search
menu

هتل شهاب گرگان

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل شهاب گرگان
اماکن نزدیک به هتل شهاب گرگان

درباره هتل شهاب گرگان


هتل شهاب گرگان، معروف به ناهارخوران، از هتل‌های تازه تاسیس و ۴ ستاره کشورمان است که در مکان خوش آب و هوا و بسیار مناسبی واقع در بلوار ناهارخوران شهر گرگان قرار گرفته است. گفتنی است که این هتل با داشتن ۴۳ واحد اقامتی در پلان های اتاق دو تخته، سوئیت دو نفره، اتاق سه تخته معمولی، اتاق سه تخته ویژه و سوئیت رویال دوخوابه چهار نفره، متنوع‌ترین گزینه‌های اقامتی را به میهمانان خود عرضه می‌دارد.
میهمانانی که هتل شهاب گرگان را برای اقامت خود برمی‌گزینند، می‌توانند از خدمات بی‌شماری نظیر ترانسفر رفت و برگشت، پذیرش ۲۴ ساعته، خدمات بیدار باش، خدمات تشریفات ویژه، خدمات خانه‌داری، خدمات باربری، خدمات خشکشویی، خدمات برای معلولین و .. بهره‌مند گردند و لذت اقامت در هتلی مدرن و خوش منظره را با قیمتی بسیار مناسب تجربه کنند.
بی‌تردید یکی از مهم‌ترین دلایل انتخاب هتل شهاب گرگان، امکانات فراوان آن است. در ابتدا باید گفت که هتل شهاب گرگان، مانند بسیاری از هتل‌های ۴ ستاره کشورمان، از پارکینگ جادار و مطمئنی -با ظرفیت ۵۰ خودرو برخوردار است. بنابراین، مسافران با خیالی آسوده می‌توانند با خودروی شخصی خود به گرگان سفر کرده و در این هتل اقامت گزینند. علاوه بر پارکینگی جادار، هتل Shahab Hotel با داشتن رستورانی وسیع و باکیفیت قادر است مشکل‌پسندترین میهمانان خود را نیز با طبخ غذاهایی لذیذ و سنتی، راضی نگه دارد. گفتنی است که برای آسودگی خاطر میهمانان گرامی، سرآشپزان هتل شهاب گرگان از مواد اولیه تازه و بهداشتی در طبخ غذاهای خوش عطر و طعم خود استفاده می‌کنند و غذایی سالم و خوشمزه را در محیطی تمیز و استریلیزه برای میهمانان هتل مهیا می‌کنند. علاوه بر رستوران، هتل شهاب گرگان از کافی‌شاپ و چایخانه سنتی دنج و زیبایی نیز برخوردار است که طیف وسیعی از نوشیدنی‌های گرم و سرد اعم از انواع مختلف دمنوش‌ها، آبمیوه‌ها، قهوه‌ها و ... را در صورت تمایل میهمانان، در کسری از ثانیه برای آن‌ها آماده و سرو می‌کند.
از دیگر امکانات هتل شهاب گرگان می‌توان به نمازخانه‌ای آرامش‌بخش برای راز و نیاز میهمانان، فضای سبز زیبا، سالن کنفرانس، سالن اجتماعات، آسانسور، دستگاه واکس کفش، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی در طبقات، شبکه پخش فیلم، پرینتر، فکس و تاکسی سرویس اشاره کرد.
در مورد امکانات اتاق‌های هتل شهاب گرگان نیز می‌توان گفت که هر واحد اقامتی این هتل، به وسایل لوکس و مدرنی نظیر مبلمان شیک، چای‌ساز، میز تحریر، دراور، یخچال، سیستم تهویه مطبوع، تلفن، سیستم سرمایشی و گرمایشی مناسب، سیستم اطفاء حریق، آباژور و تلویزیون صفحه تخت و اینترنت رایگان وایفای مجهز شده است. ناگفته نماند که بالکن تعبیه شده در هر واحد اقامتی، میهمانان را قادر می‌سازد تا از نمای فوق‌العاده زیبا و رویایی اطراف هتل لذت برده و بخشی از طبیعت زیبای گرگان را در قاب پنجره خود داشته باشند.
بی‌تردید یکی از مهم‌ترین معیارهای انتخاب هر هتل، موقعیت مکانی آن هتل است و هتل شهاب گرگان با قرارگیری در مکانی بسیار خوش آب و هوا و در نزدیکی جاذبه‌های گردشگری مختلف شهر زیبای گرگان، یکی از بهترین گزینه‌های اقامتی هر گردشگری بشمار می‌رود. میهمانان در طول اقامت خود در این هتل قادر خواهند بود که در کوتاه‌ترین زمان ممکن به اماکن دیدنی و جاذبه‌های طبیعی نظیر پارک جنگلی ناهارخوران، مجموعه بهشت هیرکان و پارک جنگلی النگدره دسترسی داشته باشند و از مناطق سرسبز و طبیعت زیبا و تماشایی گرگان لذت ببرند.
با توجه به امکانات، خدمات و موقعیت مکانی هتل، باید گفت که هتل شهاب گرگان، بی‌تردید یکی از برترین گزینه‌های اقامت برای هر گردشگری که قصد دارد مدتی را در دل طبیعت و در مکانی آرام و دور از دغدغه‌های زندگی سپری کند، بشمار می‌رود.

اماکن نزدیک به هتل شهاب گرگان


فاصله هتل شهاب گرگان تا منطقه جنگلی ناهارخوران: ۲.۸ کیلومتر
فاصله هتل شهاب گرگان تا مجموعه بهشت هیرکان: ۵.۷ کیلومتر
فاصله هتل شهاب گرگان تا پارک جنگلی النگدره: ۷.۹ کیلومتر
فاصله هتل شهاب گرگان تا میدان عباسعلی: ۹.۶ کیلومتر
فاصله هتل شهاب گرگان تا مسجد گلشن: ۹.۷ کیلومتر


امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است