search
menu

هتل ایران زمین دورود

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل ایران زمین دورود
امکانات عمومی هتل ایران زمین دورود
اتاق ها و امکانات اتاق های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل ایران زمین دورود تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل ایران زمین دورود


هتل ایران زمین دورود یکی از هتل های ۳ ستاره در پایتخت طبیعت کشور است. همان طور که می دانید استان لرستان سرشار از طبیعت دلربا و روحنوازی است که بهترین حس ها را به مسافران خود منتقل می کند، حال شهرستان دورود در این استان به عنوان پایتخت طبیعت ایران نامگذاری شده است، مطمئنا از سفر به این خطه پشیمان نخواهید شد. هتل ایران زمین یکی از گزینه های بسیار مناسب برای اقامت گردشگران به شمار می رود، این هتل زیبا در ۲ طبقه از سال ۱۳۹۰ فعالیت خود را آغاز نموده است و در طی یک دهه در جهت ارائه خدمات عالی به گردشگران با تلاش های شبانه روزی همراه بوده است، به طوری که حدودا ۵ سال بعد از تاسیس این هتل اقدام گسترش آن پرداختند و تعداد طبقات را به ۴ و تعداد اتاق ها را به ۲۵ مورد افزایش دادند. این هتل زیبا حدودا ۱۰ دقیقه تا مرکز شهر فاصله دارد، همچنین از نظر موقعیت جغرافیایی فاصله اندکی تا جاذبه های گردشگری این منطقه دارد، از جمله جاذبه ها می توان به تفرجگاه باباهور، تنگه عزیز، رود سزار، کوه قارون و تالاب ‌ازگن، دریاچه‌ گهر، آبشارهای دره‌ اسپر، پوران‌ و‌ بیشه اشاره کرد که با ماشین به همه این جاذبه ها دسترسی خواهید داشت.
همچنین اگر جزو دوستداران خرید هستید، با خرید بلیط هواپیما و اقامت در این هتل به مراکز خرید خوبی دسترسی خواهید داشت. هتل ایران زمین چشم انداز زیبایی رو به دشت و کوه های مجاور دارد و بدین جهت محل مناسبی برای پیاده روی در فضای آرام و سر سبز در محوطه هتل و به دور از هیاهوی شهر به همه مسافران این هتل پیشنهاد می شود تا برای ساعتی هم که شده از این آرامش لذت ببرند.

امکانات عمومی هتل ایران زمین دورود


از امکانات رفاهی هتل ایران زمین دورود می توان به پذیرش ۲۴ ساعته، پارکینگ روباز، دسترسی معلولین یا افرادی که از ویلچر استفاده می کنند. در لابی هتل نیز اتاق چمدان، خدمات تور و بلیط و اینترنت وای فای رایگان وجود دارد. تمیزی این هتل و برخورد خوب کارکنان مطمئنا مورد استقبال گردشگران قرار می گیرد و از این سفرشان سیر نمی شوند. طبق قوانین هتلداری بردن حیوانات خانگی به داخل این هتل ممنوع است. خدماتی نظیر لباسشویی و خشکشویی نیز با هزینه جداگانه در این هتل انجام می گیرند.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل


انواع اتاق در این هتل عبارتند از اتاق یک تخته، اتاق دوتخته دوبل و توئين، اتاق سه تخته، اتاق چهار تخته. همه اتاق ها به طور مرتب نظافت می شوند و به یاد داشته باشید که هیچ یک از اتاق ها شامل ظرفیت اضافی نیستند. از جمله امکانات ارائه شده در داخل اتاق های این هتل می توان به سیستم تهویه مطبوع هوا، سیستم گرمایشی و سرمایشی، روم سرویس، یخچال، مینی بار باهزینه، آب رایگان، تلویزیون و تلفن، رخت آویز و کمدلباس و میزکار اشاره کرد. همچنین حمام های اختصاصی موجود در داخل اتاق ها نیز شامل دوش، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، لوازم بهداشتی، حوله و دمپایی هستند. اتاق های موجود در این هتل چشم انداز بی نظیری رو به خیابان، کوه و محوطه هتل دارند که در محوطه فضای سرسبز دلنوازی وجود دارد.

رستوران هتل


هتل ایران زمین شامل رستورانی با ظرفیت ۱۵۰ نفری است. سفره خانه سنتی موجود در این هتل نیز دارای فضای تابستانی و زمستانی بوده و ظرفیت ۱۲۰ نفری دارد، این قسمت از هتل همواره مورد توجه مسافران قرار می گیرد. سفره خانه سنتی با محیط دلنشین، معماری ایرانی خاص و اجرای موسیقی زنده اوقات خوشی برای مسافران رقم می زند. توجه داشته باشید که با رزرو اتاق در این هتل صبحانه به صورت رایگان در اختیارتان قرار داده می شود اما وعده های ناهار و شام مستلزم پرداخت هزینه اضافی هستند.

فاصله هتل ایران زمین دورود تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا تفرجگاه باباهور: ۵.۱ کیلومتر
فاصله تا رود سزار: ۱۲.۷ کیلومتر
فاصله تا تنگه عزیز: ۱۵.۲ کیلومتر
فاصله تا کوه قارون: ۲۱.۱ کیلومتر
فاصله تا تالاب ‌ازگن: ۲۵ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است