search
menu

هتل پاسارگاد گناباد

star_border star_border star_border star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل پاسارگاد گناباد
امکانات عمومی هتل
اتاق های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل پاسارگاد گناباد تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل پاسارگاد گناباد


یکی از هتل های دو ستاره خوب شهر گناباد، در استان خراسان رضوی هتل پاسارگاد گناباد است. این هتل با فراهم کردن امکاناتی مناسب و مرغوب سعی دارد اقامتی راحت و قرون به صرفه برای مهمانان تأمین کند. مهمانانی که بلیط هواپیما تهران به مشهد را برای زیارت امام هشتم و سفر به شهرهای اطراف خریداری می کنند، می توانند در این هتل اقامت آسان و دلنشین تجربه کنند. هتل پاسارگاد (Pasargad Hotel Gonabad) در سال ۱۳۷۸ فعالیتش را آغاز کرده و جزو هتل ها باسابقه شهر به حساب می آید. موقعیت مکانی هتل نیز به گونه ای است که مهمانان می توانند به بسیاری از جاذبه های دیدنی شهر دسترسی سریع و آسان داشته باشند.

امکانات عمومی هتل


در این هتل امکانات متنوعی برای مهمانان در نظر گرفته شده اند. لابی هتل در طبقه همکف قرار دارد و در آن برای آسایش بیشتر مهمانان امکاناتی چون میز، مبلمان، سیستم تهویه مطبوع، سیستم اعلام حریق، کپسول آتش خاموش کن، تلویزیون، صندوق امانات، تاکسی سرویس و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی در نظر گرفته شده اند. مهمانانی که با خودروی شخصی شان به گناباد سفر می کنند، می توانند از پارکینک رایگان هتل با ظرفیت ۵ خودرو و به شکل مسقف استفاده کنند و از بابت امنیت ماشینشان نگرانی نداشته باشند. اینترنت وای فای رایگان در لابی و اتاق های هتل قابل دسترس است.
پذیرش ۲۴ ساعته هتل در لابی هتل مستقر شده و به طور شبانه روزی آماده ارائه خدمات به مهمانان و پاسخگویی به سوال ها و نیازهای آن ها است. مهمانان می توانند برای دریافت انواع خدمات اعم از خشکشویی، لاندری، روم سرویس، حدمات بیدارباش، خدمات اتو، فکس، فتوکپی، خدمات اینترنتی و ... به پذیرش هتل مراجعه کنند. پرسنل هتل بسیار خوش برخورد و صمیمی هستند و مهمانان را به خوبی راهنمایی می کنند. در طبقه اول هتل یک سالن چند منظوره با ظرفیت ۲۰۰ نفر وجود دارد که معمولا میزبان همایش ها و کنفرانس ها قرار می گیرد.

اتاق های هتل


در دو طبقه این هتل ۲۰ باب اتاق وجود دارند که هر کدام امکانات متفاوت داشته و مهمانان می توانند با توجه به نیازها و اولویت هایشان اتاق مد نظر خود را از میان آن ها انتخاب و رزرو کنند. واحدهای اقامتی هتل شامل اتاق های دو تخته، ساه تخته و چهار تخته هستند. وضعیت دید اتاق ها را نمای خیابان و محوطه هتل تشکیل می دهد. همه اتاق ها از بابت نظافت و تمیزی رضایت بخش هستند و خدمات خانه داری به طور روزانه به همه اتاق ها ارائه می گردد.
امکانات رفاهی مناسب مانند مبلمان، میز، تلویزیون با شبکه های استانی دیجیتال، سیستم تهویه مطبوع، سیستم اطفاء حریق، سیستم سرمایش و گرمایش، کمد لباس، رخت آویز، سرویس بهداشتی خصوصی، حمام (دوش)، لوازم بهداشتی و دمپایی در همه اتاق ها وجود دارند. مهمانان می توانند با خیال آسوده در این اتاق ها اقامت کنند. زمان تحویل اتاق ها در این هتل ساعت ۱۴:۰ و زمان تخلیه اتاق ها ساعت ۱۲:۰ ظهر است.

رستوران هتل


رستوران هتل با ظرفیت ۲۰۰ نفر در طبقه همکف واقع شده و از ساعت ۷:۰ الی ۹:۰ وعده صبحانه، از ساعت ۱۲:۰ الی ۱۵:۳۰ وعده ناهار و از ساعت ۱۹:۰ الی ۲۲:۰ وعده شام سرو می کند. مهمانان می توانند از غذاهای خوشمزه ایرانی رستوران امتحان کرده و لذت ببرند.

فاصله هتل پاسارگاد گناباد تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا قنات قصبه: ۲٫۸ کیلومتر
فاصله تا مسجد جامع گناباد: ۲٫۹ کیلومتر
فاصله تا نمایشگاه و فروشگاه سفال گناباد: ۳٫۴ کیلومتر
فاصله تا دارالشفا دولویی: ۵ کیلومتر
فاصله تا روستای ریاب: ۵٫۴ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است