search
menu

هتل قصر مینودشت

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل قصر مینودشت
امکانات کلی هتل
رستوران هتل
اتاق ها و امکانات اتاق های هتل
فاصله هتل قصر مینودشت تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل قصر مینودشت


هتل قصر مینودشت از هتل های ۳ ستاره با امکانات خوب است که در شهرستان مینودشت استان گلستان واقع شده است. موقعیت مکانی بسیار مناسب و قرار گرفتن در نزدیک جنگل بر محبوبیت هر چه بیشتر این هتل افزوده است. هتل قصر دارای محیطی زیبا، آرام و دنج است و آرامشی وصف ناشدنی را برای میهمانانی که بلیط هواپیما خریده و به این منطقه سفر کرده اند فراهم می آورد. این هتل با مساحت کل ۷۵۰۰ متر مربع و زیربنای ساختمانی ۳۵۰۰ متر مربع در سال ۱۳۸۹ به بهره برداری رسیده است. هتل Ghasr مینودشت با داشتن ۳۲ واحد اقامتی مناسب و نزدیک بودن به جاذبه های گردشگری استان گلستان از جمله گنبد قابوس، رودخانه چهل چای، آبشار لوه وغار کیارام از گزینه های خوب اقامتی در استان گلستان به شمار می رود و با طیف وسیع امکانات و خدمات خود قادر است رضایت خاطر هر گردشگری را جلب کند.

امکانات کلی هتل


Ghasr Hotel نه تنها امکاناتی از قبیل آسانسور، صندوق امانات، تلفن، نمازخانه، پارکینگ رایگان با ظرفیت ۲۰۰ خودرو، کپسول آتش نشانی، سیستم اعلام و اطفاء حریق، سیستم تهویه مطبوع و سرویس بهداشتی ایرانی را در اختیار میهمانان خود قرار می دهد، بلکه خدمات متنوع و بی شماری چون خدمات خانه داری، پذیرش ۲۴ ساعته، خشکشویی، تاکسی سرویس، دستگاه واکس کفش را نیز به آن ها عرضه می کند. ظرفیت لابی هتل ۲۰ نفر است و اینترنت رایگان محدود و سایر امکانات رفاهی را برای مسافران فراهم می کند. هتل قصر مینودشت دارای رستورانی با کیفیت خوب و عالی و تالار پذیرایی نیزاست. کافی شاپ هتل نیز با انواع نوشیدنی ها و عصرانه های لذیذ آماده پذیرایی از میهمانان عزیز است.
هزینه اقامت کودکان زیر ۶ سال در این هتل رایگان بوده و برای کودکان ۶-۸ سال هزینه نیم بها دریافت می شود. توجه داشته باشید که در این هتل اجازه آوردن حیوانات خانگی خود را به داخل هتل ندارید. پرسنل مجرب این هتل با برخورد خوب خود تمام نیازهای مسافران را رفع می کنند. کیفیت این هتل نسبت به قیمت آن، تمیزی و پاکیزگی هتل و خوشرویی پرسنل از جمله دلایل انتخاب این هتل به شمار می آید.

رستوران هتل


هتل دارای رستورانی با ظرفیت ۱۲۰ نفر است که در طبقه همکف هتل واقع شده و انواع غذاهای لذیذ ایرانی و محلی را سرو می کند. کارکنان رستوران بسیار خوش برخورد بوده و سفارش شما را در اسرع وقت آماده می کنند. میهمانان در طول اقامت خود در هتل قصر مینودشت می توانند صبحانه خود را به صورت رایگان در رستوران هتل میل کنند و برای ناهار و شام به منوی متنوع رستوران اعتماد کنند. همچنین امکان سرو صبحانه در اتاق های هتل نیز وجود دارد.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل


هتل قصر دارای اتاق های متنوع یک تخته، دو تخته تویین و VIP، سه تخته، چهار تخته و پنج تخته است. اتاق های فاز یک دارای ویوی مشرف به رودخانه چهل چای و کوهپایه های البرز شرقی هستند که چشم هر بیننده ای را خیره می کند. اتاق ها دارای امکاناتی از جمله اینترنت رایگان محدود، مبلمان شیک، تخت، تلویزیون، یخچال، آباژور، دراور و تهویه مطبوع هستند. سیستم گرمایشی و سرمایشی مناسب این اطمینان را به میهمانان می دهد که هوای داخل اتاق ها همیشه مطلوب است. همچنین اتاق ها دارای سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی و حمام اختصاصی با ملزومات بهداشتی رایگان نیز هستند. به دلیل وجود سیستم اطفا حریق در اتاق ها خطرات ناشی از آتش سوزی در اتاق ها تا حد زیادی کاهش یافته است.

فاصله هتل قصر مینودشت تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا گنبد قابوس: ۱۸.۹ کیلومتر
فاصله تا رودخانه چهل چای: ۲۰.۳ کیلومتر
فاصله تا فرودگاه کلاله: ۲۹ کیلومتر
فاصله تا غار کیارام: ۳۷.۶ کیلومتر
فاصله تا آبشار لوه: ۳۹.۳ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است