search
menu

اقامتگاه بوم گردی گیل خانه رشت

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
درباره اقامتگاه بوم گردی گیل خانه
اتاق های اقامتگاه بوم گردی گیل خانه
امکانات و خدمات اقامتگاه بوم گردی گیل خانه
فاصله اقامتگاه بوم گردی گیل خانه تا جاذبه های گردشگری و مکان های مهم

درباره اقامتگاه بوم گردی گیل خانه


اقامتگاه بوم گردی گیل خانه در روستای گیلوا دشتان، یکی از روستاهای اطراف شهر کوچصفهان در استان گیلان واقع شده است. قبل از برنامه ریزی برای خرید بلیط هواپیما رشت، بدنیست بدانید که اقامتگاه بوم کردی گیل خانه در زمینی به مساحت ۱۲۰۰ متر مربع و زیر بنای ۲۵۰ متر در ۲ واحد کاملا مجزا از هم ، با معماری به سبک سنتی و نمایی از چوب و کاهگل ساخته شده است. بهتر است بدانید که اتاق ها و سوئیت ها eqamatgahe boomgardi gil khaneh با نام های زیبای گل پامچال، گل گندم، گلبهار و گلنار تقسیم بندی شده است.

اتاق های اقامتگاه بوم گردی گیل خانه


از نظر موقعیت طبقاتی بد نیست اطلاع داشته باشید که سوئیت ۱۰متری گلنار با ظرفیت ۲ نفر در طبقه همکف، سوئیت ۲۰ متری گل گندم با ظرفیت ۴ نفر، سوئیت ۲۰ متری گل پامچال با ظرفیت ۴ نفر و سوئیت ۹ متری گلبهار با ظرفیت ۲ نفر در طبقه بالا قرار دارند. لازم به ذکر است که هرکدام از اتاق ها و سوئیت های اقامتگاه بوم گردی گیل خانه دارای سرویس بهداشتی، حمام، تلویزیون، کرسی و لحاف تشک اختصاصی هستند. همچنین داخل هر سوئیت آشپزخانه با امکاناتی مانند سینک و گاز برای راحتی هرچه بیشتر مهمانان تعبیه شده است.
جالب است بدانید که سوئیت های اقامتگاه بوم گردی گیل خانه همگی تراس با دیدی رو به باغ محوطه دارند. شما می توانید بی نیاز از خرید بلیط هواپیما به این منطقه سفر نمایید و از چشم انداز خیره کننده مناظر و طبیعت لذت ببرید. از جمله جاذبه های گردشگری نزدیک به اقامتگاه بوم گردی گیل خانه می توان به ساحل زیبا کنار، تونل جنگلی صفرا بسته، تالاب سوستان و آبشار شیطان کوه، حوضه میراث روستایی، اسکله ماهیگیری یکی شه و کوچصفهان اشاره کرد.
نکته جالب توجه در مورد اقامتگاه بوم گردی گیل خانه، یک خانه ۵۰ متری یک خوابه به اسم خونه کوچیکه که در کنار سوئیت ها قرار دارد. خونه کوچیکه یک واحد کاملا مستقل است که دارای امکاناتی نظیر سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی مستقل، حمام جداگانه ، تلویزیون، بخاری گازی و پنکه است. بد نیست بدانید که در حیاط پشتی اقامتگاه بوم گردی گیل خانه روبروی هر سوئیت محوطه ای با میز و ایوان و الاچیق فراهم شده است. این محوطه زیبا و جذاب محیطی امن و خصوصی برای نشستن، دورهمی و غذا خوردن در فضای باز برای گردشگران و مهمانان اقامتگاه بوم گردی گیل خانه مهیا کرده است.

امکانات و خدمات اقامتگاه بوم گردی گیل خانه


اگر شما به پوشیدن لباس های محلی و عکس گرفتن علاقه دارید بهتر است بدانید که شما می توانید با هماهنگی قبلی پرسنل از خدمات عکاسی با لباس سنتی بهره مند شوید. با تماشای این عکس ها خاطرات سفر هیجان انگیز به اقامتگاه بوم گردی گیل خانه برایتان تداعی خواهد شد. جالب است بدانید که منوی رستوران اقامتگاه بوم گردی گیل خانه شامل غذاهای محلی مثل ترشه تره، مرغ ترش، میرزاقاسمی، باقالی پلو و فسنجان آماده پذیرایی از مهمانان گرامی است. سیستم سرمایشی و گرامیشی در سوییت های اقامتگاه بوم گردی گیل خانه بصورت بخاری گازی، بخاری نفتی، هیزمی و پنکه در دسترس هستند. لازم به ذکر است که در اتاق ها یخچال وجود ندارد و گردشگران محترم می توانند از یخچال عمومی اقامتگاه بوم گردی گیل خانه استفاده نمایند. همچنین پارکینگ مسقف اقامتگاه بوم گردی گیل خانه ظرفیت ۲ ماشین و پارکینگ غیر مسقف ظرفیت ۸ ماشین را دارد.

فاصله اقامتگاه بوم گردی گیل خانه تا جاذبه های گردشگری و مکان های مهم


فاصله تا شهر کوچصفهان ۷.۸ کیلومتر (۱۲ دقیقه)
فاصله تا زیبا کنار ۱۸.۷ کیلومتر (۲۹ دقیقه)
فاصله تا تونل جنگلی صفرا بسته ۳۱.۲ کیلومتر (۳۶ دقیقه)
فاصله تا آبشار شیطان کوب ۳۵.۸ کیلومتر (۴۴ دقیقه)
فاصله تا تالاب سوستان ۳۷.۸ کیلومتر (۵۴ دقیقه)
فاصله تا آبشار لونک ۶۰.۹ کیلومتر (۱ ساعت و ۳۳ دقیقه)

امکانات هتل
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
directions_car پارکینگ رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است