search
menu

هتل جهانگردی استهبان

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل جهانگردی استهبان
امکانات رفاهی هتل
رستوران هتل
خدمات هتل
واحدهای اقامتی هتل
موقعیت مکانی هتل
اماکن دیدنی نزدیک به هتل جهانگردی استهبان

درباره هتل جهانگردی استهبان


هتل جهانگردی استهبان (به انگلیسی: Estahban Tourist Hotel) اقامتگاهی است باکیفیت و مقرون بصرفه واقع در استهبان، شهری که در زمینه کشت انجیر شهرتی جهانی داشته و وسیع ترین انجیرستان دیم جهان را در خود جای داده است. این هتل خوش منظره که در فهرست گزینه های اقامتی اقتصادی استهبان قرار گرفته، از امکانات رفاهی قابل قبولی برخوردار گشته و قادر است طرح های اقامتی متنوعی را با نرخی منصفانه به گردشگرانی که برای خوش گذرانی و تماشای طبیعت مسحور کننده این منطقه، بلیط هواپیما چارتر ارزان را خریداری می کنند، ارائه دهد.

امکانات رفاهی هتل


از آنجایی که هتل جهانگردی استهبان، اقامتگاهی یک ستاره و ارزان قیمت است، نباید انتظار امکاناتی فراوان را از این هتل داشت. با این حال، این هتل نیز از امکانات رفاهی عاری نبوده و قادر است ملزومات مورد نیاز میهمانان را برای تجربه اقامتی آسوده و بی دغدغه فراهم سازد. گفتنی است که این هتل متشکل از پارکینگی محدود اما ایمنی است که به منظور رفاه و آسایش افرادی که با وسیله نقلیه خود به این اقامتگاه سفر می کنند، احداث گردیده است. از آنجایی که ظرفیت پارکینگ هتل محدود است (۱۰ خودرو)، چناچه قصد دارید با خودروی شخصی خود به این مکان سفر کنید، بهتر است پیش از رزرو اتاقی در این هتل، با پذیرشگر هتل جهانگردی استهبان هماهنگی لازم را صورت دهید. خوب است بدانید که هتل جهانگردی استهبان توسط فضای سبزی دلنواز احاطه شده و از طبیعت تماشایی استان فارس و شهر دیدنی استهبان در درون محوطه خود نیز بهره جسته است. نمازخانه، دستگاه فکس، پرینت و فتوکپی، سرویس بهداشتی ایرانی و کپسول آتش نشانی از دیگر امکاناتی است که در این هتل گنجانده شده است تا رفاه و آسایش حداکثری میهمانان در طول اقامت در این مکان فراهم گردد.

رستوران هتل


هر اقامتگاهی به رستورانی باکیفیت نیاز دارد و هتل جهانگردی استهبان با داشتن دو گزینه غذاخوری مختلف نشان داده که تا چه میزان برای ذائقه و سلیقه میهمانان خود اهمیت و ارزش قائل است. رستوران اصلی این هتل که به رستوران استهبان بزرگ شهرت دارد، از فضایی وسیع (ظرفیت ۱۲۰ نفر)، منویی پر و پیمان و کارکنان مجربی که به خوبی با آداب پذیرایی آشنایی دارند، تشکیل شده است. رستوران استهبان کوچک که دیگر گزینه خورد و خوراک در هتل جهانگردی استهبان به حساب می آید، از ظرفیتی برابر با ۳۰ نفر برخوردار بوده و آماده است تا به شایستگی از میهمانان هتل میزبانی کند.

خدمات هتل


علاوه بر امکاناتی که ذکر گردید، خدمات رفاهی مختلفی نیز نظیر نظافت و خانه داری، پذیرش شبانه روزی، خشکشویی و لباسشویی و خدمات پزشکی در این هتل توسط کادری کاربلد و متعهد انجام خواهد پذیرفت. ناگفته نماند که اینترنت وایفای پرسرعت نیز با قیمتی نه چندان گزاف به میهمانان هتل ارائه خواهد شد تا پکیج کاملی از خدمات رفاهی تقدیم گردشگران و خریداران بلیط هواپیما گردد.

واحدهای اقامتی هتل


گرچه هتل جهانگردی استهبان در سال ۱۳۷۴ تاسیس شده است، به لطف بازسازی صورت گرفته در سال ۱۳۹۱، از نظر ظاهری در شرایطی بسیار مناسب بسر می برد و از ۱۰ باب واحد اقامتی مبله و مجهز تشکیل گردیده است. کلیه واحدهای اقامتی هتل به شکلی مدرن و خلاقانه طراحی شده و با رنگ هایی بسیار گرم و دوست داشتنی رنگ آمیزی گشته اند. ناگفته نماند که تمامی اسباب رفاهی و اقامتی از قبیل: تلویزیون، یخچال، مبلمان، میز و صندلی، کمد لباس و لوازم استحمام و بهداشتی در تک تک واحدهای اقامتی هتل گنجانده شده اند تا هیچ کمبودی در طول اقامت در هتل جهانگردی استهبان احساس نگردد.

موقعیت مکانی هتل


هتل جهانگردی استهبان در بخش جنوب شرقی شهر استهبان و در فاصله چند قدمی بلوار قائم واقع شده است. نزدیکی این هتل به برخی از اماکن دیدنی استهبان موجب شده است که بسیاری از گردشگرانی که به منظور بازدید از آتشکده ها و آسیاب های تاریخی به این مکان سفر می کنند، هتل جهانگردی استهبان را برای اقامت برگزینند.

اماکن دیدنی نزدیک به هتل جهانگردی استهبان


فاصله هتل تا پارک شهدای گمنام استهبان: ۸۵۰ متر
فاصله هتل تا آبشار سرآسیاب: ۹۰۰ متر
فاصله هتل تا تفرجگاه تفریحی استهبان: ‌۱.۴ کیلومتر
فاصله هتل تا آرامگاه شیخ علی نقی اصطهباناتی: ۳.۹ کیلومتر
فاصله هتل تا قلعه دختر استهبان: ۴.۵ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
restaurant رستوران
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است