search
menu

هتل آوان دزفول

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل آوان دزفول
اماکن نزدیک به هتل آوان دزفول

درباره هتل آوان دزفول


هتل آوان دزفول از هتل‌های ۳ ستاره شهر دزفول است. این هتل با نهایت دقت و تمرکز در میزبانی و مهمان‌نوازی، چنان لحظات خوشی را برای شما رقم خواهد زد که طعم دلنشین اقامت در آن، سالیان سال در ذهنتان حس می‌شود. اگر بخواهیم جذابیت‌های اقامت در این هتل قدیمی و پرطرفدار را توصیف کنیم، پیش از هر چیز باید به سراغ اتاق‌هایی برویم که همچون مرواریدی درخشان و چشم‌نواز در دل Avan Hotel در حال تلالو و درخشش هستند.
در این اتاق‌های باصفا، امکاناتی مثل یخچال، تلفن، حمام، لوازم بهداشتی، دراور، اینترنت بی‌سیم و مینی ‌بار با سطح کیفی بسیار خوب و مطلوبی در اختیار مهمانان قرار می‌گیرد تا مهمانان این هتل همیشه به انتخاب خودشان ببالند. البته در بالیدن مهمانان به انتخاب خودشان برای اقامت در هتل آوان دزفول، چیدمان دلنشین اتاق‌های این اقامتگاه و محیط تر و تمیز آنها نیز مزید بر علت شده است.
موقعیت مکانی هتل آوان دزفول به قدری خوب است که در عرض چند دقیقه، به راحتی می‌توان خود را از این هتل به نقاط زیبای شهر از جمله رودخانه دز، خانه تیزنو و آسیاب‌های آبی رساند. البته فرودگاه دزفول نیز فاصله چندانی با هتل آوان نداشته و با استفاده از یک خودرو، به راحتی در دسترس مهمانان قرار می‌گیرد. ساختمان ۲ طبقه هتل آوان دزفول که دارای ۲۱ باب اتاق شیک است، امکانات دیگری نیز در خود جای داده و به همین خاطر، همیشه نام آن را می‌توان در صدر اولویت‌های مسافران و گردشگران شهر دزفول دید.
برخورداری از صندوق امانات، انجام فرایض دینی در نمازخانه، خرید از فروشگاه و بهره‌مندی از دستگاه‌های فکس، پرینتر و فتوکپی جزو پیش پا افتاده‌ترین موارد در هتل آوان دزفول محسوب می‌شوند. این هتل ارائه‌دهنده سرویس‌های گوناگونی همچون سرویس نظافت، خشکشویی، تاکسی سرویس، باربری و تهیه بلیط نیز هست. لازم به ذکر است که با اقامت در Avan Hotel می‌توان از مزایای آژانس مسافرتی این هتل نیز برخوردار شد.
همچنین رستوران هتل آوان دزفول در کنار کافی شاپ آن، مکان‌هایی هستند لذت حضور در آنها و میل کردن خوردنی‌ها و نوشیدنی‌های جدید را نمی‌توان از دست. برای مهمانانی که با خودروی شخصی به شهر دزفول سفر کرده‌اند، هتل آوان تدابیر بسیار خوبی اندیشیده است. در این راستا، پارکینگی با ظرفیت ۱۰ خودرو در این هتل تعبیه شده که به صورت رایگان در اختیار مهمانان قرار می‌گیرد.
ناگفته نماند که سرو صبحانه به صورت روزانه در هتل آوان دزفول انجام می‌شود تا مهمانان این اقامتگاه روز شاداب و با طراوتی را برای خودشان آغاز نمایند. در این وعده غذایی، معمولا غذاهای مقوی مثل حلیم، سرشیر و شیربرنج برای مهمانان سرو می‌شود. البته همه این موارد زمانی برای شما ملموس خواهند بود که برخورد عالی پرسنل این هتل با خودتان ملاحظه نمایید.
آخرین نکته جالب توجه در مورد هتل آوان دزفول نیز ادغام تجربه چندین سال هتل‌داری و نشاط و جوانی در این اقامتگاه است. در واقع، هتل آوان دزفول از سال ۱۳۷۰ تاسیس شده و در سال ۱۳۹۶ مناسب در شهر دزفول برای عموم مهمانان دانست. اقامتگاهی که هم قیمت اتاق‌هایش بسیار معقول است و هم امکاناتش در سطح کیفی مطلوب عرضه می‌شوند.

اماکن نزدیک به هتل آوان دزفول


فاصله هتل آوان دزفول تا بوستان ساحلی دزفول: ۸۰۰ متر
فاصله هتل آوان دزفول تا موزه دزفول: ۱ کیلومتر
فاصله هتل آوان دزفول تا بقعه متبرکه سبز قبا: ۱.۲ کیلومتر
فاصله هتل آوان دزفول تا مسجد جامع: ۱.۳ کیلومتر
فاصله هتل آوان دزفول تا رودخانه دز: ۲ کیلومتر
فاصله هتل آوان دزفول تا ترمینال مسافربری: ۳.۵ کیلومتر

می‌توانید برای هر نوع خرید بلیط هواپیما یا رزرو تور داخلی و خارجی به سفرمارکت مراجعه کنید.

امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است