search
menu

اقامتگاه بوم گردی شاریسه مینودشت گرگان

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
درباره اقامتگاه بوم گردی شاریسه مینودشت
معرفی اقامتگاه بوم گردی شاریسه مینودشت
اتاق های اقامتگاه بوم گردی شاریسه مینودشت
محوطه اقامتگاه بوم گردی شاریسه مینودشت
امکانات کلی اقامتگاه بوم گردی شاریسه مینودشت
غذاهای اقامتگاه بوم گردی شاریسه مینودشت
موقعیت اقامتگاه بوم گردی شاریسه مینودشت
فاصله اقامتگاه بوم گردی شاریسه تا جاذبه های گردشگری و مکان های مهم

درباره اقامتگاه بوم گردی شاریسه مینودشت


اقامتگاه بوم گردی شاریسه در روستای کلوکند مینودشت استان گلستان واقع شده و پذیرای مسافرانی است که با خرید بلیط هواپیما گرگان سفری به مینودشت دارند. اقامتگاه بوم گردی شاریسه در زمینی به مساحت ۹۵۰ متر مربع و زیر بنای ۲۵۰ متر مربع در روستای کلوکند ساخته شده است. ساختمان اصلی اقامتگاه بوم گردی شاریسه در سال ۱۳۲۷ با استفاده از مصالح بومی منطقه مانند: سنگ، چوب، خاک و کاه ساخته شده است که با احتساب تاریخ مذکور قدمتی حدود ۷۰ ساله دارد.

معرفی اقامتگاه بوم گردی شاریسه مینودشت


eghamegahe boomgardi sharise در سال ۱۳۹۵ با هدف ارتقا سطح خدمات و رفاه حال مسافران محترم و پذیرایی از گردشگران و طبیعت گردانی که با رزرو بلیط هواپیما سفری به مینو دشت دارند، به همان سبک خانه‌ های قدیمی و روستایی مورد مرمت و بازسازی قرار گرفت. کلمه شاریسه در واقع از روسری‌ های دخترانه محلی برگرفته شده است که با گل‌ دوزی های دستی و سکه تزیین می شوند.

اتاق های اقامتگاه بوم گردی شاریسه مینودشت


بهتر است بدانید که اقامتگاه بوم گردی شاریسه ۵ اتاق به متراژ های مختلف ۹ متری، ۱۲ متری، ۱۵ متری، ۸ متری و ۳۰ متری را در خود جای داده است.لازم به ذکر است که اتاق های ۱۲ و ۱۸ متری دارای سرویس بهداشتی و حمام خصوصی هستند مهمانان سایر اتاق ها می توانند از یک سرویس بهداشتی و حمام مشترک که در محوطه اقامتگاه بوم گردی شاریسه تعبیه شده است؛ استفاده نمایند. اقامتگاه بوم گردی شاریسه در مجموع ظرفیت اسکان و پذیرایی از ۳۵ گردشگر را دارد.

محوطه اقامتگاه بوم گردی شاریسه مینودشت


حیاط اقامتگاه بوم گردی شاریسه یک حوض کوچک آبی رنگ با گلدان های زیبا آراسته و تزیین شده است، درختان نارنگی و پرتغال و باغچه کوچک، تنور سنتی و آلاچیق های چوبی فضایی زیبا و دلنشینی را برای گردشگران و مهمانان این اقامتگاه به ارمغان خواهد آورد. جالب است بدانید که انواع سبزی ها، خیار و گوجه محلی به شیوه سنتی در باغچه سرسبز اقامتگاه بوم گردیی شاریسه کاشته شده است که از این مواد اولیه برای تهیه و طبخ خوراکی ها و وعده های غذایی مهمانان گرامی اقامتگاه استفاده می شود.

امکانات کلی اقامتگاه بوم گردی شاریسه مینودشت


از جمله امکانات موجود در اقامتگاه بوم گردی شاریسه می توان به اسپیلت و بخاری برای سرمایش و گرمایش اتاق ها، پرسنل مسلط به زبان انگلیسی برای ارتباط بهتر با گردشگران خارجی و راهنمای تور اشاره کرد.

غذاهای اقامتگاه بوم گردی شاریسه مینودشت


اگر شما از جمله کسانی هستید که به چشیدن غذاهای محلی علاقه دارید بهتر است بدانید که در این خانه بومی، انواع غذاهای محلی مانند ته‌ چین سبزی، خورشت اسفناج، ماش پلو، آش رشته محلی، کشک بادمجان، آش ترش و ته‌ چین سیب زمینی که خانم های محلی و بومی روستا پخته می شوند؛ می توانید با هماهنگی قبلی سفارش دهید و سرو نمایید. همچنین منوی صبحانه اقامتگاه بوم گردی شاریسه شامل: تخم مرغ های محلی، پنیر،کره و شیر محلی به همراه مربا های دست ساز خانگی برای گردشگران تهیه و فراهم شده است.

موقعیت اقامتگاه بوم گردی شاریسه مینودشت


دسترسی آسان به جاذبه های طبیعی و شگفت انگیز نظیر مسجد خالد نبی، شهر سوخته، برج گنبد قابوس ( بزرگترین برج آجری جهان ) یکی دیگر از ویژگی های اقامتگاه بوم گردی شاریسه مینو دشت است. مهمانان عزیزی که به دنبال فرصتی برای دوری از زندگی روزمره و ماشینی هستند، می توانند در اقامتگاه بوم گردی شاریسه طعم زندگی به سبک سنتی را تجربه کنند.

فاصله اقامتگاه بوم گردی شاریسه تا جاذبه های گردشگری و مکان های مهم

:
فاصله تا تنگه چهل چای ۱۶٫۶ کیلومتر ( ۱۶ دقیقه )
فاصله تا روستای دیدنی رامیان ۳۲ کیلومتر ( ۲۸ دقیقه )
فاصله تا برج گنبد قابوس ( تنها مناره آجری جهان ) ۲۹٫۱ کیلومتر ( ۳۴ دقیقه )
فاصله تا چشمه گل رامیان ۳۸٫۴ کیلومتر ( ۳۷ دقیقه )
فاصله تا آبشارهای شیرآباد ۵۰٫۷ کیلومتر ( ۵۲ دقیقه )
فاصله تا روستای زرین گل ( آبشار در آبشار ) ۶۲٫۵ کیلومتر ( ۵۴ دقیقه )
امکانات هتل
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است