search
menu

اقامتگاه بومگردی ارگ رادکان چناران

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
درباره اقامتگاه بومگردی ارگ رادکان چناران
امکانات کلی اقامتگاه بومگردی
اتاق های اقامتگاه بومگردی
رستوران اقامتگاه بومگردی
فاصله اقامتگاه بومگردی ارگ رادکان چناران تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره اقامتگاه بومگردی ارگ رادکان چناران


اقامتگاه بومگردی ارگ رادکان چناران، با بیش از صد سال قدمت در سال ۱۳۹۵ پس از مرمت و بازسازی به بهره برداری رسید و درهایش را به عنوان اقامتگاه بومگردی به روی گردشگران باز کرد. فضای داخلی و بیرونی این اقامتگاه به قدری دلنشین و باصفا است که همه مهمانان را مجذوب خود می کند. دو حیاط اندرونی و بیرونی اقامتگاه بسیار دنج و زیبا هستند. در حیاط اندرونی یک حوض کوچک، کبوترخانه و اصطبل و در حیاط بیرونی حوض بزرگ، چایخانه، غذاخوری، اتاق های تابستانه و شاه نشین قرار دارند. موقعیت مکانی اقامتگاه در فاصله ۱۳ کیلومتری از شهرستان چناران و نزدیکی میل رادکان واقع شده و به راحتی قابل دسترس است. امکانات و خدمات در نظر گرفته شده در اقامتگاه (Radkan Arg Ecolodge) بسیار مناسب و مرغوب هستند و اقامت دنج و به یادماندنی برای مهمانان به ارمغان می آورند.

امکانات کلی اقامتگاه بومگردی


اقامت در این اقامتگاه بومگردی برای دوری از هیاهوی زندگی شهری و مشکلات آن بسیار خوب است. بسیاری از گردشگران بلیط هواپیما به مقاصدی را خریداری می کنند که بتوانند در آن ها از شلوغی های شهر و دغدغه های روزمره شان رهایی یابند. مهمانان می توانند با بهره مندی از امکانات فراهم شده در این اقامتگاه چند روزی را در آرامش سپری کنند. این اقامتگاه دارای محلی به عنوان لابی است که از مهمانان استقبال کرده و آن ها را پذیرش می کند. در این مکان امکاناتی چون فروشگاه، تاکسی سرویس، فروشگاه و سرویس بهداشتی ایرانی وجود دارند. پذیرش ۲۴ ساعته اقامتگاه نیز در همین مکان واقع شده و به طور شبانه روزی آماده ارائه خدمات به مهمانان و پاسخگویی به سوالات و نیازهای آن ها است. مهمانان می توانند در صورت داشتن هرگونه سوال یا مشکل و یا برای دریافت انواع خدمات از قبیل خدمات باربری، خانه داری و ... به پذیرش مراجعه کنند. کارکنان اقامتگاه بومگردی ارگ رادکان چناران بسیار خوش برخورد، صمیمی و خونگرم هستند و مهمانان را در هر زمینه ای به خوبی یاری و راهنمایی می کنند.
علاوه بر امکانات داخل حیاط ها، فضای سبز نیز در محوطه اقامتگاه طراحی شده که نشاط و زیبایی خاصی به محیط می بخشند.

اتاق های اقامتگاه بومگردی


این اقامتگاه باصفا و زیبا در دو طبقه ساخته شده و دارای ۱۲ باب اتاق است. همانطور که از نام اقامتگاه پیداست، دکوراسیون و چیدمان اتاق ها همانند معماری شان سنتی است و هیچ شباهتی به هتل های مدرن و لوکس ندارد. اقامت در اتاق های اقامتگاه همانند ماندن در خانه مادربزرگ بوده و همان اندازه حس دلنشین و دوست داشتنی دارد. واحدهای اقامتی این اقامتگاه شامل اتاق های یک نفره (فاقد سرویس و حمام)، اتاق یک نفره فولبرد (فاقد سرویس و حمام)، اتاق دو نفره (فاقد سرویس و حمام)، اتاق دو نفره فولبرد (فاقد سرویس و حمام)، اتاق سه نفره (فاقد سرویس و حمام) و اتاق سه نفره فولبرد (فاقد سرویس و حمام) هستند. داخل اتاق ها با فرش های زیبا پوشش یافته و امکاناتی چون سیستم گرمایش و سرمایش (کرسی، شوفاژ)، سرویس بهداشتی فرنگی (تنها در دو اتاق وجود دارد)، تشک، لحاف، بالشت و ...وجود دارند. زمان تحویل اتاق ها در این اقامتگاه بومگردی ساعت ۱۲ ظهر و زمان تخلیه اتاق ها ساعت ۱۵ است. هزینه اقامت برای کودکان زیر ۵ سال در این اقامتگاه در صورت عدم استفاده از سرویس اضافه، رایگان است.

رستوران اقامتگاه بومگردی


یک رستوران کوچک با ظرفیت ۳۰ نفر در این اقامتگاه وجود دارد که «رستوران ارگ» نام دارد و انواع غذاهای ایرانی را به صورت منوی بسته در اختیار مهمانان قرار می دهد. غذاهای رستوران خوشمزه و باکیفیت هستند. هر سه وعده صبحانه، ناهار و شام در رستوران سرو می شوند.

فاصله اقامتگاه بومگردی ارگ رادکان چناران تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا مقبره خواجه نصیر الدین طوسی: ۲٫۶ کیلومتر
فاصله تا برج رادکان: ۳٫۶ کیلومتر
فاصله تا دهکده ییلاقی شاندیز مشهد: ۶۴٫۲ کیلومتر
فاصله تا آرامگاه فردوسی مشهد: ۶۹٫۱ کیلومتر
فاصله تا مجتمع گردشگری چالیدره مشهد: ۷۷٫۵ کیلومتر
فاصله تا منطقه ییلاقی طرقبه: ۸۰٫۱ کیلومتر
امکانات هتل
restaurant رستوران
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
store نظافت روزانه
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است