search
menu

هتل نقش شاپور داراب

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل نقش شاپور داراب
انواع اتاق های هتل و امکانات آن ها
رستوران هتل
امکانات و خدمات هتل
فاصله هتل نقش شاپور دارا تا اماکن و جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل نقش شاپور داراب


هتل نقش شاپور هتلی میان رده است که در سال ۱۳۸۸ در شهر داراب استان فارس افتتاح شد. داراب از جمله شهرهای قدیمی فارس است که تاریخی نسبتاً طولانی دارد. این شهر جاذبه های فراوانی هم دارد که مهمترین و شناخته شده ترین آن ها نقش شاپور است. جاذبه ای تاریخی که الهام بخش نام این هتل سه ستاره هم بوده است. جالب است بدانید قدمت داراب به دوران هخامنشیان می رسد و شاید به همین دلیل است که داراب بین باستان شناسان محبوبیت خاصی دارد. سفر به داراب قطعاً پیشنهادی است که به تمامی علاقه مندان به تاریخ و فرهنگ می ‌شود اما اقامت در این شهر تاریخی داستانی جداگانه است. این شهر تاریخی اقامتگاه های بوم گردی مختلفی دارد و هتل نقش شاپور از معدود هتل های این شهر است که میزبانی مهمانان این شهر را برعهده گرفته است. این هتل در بلوار دانشجو داراب، نزدیک دانشگاه آزاد اسلامی قرار گرفته و به لطف این موقعیت مکانی خود فاصله نسبتاً کمی تا جاهای دیدنی شهر دارد.

انواع اتاق های هتل و امکانات آن ها


اتاق یک تخته، دو تخته تویین، دو تخته دابل و سوئیت یکخوابه دو نفره انواع اتاق های این هتل ۲۲ واحده هستند. اطراف هتل را کوه ها و طبیعت منطقه محاصره کرده به همین دلیل پنجره های هتل رو به کوه ها، طبیعت منطقه و خیابان های اطراف باز می شوند. همه اتاق های هتل مجهز به سیستم تهویه مطبوع هستند و به تمامی اتاق ها خدمات روم سرویس و صبحانه ارائه می شود. تمامی اتاق ها دارای تلویزیون و مینی بار با هزینه هستند. اگر مسجد ارزشمند همراه خود دارید می توانید آن را در صندوق امانات اتاق ها قرار دهید اما توجه داشته باشید که صندوق امانات تنها در برخی از واحدهای اقامتی هتل نقش شاپور وجود دارد. دیگر امکانات موجود در اتاق ها عبارتند از دوش، لوازم بهداشتی(صابون، شامپو، مسواک، شانه خمیردندان، حوله)، مبلمان، میز تحریر، یخچال، دراور، آباژور و سرویس بهداشتی فرنگی. مهمانان داخل اتاق امکان اتصال به اینترنت رایگان هتل را هم خواهند داشت.

رستوران هتل


هتل نقش شاپور داراب رستورانی با ظرفیت پذیرایی از ۱۰۰ نفر را دارد و کافی شاپ آن با مجموعه از نوشیدنی ها و اسنک ها در طبقه همکف هتل آماده پذیرایی از مهمانان هتل است. البته دو رستوران دیگر نیز نزدیک هتل وجود دارند که در صورت تمایل می توانید سری به آن ها بزنید.

امکانات و خدمات هتل


نقش شاپور با وجود ۳ ستاره بودنش خدمات و امکانات قابل قبولی را به مهمانان ارائه می دهد. کارکنان خانه داری این هتل نظافت را به بهترین شکل ممکن انجام داده و توانسته اند رضایت مهمانان در این زمینه را کسب کنند. به جز این کارکنان سایر بخش های هتل نیز با رویی خوش و برخورد حرفه ای خود پاسخگوی مهمانان بوده و لذت اقامت را برایشان دو چندان می کنند. برای مهمانان سالمند و توان یاب هتل رمپ ویژه ای در نظر گرفته شده تا رفت و آمد این مهمانان به هتل آسان باشد. مهمانانی که ترجیح داده اند به جای خرید بلیط هواپیما با خودروی شخصی سفر کنند نگران جای پارک برای اتومبیلشان نباشند، هتل پارکینگ روباز رایگان برای این مهمانان دارد. صندوق امانات، تاکسی سرویس، بازی های ویدیویی، آتلیه، خدمات لاندری، سالن بیلیارد، دستگاه واکس کفش، نمازخانه، زنگ هشدار و پذیرش ۲۴ ساعته دیگر خدمات و امکانات هتلند.
اگر در حال برنامه ریزی برای سفر به شیراز هستید، پیشنهاد می‌کنیم مقاله راهنمای سفر به شیراز را بخوانید.

فاصله هتل نقش شاپور دارا تا اماکن و جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا میدان فردوسی: ۱.۲ کیلومتر
فاصله تا مسجد جامع داراب: ۳.۲ کیلومتر
فاصله تا نقش شاپور: ۳.۷ کیلومتر
فاصله تا پارک کودک: ۳.۸ کیلومتر
فاصله تا شهر باستانی دارابگرد: ۱۴.۸ کیلومتر
فاصله تا چشمه گلابی: ۴۹.۶ کیلومتر
امکانات هتل
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است