search
menu

مهمانسرای جهانگردی فسا

star_border star_border star_border star star
[ پنهان کردن ]
درباره مهمانسرای جهانگردی فسا
امکانات رفاهی هتل
رستوران هتل
خدمات هتل
واحدهای اقامتی هتل
موقعیت مکانی هتل
اماکن دیدنی نزدیک به مهمانسرای جهانگردی فسا

درباره مهمانسرای جهانگردی فسا


مهمانسرای جهانگردی فسا (به انگلیسی: Fasa Tourist Hotel) انتخابی بسیار مناسب برای گردشگرانی است که قصد دارند در نزدیکی برخی از اماکن تاریخی شهر دیدنی فسا در بنایی تاریخی و متعلق به دوران پهلوی اقامت کنند. این مهمانسرای دو ستاره که برای میزبانی از خریداران بلیط هواپیما سفرمارکت از ۱۰ باب واحد اقامتی مبله و مجهز بهره جسته است، از پرسنلی مجرب و امکانات رفاهی مکفی و قابل قبولی برخوردار بوده و قادر است با ارائه خدماتی رضایت بخش، میزبانی درخور برای گردشگرانی باشد که این خطه از کشورمان را برای اقامتی بیادماندنی انتخاب می کنند.

امکانات رفاهی هتل


برای اقامتگاهی دو ستاره، امکانات رفاهی مهمانسرای جهانگردی فسا بسیار قابل قبول است. از پارکینگی روباز و وسیع با ظرفیتی برابر با ۱۲ خودرو گرفته تا رستورانی باکیفیت و کافی شاپی دلپسند، کلیه امکانات رفاهی برای اقامتی آسوده در این اقامتگاه فراهم گردیده است تا هیچ کمبودی احساس نگردد. اختصاص فضایی به نمازخانه در این هتل موجب شده است که نمازگذاران نیز مکانی دنج و ساکت را برای نیایش داشته باشند. خوب است بدانید که مدیریت هتل برای آسودگی خاطر میهمانان خود، صندوق امانات رمزداری را در هتل تعبیه کرده است تا افرادی که اشیاء قیمتی همراه خود دارند، قادر باشند وسایل گرانبهای خود را به امانات هتل بسپارند و خاطرشان از بابت امنیت کالاهای ارزشمند خود در طول اقامت در مهمانسرای جهانگردی فسا آسوده گردد. از دیگر امکانات رفاهی این مکان می‌توان به فضای سبز، دستگاه فکس و پرینت، کپسول آتش نشانی و سرویس بهداشتی ایرانی (در لابی) اشاره کرد.

رستوران هتل


چنانچه مهمانسرای جهانگردی فسا را برای اقامت برگزیدید، از بابت وعده های غذایی خیالتان آسوده باشد، چراکه این هتل به رستورانی وسیع، باکیفیت و پاکیزه مجهز گردیده است. رستوران هتل که در طبقه همکف آن واقع شده، از ظرفیتی برابر با ۲۰۰ نفر برخوردار بوده و از کارکنانی مجرب و سرآشپزانی کاربلد و ماهر تشکیل شده است. محیط پاکیزه رستوران و فضای دلنشین و دوست داشتنی آن باعث شده که صرف غذا در مهمانسرای جهانگردی فسا به خاطره ای بیادماندنی مبدل گردد.

خدمات هتل


بدلیل بکارگیری از کارکنانی مجرب و کاربلد، خدماتی بسیار باکیفیت در مهمانسرای جهانگردی فسا به گردشگران و خریداران بلیط هواپیما چارتر ارزان ارائه خواهد شد. خدماتی از قبیل: نظافت و خانه داری، روم سرویس، پذیرش شبانه روزی، باربری، خشکشویی و لباسشویی به کلیه میهمانان هتل ارائه خواهد شد تا هیچ کمبودی را در طول اقامت در مهمانسرای جهانگردی فسا احساس نکنند.

واحدهای اقامتی هتل


تعداد ۱۰ باب واحد اقامتی مناسب و مجهز به کلیه اسباب و وسایل رفاهی از قبیل: تلویزیون، تلفن، مبلمان، میز و صندلی، یخچال، چای ساز، رخت آویز، آباژور، کمد لباس و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی در قالب طرح های اقامتی مختلفی نظیر اتاق های دو تخته و سوئیت های دو نفره به میهمانان هتل ارائه خواهد گشت تا دستشان در انتخاب گزینه ای مناسب و متناسب با نیازها و تعداد نفراتشان باز باشد. چیدمان جذاب و طراحی زیبای اتاق های هتل و همچنین تجهیز تک تک واحدها به سیستم های سرمایشی و گرمایشی مناسب (اسپیلت و شوفاژ) موجب گردیده که رفاه مطلق میهمانان در طول اقامت در مهمانسرای جهانگردی فسا فراهم گردد.

موقعیت مکانی هتل


از آنجایی که مهمانسرای جهانگردی فسا در قلب شهر فسا واقع شده، دسترسی به کلیه نقاط شهر در زمانی اندک فراهم گردیده است. مهم نیست قصد دارید از کدام جاذبه تاریخی و یا مکان تفریحی فسا دیدن کنید، در طول اقامت در این هتل قادر خواهید بود در اندک زمانی با وسایل حمل و نقل عمومی به جای جای فسا دست پیدا کنید.

اماکن دیدنی نزدیک به مهمانسرای جهانگردی فسا


فاصله هتل تا مسجد جامع فسا: ۱.۷ کیلومتر
فاصله هتل تا پارک شهر فسا: ۱.۸ کیلومتر
فاصله هتل تا رصدخانه شهرداری فسا:‌ ۲.۲ کیلومتر
فاصله هتل تا شهربازی شادی: ‌۲.۸ کیلومتر
فاصله هتل تا تل ضحاک: ‌۸.۵ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است