search
menu

اقامتگاه بوم گردی نیسا رامیان گلستان

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
درباره اقامتگاه بوم گردی نیسا رامیان گلستان
محیط اقامتگاه
امکانات اقامتگاه
فاصله تقریبی اقامتگاه بوم گردی نیسا تا جاذبه های گردشگری و مکان های مهم

درباره اقامتگاه بوم گردی نیسا رامیان گلستان


اقامتگاه بوم گردی نیسا در روستای پاقلعه، شهر زیبای رامیان استان گلستان واقع دارد. روستای پاقلعه در ۱۰کیلومتری جنوب غربی شهرستان رامیان و ۷۰کیلومتری گرگان در جنگل های زیبا هیرکانی با پوشش گیاهی بسیار متنوع واقع است. بهتر است بدانید که روستا پا قلعه تحت تاثیر شرایط کوهستانی، زمستان های سرد و تابستان های معتدل دارد.

محیط اقامتگاه


بد نیست بدانید که کلبه های چوبی اقامتگاه بوم گردی نیسا برفراز تپه ای در زمینی به مساحت ۴۰۰ متر مربع در میان جنگل و دشت های سرسبز رامیان ساخته شده است. برای رفتن به اقامتگاه بوم گردی نیسا نیازی به خرید بلیط هواپیما نیست. بهتر است اطلاع داشته باشید که eqamatgahe boomgardi nisa یک ساختمان ۲ طبقه است که به صورت دوبلکس با شومینه هیزمی و سنتی طراحی شده است. همچنین ۱ باب اتاق زیر شیروانی دنج و زیبا با مساحت کلی ۱۱۰ متر مربع برای پذیرای از گردشگران محترم آماده شده است.
نشستن در تراس اقامتگاه بوم گردی نیسا با چشم انداز رو به کوه ها و استشمام بوی باران روح آدمی را از هر گونه خستگی و دود و دم شهر جلا خواهد داد. همانطور که می دانید طبیعت شمال کشورمان همیشه زیبایی خاص و چشم نواز خاص خود را دارد، اما بهترین فصل برای سفر و انتخاب اقامتگاه بوم گردی نیسا برای استراحت فصل پاییز و بهار است. قدم زدن در جنگل های سرسبز هیرکانی و گوش سپردن به صدای پرندگان جنگل لحظات ناب و فراموش نشدنی را برای انسان به ارمغان می آورد. جالب است بدانید که چشمه گل، آبشار شیرآباد، آبشار کبودال، برج قابوس، آبشار پشمکی و قلعه ماران از جمله جاذبه های خارق العاده طبیعی نزدیک به اقامتگاه بوم گردی نیسا هستند که می توان به آنها اشاره کرد.

امکانات اقامتگاه


بد نیست بدانید که سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی سیار، آشپزخانه جهت پخت و پز مستقل گردشگران در صورت علاقه، سرویس کف خواب، پارکینگ غیر مسقف، پرسنل مسلط به زبان انگلیسی، وسایل گرمایشی، پتو راهنمای تور های گردشگری از جمله امکاناتی هستند که برای راحتی و آسایش هرچه بیشتر مهمانان مهیا شده اند. اگر دوست دارید که چند روزی را به دور از زندگی روزمره شهری، به شیوه کاملا روستایی به استراحت بپردازید حتما سری به اقامتگاه بوم گردی نیسا بزنید.
لازم به ذکر است که سیستم های سرمایشی و گرمایشی شامل پنکه و بخاری هیزمی و شومینه هیزمی در اقامتگاه بوم گردی نیسا در دسترس هستند. اگر شما از جمله کسانی هستید که به امتحان غذا های بومی و محلی علاقه دارید؛ بهتر است بدانید که انواع غذا های محلی شمالی از جمله هلی آش، خورشت ساک، ماش پلو، گوجه آش، بولامه، بوروک، چکدرمه، ماش پتی خارش، آش ماست، باسترمه، باقالاقاتق و میرزاقاسمی با استفاده از مواد غذایی ارگانیک تهیه شده از مزرعه های اطراف اقامتگاه بوم گردی نیسا طبخ می شوند. کافی است تا شما با هماهنگی قبلی با پرسنل اقامتگاه بوم گردی نیسا غذای مورد نظر خود را سفارش دهید و از میل کردن غذا های خوشمزه و لذیذ لحظات به یاد ماندنی از خرید بلیط هواپیما گلستان و اقامت در این کلبه چوبی سپری نمایید. همچنین بهتر است بدانید که شما می توانید با گشت محلی و تور گردشگری اقامتگاه بوم گردی نیسا همراه شوید و از جاذبه های طبیعی و بکر این ناحیه دیدن فرمایید.

فاصله تقریبی اقامتگاه بوم گردی نیسا تا جاذبه های گردشگری و مکان های مهم

:
فاصله تا غار پشمکی ۱ کیلومتر (۳ دقیقه )
فاصله تا آبشار پشمکی ۳ کیلومتر ( ۱۳ دقیقه )
فاصله تا چشمه گل رامیان ۱۲ کیلومتر ( ۱۸ دقیقه )
فاصله تا قلعه ماران ۶٫۹ کیلومتر ( ۲۶ دقیقه )
فاصله تا چشمه نیلبرگ ۲۰٫۱ کیلومتر ( ۳۶ دقیقه )
فاصله تا جنگل دلند رامیان ۳۰٫۴ کیلومتر ( ۴۱ دقیقه )
امکانات هتل
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است