search
menu

هتل امیران همدان

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل امیران همدان
فاصله هتل امیران تا جاهای دیدنی نزدیک:

درباره هتل امیران همدان


هتل امیران همدان از لوکس‌ترین هتل های شهر همدان است. Amiran Hotel یک هتل ۴ ستاره بسیار شیک است که در بلوار بعثت قرار دارد. هتل امیران از جدیدترین هتل های شهر همدان است و در سال ۱۳۹۶ افتتاح شده است. این هتل با وجود سابقه کم در عرصه هتل داری به خوبی جایگاه خود را بین هتل های شهر همدان پیدا کرده است. یکی از ویژگی های جذاب هتل امیران معماری منحصر به فرد آن است. در معماری این هتل از آثار کهن ایران الهام گرفته شده است. این هتل ۱۲ طبقه، ۶۰ اتاق دارد و از ظرفیت پذیرایی از ۱۶۵ مهمان برخوردار است.
یکی از بخش های مهم سفر، انتخاب هتل مناسب برای اقامت است. اقامتگاه مناسب می‌تواند بخش عمده‌ای از کیفیت سفر را تضمین کند. هتل امیران از آن دسته هتل هایی است که می‌توانید با خیال آسوده آن را رزرو کنید. این هتل از امکانات رفاهی مناسبی برای اقامت برخوردار است. از امکانات هتل امیران می‌توان به پارکینگ، رستوران، تالار پذیرایی، سالن آمفی تئاتر، اینترنت، صندوق امانات، اتاق چمدان، آسانسور، نمازخانه، فتوکپی، فکس، پرینتر، کتابخانه، سیستم اعلام حریق، سیستم تهویه مطبوع، کپسول آتش‌نشانی، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی اشاره کرد. همچنین لازم به ذکر است خدماتی همچون خدمات باربری، تور، تهیه بلیط، خانه داری، بیدار باش و تشریفات ویژه در این هتل ارائه می‌شود. باشگاه بدن‌سازی، استخر، پینگ پنگ و سالن بیلیارد از جمله خدماتی هستند که مورد توجه مهمانان جوان و طرفداران ورزش و سرگرمی قرار می‌گیرند.
اتاق های هتل امیران بسیار شیک و زیبا هستند و از فضای راحت و آرامش بخشی برخوردارند. اتاق ها چشم انداز جذابی به سمت کوه الوند دارند. ۷ اتاق مختلف در این هتل وجود دارد که می‌توانید اقدام به رزرو آن ها نمایید. اتاق‌های یک تخته، دو تخته دبل، دو تخته توئین، سه تخته، سوئیت سه نفره یک خوابه لاکچری، سوئیت چهار نفره دو تخته امپریال و سوئیت پنج نفره دو خوابه امپریال گزینه های پیش روی مهمانان هتل امیران است. امکاناتی همانند یخچال، تلویزیون، حمام، چای ساز، سیستم گرمایشی و سرمایشی، سیستم تهویه مطبوع، مینی بار، کمد لباس، تلفن، آباژور، میز تحریر، رخت آویز، لوازم بهداشتی و دمپایی در اتاق ها قرار دارند.
صبحانه به صورت سلف سرویس است. رستوران امیران در طبقه همکف قرار دارد و ظرفیت پذیرایی از ۱۰۰ مهمان را دارد. در رستوران این هتل غذاهای ایرانی و فرنگی سرو می‌شود. لازم به ذکر است کافی شاپ هتل معماری لوکسی دارد و محیط ایده‌آلی برای صرف نوشیدنی ها و میان وعده های خوشمزه است.
در نزدیکی هتل امیران، رستوران، کافه و فروشگاه های زیادی قرار دارند که پیاده می‌توانید به آنجا بروید. همچنین این هتل در فاصله مناسبی از جاذبه های همدان قرار گرفته است. در صورتی که با خودرو شخصی به سفر نمی‌روید می‌توانید از تاکسی سرویس هتل بهره گرفته و به راحتی از تمامی جاذبه ها بازدید کنید.
کارکنان هتل امیران بسیار حرفه‌ای و مسئولیت پذیر هستند. تمامی کارکنان با مهربانی هرچه تمام در پی ایجاد محیطی راحت برای مهمانان هستند.
یادگاری خریدن را فراموش نکنید و به یاد داشته باشید که کوماج، حلوا زرده، سفال و صنایع چرمی از سوغاتی های مهم این شهر زیبا هستند.
فاصله هتل امیران تا ترمینال مسافربری و فرودگاه برای مسافران دارای بلیط هواپیما به ترتیب ۵ و ۹ دقیقه است. این هتل از امکان ترانسفر رفت و برگشت برخوردار نیست و برای رفتن به هتل باید از تاکسی ترمینال و فرودگاه استفاده کنید.

فاصله هتل امیران تا جاهای دیدنی نزدیک:


فاصله تا کافه سرو: ۲۸۰ متر
فاصله تا باغ نظری: ۱.۴ کیلومتر
فاصله تا پارک سعیدیه: ۱.۸ کیلومتر
فاصله تا پارک پرواز: ۲.۴ کیلومتر
فاصله تا آرامگاه ابو علی سینا: ۲.۶ کیلومتر
فاصله تا شیر سنگی همدان: ۳.۱ کیلومتر
فاصله تا آرامگاه بابا طاهر: ۶ کیلومتر

امکانات هتل
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر سرپوشیده
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است