search
menu

هتل زیارت گرگان

star_border star_border star_border star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل زیارت گرگان
امکانات عمومی هتل زیارت گرگان
اتاق ها و امکانات اتاق های هتل
فاصله هتل زیارت گرگان تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل زیارت گرگان


هتل زیارت به عنوان هتل دو ستاره در روستای خوش آب و هوای زیارت در انتهای جاده زیبای ناهار خوران گرگان واقع شده است. روستای زیارت دارای آب و هوایی روح انگیز است و همین امر سبب جذابیت بیشتر این هتل شده است. این هتل زیبا در سال ۱۳۸۷ ساخته شده است و ۸ کیلومتر تا شهر گرگان فاصله دارد. هتل زیارت دارای ۴ طبقه و ۲۷ اتاق و سوئيت است که واحدهای اقاتمتی در دو طبقه هستند و پارکینگ این هتل نیز در طبقه منفی یک قرار دارد. لازم به ذکر است هتل زیارت در سال ۱۳۹۶ مورد بازسازی قرار گرفته است. از مزیت های این هتل می توان به اتاق های دلباز آن اشاره کرد که چشم اندازی رو به مناظر زیبای طبیعی دارد. همچنین به دلیل نزدیکی به مکان های تفریحی لحظات خوشی در انتظار شماست. دسترسی آسان به آستان مقدس امام زاده عبدالله و چشمه آب گرم جزو امکانات مشهور این هتل به شمار می روند.
برای دسترسی به این هتل باید آخرین نقطه از جاده سرسبز و زیبای ناهارخوران گرگان بروید تا به روستای خوش آب و هوا و فوق العاده زیارت برسید؛ روستایی زیبا و اصیل و اتاق هایی رو به طبیعت که در خاطره ها خواهد ماند. امکانات خوب، قیمت منصفانه و چشم انداز و دسترسی فوق العاده به طبیعت این هتل را جزو هتل های پرطرفدار کرده است، مطمئنا عاشق طبیعت زیبای روستای زیارت خواهید شد. همچنین آرامش و سکوت طبیعت دقیقا همان چیزیست که برای دوری از شلوغی و هیاهوی شهر به سمت خود می کشاند.

امکانات عمومی هتل زیارت گرگان


این هتل با کارکنان مجرب خود آماده پذیرایی از شما مهمانان سراسر کشور هستند و اقامتی خاطره انگیز را برایتان رقم می زنند. هتل زیارت با پذیرش ۲۴ ساعته در حال استقبال از میهمانان هستند و در قسمت ورودی لابی Ziarat Hotel دستگاه واکس کفش قرار داده شده است. از جمله امکانات هتل زیارت گرگان می توان به اینترنت وای فای رایگان در لابی، نمازخانه، کافی شاپ، رستوران، خدمات لباسشویی و خشکشویی، روم سرویس اشاره کرد. پارکینگ این هتل نیز با ظرفیت ۱۸ خودرو بوده و به صورت رایگان در اختیار مسافرانی قرار می گیرد که به وسیله ماشین شخصی سفر می کنند. در لابی و راهرو طبقات به سرویس بهداشتی ایرانی دسترسی خواهید داشت. توجه داشته باشید که در هنگام اقامت در این هتل اجازه بردن حیوانات خانگی را نخواهید داشت.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل


اتاق های این هتل یک تخته، دو تخته، سه تخته و چهار تخته و سوئیت های دو نفره، سه نفره، چهار نفره و پنج نفره هستند و آماده میزبانی از مهمانان در طی سال هستند. هتل زیارت گرگان یکی از بهترین انتخاب ها برای استراحت و تفریح به شمار می رود و چشم اندازی زیبا رو به کوه های جنگلی و دشت های سرسبز در این هتل همراه با فضای داخلی راحت و اتاق های بزرگ دارد. با رزرو این هتل اقامتی مقرون به صرفه را تجربه خواهید کرد.
امکانات خوب و چشم انداز بی نظیر اتاق ها رو به طبیعت همه مهمانان را برای رزرو دوباره تشویق می کند تا در هنگام خرید بلیط هواپیما اقدام به رزرو این هتل نمایند. امکانات اتاق های هتل زیارت گرگان عبارتند از یخچال، چای ساز، بالکن، آب رایگان، گاوصندوق، تلویزیون، تلفن، کمد لباس، سیستم گرمایشی و سرمایشی و در داخل حمام ها نیز دوش، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، لوازم بهداشتی، حوله قرار دارند. اتاق ها به طور مرتب و روزانه نظافت می شوند.
زمان تحویل اتاق در این هتل ساعت ۲ ظهر و زمان تخلیه اتاق نیز ساعت ۱ ظهر است. در صورت اقامت در این هتل صبحانه به صورت رایگان ارائه می شود اما برای وعده های ناهار و شام باید هزینه جداگانه پرداخت نمایید. هزینه اقامت برای کودکان تا ۲ سال رایگان است و برای کودکان ۲ تا ۱۲ سال نیز در صورت عدم استفاده از سرویس جداگانه نیم بها بوده و برای افراد بالای ۱۳ سال هزینه اقامت به صورت کامل دریافت می گردد.

فاصله هتل زیارت گرگان تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا چشمه آبگرم: ۶۰۰ متر
فاصله تا جنگل ناهارخوران: ۹.۷ کیلومتر
فاصله تا پارک جنگلی النگدره: ۱۴ کیلومتر
فاصله تا کاخ موزه سلطنتی گرگان: ۱۷ کیلومتر
فاصله تا مجموعه بهشت هیرکان: ۱۷.۱ کیلومتر
فاصله تا بازار نعلبندان: ۱۷.۷ کیلومتر
فاصله تا موزه باستان شناسی گرگان: ۱۸.۳ کیلومتر
فاصله تا امامزاده عبدالله: ۱۸.۶ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است