search
menu

هتل پاسارگاد گچساران

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل پاسارگاد گچساران
امکانات عمومی هتل
اتاق های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل پاسارگاد گچساران تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل پاسارگاد گچساران


هتل پاسارگاد گچساران، یکی از هتل های خوب چهار ستاره گچساران، در استان کهگیلویه و بویراحمد است که با فراهم کردن امکانات متنوع سعی در تأمین اقامت راحت و دلنشین برای مهمانان دارد. ساخت و ساز این هتل در سال ۱۳۸۶آغاز گردید و سرانجام در بیستم بهمن ماه سال ۱۳۸۹ به پایان رسید و افتتاح گردید. سازه های این هتل بسیار خوب و مستحکم هستند. مهانانانی که بلیط هواپیما یاسوج را برای سفر به گچساران، شهر آب و آتش می خرند، می توانند در هتل پاسارگاد گچساران (Pasargad Hotel & Restaurant) اقامتی راحت و به یاد ماندنی تجربه کنند. پرسنل این هتل بسیار زحمتکش و کارآزموده هستند و سعی می کنند با خدمت رسانی بی نقص رضایت مهمانان را به دست آورند.

امکانات عمومی هتل


مهمانانی که از شهرهای دیگر ایران به جای خرید بلیط هواپیما چارتر سفر با خودروی شخصی شان را ترجیح می دهند، می توانند از پارکینگ رایگان هتل با ظرفیت ۵۰ خودرو استفاده کنند و از بابت امنیت ماشین و پیدا کردن جا پارک مناسب خیالشان راحت باشد. . در این هتل اینترنت وای فای رایگان تعرفه دار در اختیار مهمانان قرار داده می شود. در لابی هتل که در طبقه همکف واقع شده و ظرفیت چهل نفر را دارد، جهت آسایش و راحتی هر چه بیشتر مهمانان امکاناتی چون آسانسور، مبلمان، میز، سیستم تهویه مطبوع، سیستم اعلام حریق، کپسول آتش خاموش کن، دستگاه واکس کفش، نمازخانه، اتاق چمدان، اتاق تلفن (اپراتور)، کافی نت، تاکسی سرویس، تلویزیون، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی در نظر گرفته شده اند.
پذیرش ۲۴ ساعته هتل نیز در لابی قرار دارد و به طور شبانه روزی در حال خدمت رسانی به مهمانان و پاسخگویی به سوال ها و نیازهای آن ها است. مهمانان می توانند برای دریافت خدماتی از قبیل لاندری، خشکشویی، فتوکپی، فکس، پرینت، روم سرویس، خدمات CIP (تشریفات ویژه)، خدمات بیدارباش، خدمات تهیه بلیط و ... به پذیرش هتل مراجعه کنند. پرسنل پذیرش با صبوری و حوصله مهمانان را به خوبی راهنمایی می کنند. در محوطه بیرون هتل فضای سبز طراحی شده که علاوه بر زیبایی بخشیدن به محیط، به تمیزی آب و هوای محوطه نیز کمک می کند. در این هتل یک سالن اجتماعات با ظرفیت ۲۵۰ نفر نیز وجود دارد که دارای تجهیزاتی از قبیل ویدئو پروژکتور، نورپردازی، خدمات صوتی و تصویری همراه با سرو میان وعده است و میزبان گردهمایی ها، همایش ها و نشست های مختلف قرار می گیرد.

اتاق های هتل


در چهار طبقه این هتل ۳۶ باب اتاق وجود دارند و ۱۰۰ تخت در مجموع داخل آن ها تعبیه شده اند. واحدهای اقامتی هتل شامل اتاق های دو تخته دبل، دو تخته توئین، سوئیت یک خوابه دو نفره، سوئیت رویال دو نفره، سوئیت یک خوابه دو نفره ویژه، اتاق سه تخته و سوئیت دو خوابه چهار نفره هستند و مهمانان می توانند با توجه به به نیازها و اولویت هایشان اتاق مد نظرشان را انتخاب و رزرو کنند. وضعیت دید اتاق ها را چشم انداز خیابان، کوه و محوطه هتل تشکیل می دهد.
همه اتاق ها چیدمان و دکوراسیون ساده و دلنشینی دارند و در تمام آن ها امکانانی چون مبلمان، میز، تخت خواب، یخچال، آباژور، آب رایگان، چای ساز، رخت آویز، کمد لباس، تلفن (داخلی)، تلویزیون ال سی دی با شبکه های استانی دیجیتال، صندوق امانات، سیستم تهویه مطبوع، سیستم اعلام حریق، سیستم اطفاء حریق، سیستم گرمایش و سرمایش (اسپیلت، شوفاژ)، سرویس بهداشتی خصوصی، حمام (دوش)، لوازم بهداشتی (صابون، شامپو، مسواک، خمیر دندان، حوله، سشوار) و دمپایی (روفرشی، دستشویی، حمام) فراهم شده اند. نظافت و تمیزی اتاق ها بسیار رضایت بخش بوده و خدمات خانه داری به طور روزانه و رایگان به همه اتاق ها ارائه می گردد. زمان تحویل اتاق ها در این هتل ساعت ۱۴:۰ و زمان تخلیه اتاق ها ساعت ۱۳:۰است. هزینه اقامت برای کودکان زیر ۶ سالی که از سرویس اضافه استفاده نمی کنند، رایگان است.

رستوران هتل


یک رستوران با ظرفیت ۲۰۰ نفر در طبقه همکف هتل وجود دارد که در سه وعده غذای اصلی برای مهمانان غذاهایخوشمزه ایرانی آماده و سرو می کند. همچنین، یک رستوران بام و یک کافی اپ با ظرفیت ۳۰ نفر در هتل فعالیت می کنند که برای استراحت و صرف غذاها و نوشیدنی های خوشمزه بسیار مناسب هستند.

فاصله هتل پاسارگاد گچساران تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا دژ سلیمان: ۱۱.۶ کیلومتر
فاصله تا آبشار کیوان لیشتر: ۲۵.۳ کیلومتر
فاصله تا گنبد لیشتر: ۲۶ کیلومتر
فاصله تا منطقه حفاظت شده کوه دیل: ۳۷.۳ کیلومتر
فاصله تا روستای مارین: ۴۲.۷
فاصله تا کوه خامی: ۴۲.۹ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است