان و وسایل اضافه خود را در آن نگهداری کنند. از دیگر خدمات هتل می توان به خدمات خشکشویی، تهیه بلیط، فتوکوپی، فکس، زنگ هشدار و... اشاره کرد.

واحدهای اقامتی و امکانات واحدهای اقامتی هتل


هتل آپارتمان سینا لالجین دارای ۱۵ باب اتاق است و ظرفیت تخت های آن در مجموع به ۹۰ تخت می رسد. از انواع واحدهای اقامتی این هتل آپارتمان می توان به اتاق دوتخته، اتاق سه تخته، اتاق چهار تخته و آپارتمان دوخوابه پنج نفره اشاره کرد که مهمانان می توانند براساس سلیقه و نیاز خود یکی را به دلخواه انتخاب کنند. واحدهای اقامتی هتل آپارتمان سینا لالجین تمامی امکانات لازم برای یک سفر چندروزه به یادماندنی را دارا هستند که از جمله این امکانات می توان به یخچال، تلویزیون، حمام، مبلمان، آشپزخانه، میز تحریر، آباژور، کمد لباس، رخت آویز، سیستم سرمایش و گرمایش و... اشاره کرد.

فاصله هتل آپارتمان سینا لالجین تا اماکن مهم و گردشگری


فاصله تا باغ ایرانی همدان: ۲۲ کیلومتر
فاصله تا آرامگاه بوعلی سینا: ۲۵ کیلومتر
فاصله تا روستای ورکانه: ۴۶ کیلومتر
فاصله تا غار علیصدر: ۶۰ کیلومتر
امکانات هتل
details خشکشویی (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است